☆4

3.1K 306 2
                                    

Intro For This Part 👆💜

Jeon Jungkook Pov .

" Haih ," keluhku panjang , Aku terus memejamkan mataku rapat lalu tie yang terasa seperti mencekik aku longgarkan .

" P3 kau tak rasa yang aku patut hiaskan badan aku ?" Soalku sambil memandang kearah dada dan tanganku . Hmm , Mesti akan jadi lebih cantik kalau ada hiasan tattoo .

" Maksud Tuan ?" Soal P3 dengan kebingungan . Aku terus membuka mata lalu matanya aku pandang tepat .

" Aku nak pakai tattoo , Sesuai tak ?" Soalku sambil berdiri . Sahaja aku membuka butang baju keempat untuk menunjuk bahagian dada .

" Sesuai , Tuan nampak lagi bergaya dan-Bad boy ?" Aku tergelak kecil , Terus aku membutang semula bajuku lalu aku mengambil telefon dan dimasukkan kedalam poket .

" Bagitahu K3 , Suruh dia sediakan kereta Porsche aku make sure pukul 1.30 dah ada depan mata , Aku nak keluar ." Kataku padanya lalu aku mula melangkah keluar dari pejabatku . Dengan langkah yang sederhana aku berjalan masuk kedalam lift .

Ting !

Aku terus melangkah keluar dari lift lalu berjalan menuju ke lobi , Sesampai sahaja aku diluar syarikat gelapku , Aku terus menuruni tangga lalu aku tilik jam ditangan .

Tepat Jam 1.30 , Dan kereta Porscheku mula muncul dihadapan mata . Aku tersenyum senget .

" Tuan ," Aku terus mengangkat kening .

" Tuan hendak kemana ?" Soal K3 membuatkan aku tersenyum sinis , " Secret , Jangan risau . Tak perlu follow aku ." Kataku lalu mula masuk kedalam kereta dan mula memecut laju.

...

Aku mula keluar dari kereta lalu memandang kearah Kedai dihadapanku .

RM'S BADBOY TATTOES

Aku tersenyum sinis , Terus aku masuk kedalam kedai gelap tersebut dan duduk dikerusi yang agak istimewa .

" Welcome , Nice to meet you sir . Can i help you ?" Ujarnya , Aku terus mengangguk .

" Nice to meet you too , Aku nak buat Tattoo , Ada corak yang terbaik ?" Soalku sambil memandang sekeliling kedai .

" Ouh , Untuk itu Aku tak ada menu . Kau nak buat corak apa terpulang , But aku nak tahu dekat mana kau nak buat ?"

Aku terus tersenyum lagi . Lalu butang bajuku dibuka kesemuanya sambil memandang dia tajam , Aku terus menunjuk kearah dadaku yang lenganku.

" Here and here , Can ?" Soalku . Dia terus mengangguk .

" Sure ," Ujarnya lalu mula duduk disebuah kerusi yang menempatkan seperti Katil dibilik bedah . Dia mula mengeluarkan alatannya lalu memanggilku untuk berbaring dikatil tersebut .

" Hope you can hold the sick ."

End Pov .

...

Jungkook terus tersenyum melihat dirinya didalam cermin lalu dengan segera dia menyuruh lelaki itu menangkap gambar , untuk dipost ke laman sosial.

Jk.s

1243 likes 1123 comment , see all the comments

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1243 likes
1123 comment ,
see all the comments .

Chuah090909 Tattoo ? Waa manyak cantik ou .

Jeon's Fanclub WEYH JUNGKOOK BUAT TATTOO WEYH JUNGKOOK HENSEM WAA JUNGKOOK OPPA SARANGHAE !

Sae.Sae_Raaa Hmm , Nice .😉

Aku tersenyum apabila melihat komen saera , Jantungku mula berdebar sakan . Selesai sahaja membayar , Aku terus keluar dari kedai dan masuk kedalam kereta .

Menuju ke Taman berhampiran dengan kawasan perumahanku .

...

" I love you , You love me . We Are happy family—" Budak yang sedang bernyanyi itu terus jatuh terduduk apabila dia terlanggar kakiku . Aku tertunduk lalu memandang kearahnya yang ingin menangis .

Terus aku duduk bercangkung lalu lollipop didalam poket aku keluar sebelum aku hulur kearahnya .

" Ambil dan pergi atau aku culik dan jual organ kau yang suci lagi tu ." Aku terus menjegilkan mataku kearahnya membuatkan budak tersebut terus bangun dan berlari dari aku .

" Ey , Kenapa awak buat budak tu macamtu ? Kan dah takut . Awak ni ." Aku terus menoleh kekiri memandang kearah Saera yang tiba tiba sahaja berada disebelahku .

" Bila masa kau datang sini ?" Soalku padanya . Dia terus memandangku lalu mengangkat bahu .

" Lain kali jangan buat lagi , Saya tak suka tengok orang buat budak budak macamtu . diorang tu kecil lagi , Baru belajar ABC . Tuptup awak ugut macam-macam  , Ish tak patut tak patut ." Dia terus memeluk tubuhnya lalu duduk dikerusi .

" Suka hati akulah , Tak perlu sibuk hal aku ." Dia terus menjeling aku lalu membuka kaca mata hitamnya dan digantungkan didada. Aku terus memandangnya atas bawah .

" Kau baru balik dari office ke ?" Dia terus mengangguk lalu jam ditangannya ditilik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Kau baru balik dari office ke ?" Dia terus mengangguk lalu jam ditangannya ditilik ." Hmm , Dah lewat . Saya kena balik ."

Dia terus bangun lalu kembali memakai kaca mata hitamnya. " Nak aku hantarkan ?" Soalku .

Dia terus memandang aku lalu tersenyum . " Awak naik motor atau Kereta ?" Tanya Saera sambil mengangkat kening.

" Kereta ." Jawabku sambil tersenyum . Dia terus mengangguk lalu berdiri disebelahku . " Kkaja ," Dia terus memeluk lenganku sambil tersengih . aku terus menangkat kening sambil cuba menahan rasa debaran dihati. Kau betul betuk pelik wahai Jeon Jungkook .

Secret Agent
Jeon Jungkook .

[C] SECRET AGENTWhere stories live. Discover now