Rozdział 7

190 5 0
                                    

Eliana pov

Po obiedzie, który zjadłam z Edwardem i jego rodziną udałam się do sali balowej. Przedtem jednak przebrałam się w sukienkę taką jak na zdjęciu.

Dzisiaj zamiast normalnych zajęć miał odbyć się bal, na którym poznamy uczniów ze szkoły z Elwadoru

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dzisiaj zamiast normalnych zajęć miał odbyć się bal, na którym poznamy uczniów ze szkoły z Elwadoru. Kiedy weszłam na salę podeszłam do moich rodziców, którzy wcześniej mnie do siebie zawołali. Kiedy stanęłam obok nich moja mama przemówiła do zgromadzonych w sali uczennic.

- Witajcie dziewczęta. Dzisiaj dostąpił mnie zaszczyt przedstawienia wam uczniów ze szkoły prowadzonej przez króla i królową Elwadoru.

Po sali rozlał się szept zachwytu dziewczyn, które wcześniej o niczym nie wiedziały.

- Dostąpił mnie również zaszczyt przedstawienia wam rodziny królewskiej Elwadoru. Oto uczniowie szkoły i rodzina królewska.

Wtedy do sali weszli chłopacy z Elwadoru. A parę kroków za nimi weszli rodzice Edwarda

- Oto król i królowa Elwadoru

Za swoimi rodzicami wszedł Eddie

- Oraz ich syn książę Edward, następca tronu Elwadoru.

Po sali rozległ się dźwięk braw i liczne zachwyty dziewczyn.

Wtedy podeszła do mnie Elizabeth
-El dlaczego nie powiedziałaś mi, że dzisiaj będzie tu taki przystojniak, przynajmniej bym się przygotowała

Nie wiedziałam co odpowiedzieć przyjaciółce, wtedy przemówił mój tata
-Życzę wszystkim dobrej zabawy. Proszę księcia Edwarda o rozpoczęcie balu.
Rozpoczęcie balu przez króla czy księcia oznacza taniec z wybraną przez niego partnerką, podczas którego na parkiet dołączają się kolejne pary.
Po raz kolejny usłyszałam zachwyt dziewczyn ale nie ma w tym nic dziwnego, w końcu Edward jest młodym, przystojnym księciem, który obejmie niedługo tron.
Edward rozglądał się po sali i wtedy nasze spojrzenia się spotkały.

Edward pov

Kiedy usłyszałem prośbę króla wampirów ucieszyłem się. Wokół słyszałem szepty zachwytu uczennic wampirzej szkoły. Teoretycznie mogłem wybrać którą kolwiek z dziewczyn ale wiedziałem, że los daje mi szansę którą muszę wykorzystać. Zacząłem rozglądać się po sali w poszukiwaniu Eliany , kiedy ją zobaczyłem nasze spojrzenia się skrzyżowały. Podszedłem do dziewczyny
-Mogę prosić do tańca?
-Oczywiście książę
Ruszyliśmy razem w rytm granej przez orkiestrę piosenki. Po chwili zaczęły do nas dołączać kolejne pary ale w tej chwili ważna była dla mnie dziewczyna, z którą dzieliłem ten taniec.

Eliana pov.

Kiedy nasze spojrzenia się spotkały Edward podszedł do mnie i poprosił mnie do tańca. Po chwili tańczyliśmy razem a ja czułam jakby świat się zatrzymał, liczył się tylko taniec z Eddiem.

Princess of vampiresOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz