Det har gått några dagar sedan jag träffade hov1 killarna och Valter. Enda sen dess har jag varit ensam. Hela min familj har åkt till min farbror som bor ca 5 timmar ifrån oss. Jag valde att inte åka med, men det är något jag ångrar nu. Ensamheten tar verkligen på mig, jag känner mig som världens minsta människa.
Jag vill skriva till Valter att jag inte vill va själv, att jag inte klarar mer. Dock vill jag inte verka som en svag människa. Jag vill inte att någon ska förstå att jag inte ens klarar att va hemma själv. I ångesten går jag omkring i huset och försöker lugna ner mig. Tillslut känner jag hur en tår rinner ner för kinden, och kort därefter kommer en till. Jag hatar verkligen att må såhär men jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill verkligen inte stoppa fingrarna i halsen nu men just nu känns det som de enda alternativet. Jag har ju precis ätit en banan och den behöver ändå komma ut från min kropp. Jag går till toan och gör det jag kom dit för, att stoppa fingrarna i halsen. Vid det här laget har jag lärt mig tekniken så att maten kommer upp så fort som möjligt. Snabbt efter att ja spytt så spolar jag för att slippa se min ångest. Direkt efter att jag stoppat fingrarna i halsen mår jag relativt bra men jag vet att ångesten kommer komma tillbaks. Just nu är min tanke att försöka ta vara på tiden då jag faktiskt mår relativt bra. Det första jag gör att gå in på snap där jag ser att jag fått en ny add och att Valter skrivit något. Det första jag gör är att kolla vad Valter skrivit det känns ism det viktigaste.
Från Valter<3 11,50
Hur mår min prinsessa idag?
Jag blir nästan chockad över hur han formulerat sig.
Till Valter <3 12,20
Bara bra hur är det med min prins.
Jag vet att det egentligen inte är bra men att visa sig svag för honom är inte ett alternativ. Så jag väljer istället att bygga upp en fake fasad. Medan jag väntar på svar från Valter så kollar jag vem som addat mig. Tro mig jag blir förvånad när jag ser vem det är. Det är nämligen ingen mindre än Axeljiggy som han så fint heter på snap. Jag trodde verkligen att han hatade mig mer än allt, men tydligen inte med tanke på att han addat mig på snap. De andra killarna har jag redan på snap men Axel kändes inte som någon jag ville ha på snap och inte heller någon som ville ha mig på snap. Men tydligen hade jag fel. Snällt andar jag honom tillbaka och går sedan in på min och Valters chatt igen.
Från Valter <3 12,23
Det är bra med mig. Tänkte kolla om du ville hänga med mig idag och kanske de andra.
Valter är verkligen en räddare i nöden.
Till Valter <3 12,24
Självklart jag kommer till dig<3
YOU ARE READING
Vill inte ha dig! Hov1
FanfictionHan vill ha henne på något konstigt sätt men hon är inte intresserad. Hon låtsas som att han inte finns. Men innerst inne finns det något. Mellan dem finns det alltid ett agg. OBS Boken kan vara triggande. Så läs inte om du vet att du blir påverkad...