״בוקר טוב!!״ הבנות קפצו עליי
״חחח בוקר..״ חייכתי והתיישבתי במיטה
״נו, איך היה?״ סטייסי שאלה
״היה ממש כיף! בחיים לא חשבתי שאני יהנה כ״כ מטיול בטרקטורון, או מליפול ממטוס מגובה עצום..״ חייכתי נזכרת באירועים שקרו שבוע שעבר. שון לקח אותי לשבוע של כיף. כל יום עשינו משהו..
יום אחד למדתי לגלוש, יום שני נסענו בטרקטוקרון במהירות מטורפת! עשינו צניחה חופשית, אופנוע ים. עשינו כ״כ הרבה דברים! והיה ממש כיף! אני לעולם לא אשכח את השבוע הזה !
״איזה חמודיםםםםם״ גרייסי צרחה
״תודה״ חייכתי ״אבל הוא עובד היום!״ עשיתי פרצוף עצוב ״ואני לא אראה אותו עד מחר בבוקר״
״אז בואו נעשה יום כיף!״ אנג׳ל אמרה
״בכיף״ אמרנו ביחד וקמתי מהמיטה, בזמן שאני עשיתי את ארגוני הבוקר שלי הבנות בחרו בגדים בשבילהן מהארון שלי.
כל אחת בחרה שמלה אחת מבין המבחר שמלות שיש לי וזוג נעלי עקב. ויצאנו מהבית.
הגענו למספרה והתיישבנו בספות, מחכות לתור שלנו. בנתיים דיברנו וריכלנו. כשהגיע התור שלנו התיישבנו על הכיסא והספר עיצב לנו את השיער כמו שביקשנו, אח״כ עברנו למניקור, פדיקור, למאפרת. ויצאנו בן-אדם אחר משם..
השעה הייתה כבר 16:00 בצהריים אז הלכנו לאחת המסעדות והזמנו לאכול
״בנות.. אני טסה עוד חודש״ אנג׳ל אמרה
״בוביייי!! נתגעגע!״ אנאבל חיבקה אותה
המשכנו לדבר ולדבר ולדבר ולדברררר עד שסיימנו לאכול.
עברנו במלא חנויות ומדדנו הכל.. גם מה שלא רציני לקנות..
מדדנו כ״כ הרבה! שמלות, חצאיות, ג׳ינסים, נעליים..
הגענו הביתה שלי שהיה ריק כרגיל ובזמן שאני סידרתי את הדברים בארונות הבנות חזרו לבגדים שאיתן הן באו..
סיימנו ויצאנו לסלון, ראינו סרט וככה סיכמנו את היום שלנו..
-------
התעוררתי משיחת פלאפון, קפצתי מעל הבנות שנרדמו ועניתי לשיחה, בלי לראות מי זה
~השיחה~
ג׳ניפר: ״הלו?״ אמרתי בקול צרוד
מייק: ״ג'ני? הערתי אותך״
ג׳ניפר: ״אממ כן, אבל לא חשוב.. קרה משהו?״
מייק: ״רק רציתי לשאול אם אני יכול לבוא..אני צריך לדבר איתך..״
ג׳ניפר: ״עכשיו?״
מייק: ״כן״
ג׳ניפר: ״אממ אוקיי.. מה השעה בכלל?״
YOU ARE READING
Singing is my life
Literatura Femininaהסיפור מספר על ג׳ניפר. ילדה בת 16 שמסתירה את האהבה הגדולה שלה למוזיקה מכולם ! מה יקרה כאשר מישהו יגלה ? היא תתמודד עם הלחץ של אחרי ? ועוד בתקופה הקשה של חייה .. קריאה מהנה ! ~~~~~~כל הזכויות שמורות למשתמש~~~~~~