Lukas pov
Tłumy stały wiwatując. Nie wiem czy kiedykolwiek było tu tyle ludzi.
Nagle w tłumie napotkałem czyjś wzrok. Kiedy nasze spojrzenia się spotkały dostrzegłem delikatny uśmiech brunetki. Jednak szybko odwróciła się w stronę tych, którzy dzisiaj byli najważniejsi.
Eliana i Edward wyglądali razem na najszczęśliwszych ludzi na świecie. Widać po nich miłość którą wzajemnie się darzą.
Do mikrofonu podszedł król wampirów
- mam zaszczyt przekazać, że od dzisiaj wilkołaki i wampiry staną się sobie jeszcze bliższe a wszystko to dzięki mojemu synowi i jego narzeczonej- księżniczce Elianie. Niech żyją długo i szczęśliwie.
Niech żyją!!!- rozległ się wiwat tłumu.
Ed pov
Stałem właśnie obok swojej narzeczonej a tłumy wiwatowały z okazji naszych zaręczyn. Udało mi się przekonać mojego ojca do tego, aby odsunął swoje plany na jakiś czas. I tak oto w dniu planowanej koronacji zostałem najszczęśliwszym człowiekiem na tej planecie- Eliana zgodziła się zostać moją żoną a nasi poddani oficjalnie się o tym dowiedzieli.
Lukas pov
-przepraszam, że przeszkadzam- kłaniam się podchodząc do dziewczyny- ale chciałbym prosić o pomoc
Dziewczyna uśmiecha się zachęcająco
- o co chodzi Lukas? I co ja mówiłam o kłanianiu? jak mogę ci pomóc?
- Chodzi o dziewczynę, która na waszych zaręczynach stała niedaleko was. A dokładniej brunetkę w długiej, granatowej sukni. Wiesz może kim ona jest?
- Tak Lukas wiem- dziewczyna jeszcze szerzej się uśmiecha- ale myślę, że najlepiej będzie jeśli sam się za chwilę tego dowiesz. Ma tutaj za niedługo być.
CZYTASZ
Princess of vampires
VampiroMam na imię Eliana i jestem księżniczką. Chodzę do szkoły dla wampirów. Dlaczego? Co się stanie kiedy na mojej drodze pojawi się ktoś kto skradnie moje serce? Tego dowiecie się czytając tę opowieść.