אני ושון כבר חודשים ביחד ..
אפשר להגיד שאני פשוט בעננים!!
היום יש לו יומולדת והזמנתי לנו סוויטה באחד המלונות המרוחקים והיפים האלה ..
׳מתי את באה? אני מחכה להפתעה׳ שון שלח לי הודעה. חייכתי לפלאפון ולא עניתי.
הכנסתי את הבגדים שלי לתיק עם כל מיני תכשירים שאני אצטרך ויצאתי מהבית, מוודאת שלא שחכתי כלום.
הגעתי לבית של שון ודפקתי בדלת.
אחרי חצי דקה הוא פתח
״מזל טוווובבבב!!״ קפצתי עליו בנשיקה
״מממ אני מעדיף כל יום יומולדת כזאת״ הוא חייך ונישק אותי שוב, נשיקה עדינה.
״טוב, הכל מסודר?״ שאלתי ונכנסתי מחפשת את התיק שלו
״כן״ הוא אמר לוקח את התיק על הגב שלו
״הבאת כל מה שאמרתי לך?״
״כן״ הוא ענה ״אבל לא הבנתי לאן הולכים״ הוא התלונן כמו ילד קטן
״חכה ותראה״ חייכתי ונכנסנו לאוטו.
הנסיעה עברה שקטה יחסית, היו שירים שהגברתי ושרתי בקולי קולות ושון צחק והיו שירים שרק זמזמתי את המנגינה שלהם..
שון פחות דיבר, הוא היה לחוץ לגבי היומיים האלה שנשהה בסוויטה
ואני, אני פחדתי, אם לא סידרו את הכל כמו שביקשתי? אם שחכו משהו? אם... הראש שלי לא הפסיק לפעול.
אחרי נסיעה של שלוש וחצי שעות הגענו.
החדרים היו חדרים אישיים. כמו בתים קטנים. היה אגם ענק ומעלף! מלא פרחים מדהימים, עצים, הכל ירוק וכחול (הצבעים האהובים עליי אחמ אחמ)
ירדנו מהאוטו. אני ושון החזקנו יד ביד וצעדנו לעבר ביתן הקבלה.
קיבלנו את המפתחות לחדר והגענו אליו. נשמתי נשימה עמוקה והכנסתי את המפתח לחור.
״אני אוהב אותך״ שון לחש פתאום, חייכתי.
פתחתי את הדלת והדלקתי את האור, היה שביל שהוביל עד לחדר שינה. החדר שינה כולו היה מוצף בוורדים לבנים ויפים. נרות רייחניים.
הגענו לג׳קוזי והיה מפוזרים עליו פרחים מדהימים! חייכתי לעצמי, בדיוק מה שביקשתי ..
״מזל טוב״ הסתובבתי לשון וחייכתי אליו, הוא חיבק אותי והתנשקנו.
״בוא ננצל את הג׳קוזי?״ שאלתי והוא חייך
״תפעיל את המים בזמן שאני אחליף בגדים, טוב?״ שאלתי ויצאתי מהחדר בלי לחכות לתשובה. החלפתי לביקיני הלבן שלי. אספתי את השיער לקוקו גבוה ומבולגן וחזרתי לג׳קוזי, הוא היה כבר בפנים.
YOU ARE READING
Singing is my life
ChickLitהסיפור מספר על ג׳ניפר. ילדה בת 16 שמסתירה את האהבה הגדולה שלה למוזיקה מכולם ! מה יקרה כאשר מישהו יגלה ? היא תתמודד עם הלחץ של אחרי ? ועוד בתקופה הקשה של חייה .. קריאה מהנה ! ~~~~~~כל הזכויות שמורות למשתמש~~~~~~