Kapitola třináctá - postel

25 0 0
                                    

Včera jsem se s Chrisem domluvila, že až skončíme ve škole půjdeme rovnou k němu a já mu pomůžu zabalit nějaké ty věci.
Když jsem vešla do jeho pokoje, vybavily se mi všechny -jediné- vzpomínky na jeho pokoj. Vzpomněla jsem si na to, jak na něm Eshly seděla úplně nahá a.....
Všiml si, že tam stojím ve dveřích a čučím na jeho postel.
,, Už je to za námi " přistoupil ke mě a pevně mě objal. Chytil mě kolem pasu a přitáhl si mě k sobě. Nečekaně mi dal pusu a já jen překvapeně stála. Nechala jsem se unést jeho polibkem, který jsem mu oplácela. Odtáhl se ode mě a sundal mi školní tašku, kterou jsem do teď měla na zádech. Sundal si mikinu a znovu mě políbil. Tentokrát jinak. Jeho rty se dotýkaly mých a já se nechala unášet. Pomalu se rty přemístil na moji tvář a jen letmo se mě dotýkal. Potom se posunul na můj krk, který něžně a jemně líbal. Začal mi stahovat mikinu a já se prostě nemohla neusmát.
,, Myslela jsem, že budeme balit" řekla jsem.
,, Později "
Mikina už ležela na zemi a on přesunul ruce z mých tváří na moje boky. Přitáhl si mě k sobě a chytil mě za lem trička. Nepřestávala jsem ho líbat a pomalu jsem mu sjížděla rukama po hrudi, až jsem na dojela ke konci jeho trička, ale tam jsem se nazastavila. Sjela jsem ještě níž. Cítila jsem, jak se lehce, jen nepatrně, zatřásl. Dělám s ním úplně to samé, jako on se mnou. Moje tričko už dávno leželo na zemi a jeho ruce hledaly rozepínání podprsenky. Nakonec ho našly a velice opatrně mi sundaly podprsenku, která následně přistála na zemi. Tak to teda ne! Já tady nebudu polonahá a on oblečenej. Rukou jsem vyjela výš a sundala mu tričko, které jsem hodila na svojí podprsenku.
No a potom to šlo rychle. Popravdě ani nevím, co jsme přesně dělali. Pamatuju si, že mě přimáčkl ke zdi a horlivě mě líbal. Moje kalhoty byly jedním rychlým pohybem na zemi. Jeho kalhoty taky nezůstaly na něm. Vzal mě do náruče a přenesl na postel, kde mi sundal poslední vrstvu oblečení, kterou jsem měla na sobě. Já udělala to samé s jeho prádlem. Ještě si pamatuju, jak se moje steny nesly jeho pokojem, jak zrychleně dýchal a jak do mě narážel. Nic víc si nepamatuju.
Skončili jsme zpocený vedle sebe a těžce jsme oddechovali. Hlavně teda on. V hlavě jsem měla snad milion myšlenek a každá z nich se snažila prodrat na povrch. Bože můj! Já se vážně vyspala s Chrisem Brownem. Aaaaaaaaaaa. Vůbec nevím, co si mám myslet.
Podívala jsem se na něj a on na mě. Měl TO NĚCO v očích. To něco, čím se dívá jen a jen na mě. Usmál se a já mu úsměv opětovala. Moc to pro mě znamenalo a já věděla, že tohle je kluk, kterého miluju. Doopravdy miluju.
,, Miluju tě " řekla jsem a stále se mu dívala do očí.
,, Já tebe víc"
,, No tak to bych se hádala"
Rozesmál se a já sním. Dal mi pusu na čelo a já se cítila neskutečně dobře. Tuhle chvíli mi nikdo nezkazí.Chvíli jsme ještě leželi, ale nakonec jsme se přece jen vzchopili a zabalili jeho věci do krabic.
Po dvou dnech odjel. Odjel. To slovo jsem měla pořád v hlavě. Ať jsem šla nakoupit nebo do školy, ve které to bylo snad nejhorší, protože tam bylo prázdné místo na které patřil, jsem to slovo měla pořád někde v mysli. S Eshly jsme se už nikdy nebavili. Nikdy. To, co udělala, bylo neodpustitelné. Bohužel pro ní.
Strašně jsem se bála, že nenapíše, nezavolá, ale bála jsem se zbytečně, protože hned, jak přijel, mi zavolal a každý den jsme si psali. Snad o všem.
Týden po jeho odjezdu jsme si zašli do kina a tentokrát nás nikdo od našeho líbání nerušil. Žádný starý páprda, jako minule.
Vídali jsme se každý týden. Buďto jednou nebo dvakrát. Záleželo na učení.
Byla jsem šťastná. Šťastná s Chrisem Brownem. Miluju ho.

Ahoj, ahoj👋
Doufám, že se kapitola líbila. Dnes byla opět trochu delší a zároveň......... POSLEDNÍ!!!!!!!
Ano, tato kapitola nám tento příběh ukončuje.
Diky za vřelé komentáře a děkuji za to,že jste si můj příběh přečetli.

Na první pohled? [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat