Detektivovy se zadrhl dech. V pokoji stála jeho nezletilá dcera, která byla stejně překvapená jako on.
Nečekala by, že někdo jako její otec by byl zde a to, že držel brečící omegu vůbec nepomáhalo. Ba naopak.
I když to byl její vlastní otec, ubližoval jí natolik, že se neostýchala rozeběhnout se k tlačítku, které měla v pokoji každá omega. Alarm.
On ale strčil omegu v náručí na postel a rychle jí jen tak tak stihl zastavit, bohužel netušil, že pro větší bezpečí jsou tu i kamery, na které někdo neustále dohlíží.
"Nech toho!"Držel jí pevně za pas a začal jí táhnout dál, ale ona sebou začala šít a kopat. Tohle nečekal. Vůbec by od ní nečekal, že by se takto bránila.
Nahlas začala křičet a to samé i druhá omega. Nějaké zvláštní slovo."*Unrein! Unrein!" Pořád dokola.
Rychle popadl dřevěnou tyč, na které byla vlajka a zabarikádoval dveře. Stihl to jen tak tak, protože do nich začal najednou někdo tlouct a křičet.
Nevěděl, co má dělat dělat. Byl zavřený v pokoji se dvěma omegami, z toho jedna byla vyděšená k smrti a druhá ho nesnášela, zatímco mu na dveře buší muži, kteří ho nejspíš zabíjí.
Ve spěchu otevřel okno a koukl dolů. Byli v prvním patře a dole byly odpadky. Měl jedinou možnost, kterou hned využil, protože dveře se s ránou otevřely a dovnitř vběhli ozbrojení a hlavně naštvání muži. Zamával jim a pak skočil dolů.
Když viděl, že muži jen vykoukli z okna a zmizeli, rychle se vyhrabal ze smradlavých odpadků a postavil se na zem.
Stále se mu z adrenalinu třásly nohy a on musel rychle zmizet, protože ho budou co nevidět hledat.
Ještě ten den se městem procházel muž, který měl na sobě odpadky a děsně smrděl. Jediná výhoda odpadků od něj bylo to, že mu nějaká paní dala 20 dolarů, aby si koupil něco na sebe.
*Unrein- Nečistý (němčina)
ČTEŠ
Savior [A/B/O] /pozastaveno/
Gizem / GerilimNa zemi existují 3 typy lidí.Alfy,bety,omegy.Nejhůře jsou na tom ale právě omegy,protože je alfy začali zneužívat a mlátit.Jen některé omegy mají klidný život,ty další žijí v domácím násilí nebo na černém trhu. Za každou omegou,která trpí se jednou...