Sınıfa girdiğimde Burak' ın haricinde hiç kimse yoktu. Çantamı koydum. Burak a baktım. Telefonuyla uğraşıyordu. Sanırım beni görmemişti. Zaten çantamı koyar koymaz zil çaldı ve sınıf yavaş yavaş doldu. Helin gelip yanıma oturdu.
- kızım yaa.. Yine mi geç kaldın?
- Offf yine alarmı duymamışım. Neyse onu bunu boşver de sabah şu Burak var ya..
-Eee
- Tam evden çıkarken onunla çarpıştım.
-Ciddi misin? Ne işi varmış orada.
- Bilmiyorum. Sordum ama cevap vermedi. Birşeyler söyleyip gitti.
Dedim. Ahmet Hoca geldi ve nefret ettiğim matematik dersi başladı.
-Gençler dün olduğunuz sınavın sonuçlarını açıklayacağım. Lütfen kargaşa çıkarmayın.
Dedi. Hemen hemen herkes heyecanlıydı. Ben hariç. Çünkü ben her zamanki gibi düşük not alacağımı düşünüyordum. Notları okumaya başladı. Çoğu kişi düşük not almıştı.
-Helin:60
Helin mutluydu. Çünkü normalde bunun hemen hemen yarısını alabiliyordu. Helinin notu kadar yüksek bir not almak için dua ediyordum.
-Burak:85
Burak a baktığımda gururla başını kaldırdığını ve bana bakıp sırıttığını gördüm. Ona gülümsemek için kendimi zorlasam da gülümseyemedim. Çünkü onun gülüşünün yanında benimkinin kötü duracağını düşünmüştüm.
-Biran:80
Kısa bir şok yaşayıp kendime geldim. Sınıfa baktığımda herkesin bana baktığını gördüm.
Burak a döndüm. O da bana bakıp sırıtıyordu. Ben de ona bakıp gülümsedim ve önüme döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SADECE BİZ~
CasualeBiran ve Burak 11. sınıf öğrencileri olan iki gençtir. Biran ve Burak'ın yolları Biran'ın Burak'tan yardım istemesiyle kesişmektedir. Hikayeyi lütfen atlamadan okuyunuz💕