~ f o u r ~

526 48 4
                                    

February 2010, Holmes Chapel

t e x t

Po obedovej prestávke čakala Elisabeth hodina umenia a po nej matematika. Rozhodla sa, že si nebude starosťami kaziť jej obľúbený predmet a bude sa tváriť, že sa nič nestalo. V miestnosti, ktorá bola prepojená s učebňou výtvarnej, na seba prehodila biely plášť, ktorý na sebe mal zopár fliačikov od farieb.

Aj s taškou prešla do učebne a posadila sa za jeden z voľných stojanov na plátno, ktoré tam boli. Tašku položila vedľa seba a už sa len čakalo na príchod vyučujúceho. O pár minút do triedy vstúpila slečna Austinová a mohlo sa začať.

~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~

Akonáhle zazvonilo na koniec hodiny, Elisabeth sa opäť zmocnil strach. Vedela, že už jej ostáva iba matika a za ňou telesná, no aj tak sa nehorázne bála. Z triedy vyšla ako vždy posledná, pretože kým sa všetci balili a chceli čo najskôr odísť, Elisabeth sa rada rozprávala so slečnou Austinovou.

Hneď ako skončili svoju debatu o abstraktnom umení, Elisabeth sa vybrala na školskú chodbu, ktorá ju mala zaviesť až k učebni matematiky. Predierala sa chodbou pomedzi žiakov, až niekoho zbadala. Bol to Harry, s úsmevom na tvári a s učebnicami v rukách.

Vyzeral byť naozaj šťastný a smial sa na niečom, čo mu povedal jeden z jeho kamarátov, čo stál vedľa neho. Zrazu si všimol Elisabeth. Ihneď zvážnel, no vzápätí sa na ňu široko usmial a zakýval jej. Elisabeth mu úsmev aj zakývanie opätovala a konečne otvorila dvere od tej prekliatej učebne.

~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~

,,Dobrá práca, slečna Brownová," pochválil Elisabeth pán Smith a slabo sa na ňu usmial. Elisabeth, ktorá mala svoju tvár schovanú medzi svojimi dlaňami sa neodvážila pozrieť na papier, čo bol pred ňou.

Po pomalom a nesmelom otvorení očí sa pozrela na jej obodovanie, zvýraznené v krúžku, červeným perom. Prečítala si ho raz, dva krát, tri kráť, dokonca štyri krát, no stále tomu nemohla uveriť. Dostala stupeň ohodnotenia, ktorý bol slovne výstižný ako chválitebný, čiže dostala B-čko.

Stále tomu nemohla uveriť. Elisabeth nikdy nedostala B-čko z matematiky, aj keď sa snažila a pilne učila. B-čka a A-čka z matematiky dostávala možno v prvých triedach prvého stupňa na základnej škole. Pár krát očami pre istotu prebehla po známke a neveriacky sa pozrela na pána Smitha.

Ten len pokrčil ramenami a ďalej rozdával opravené testy. Ako vždy začala Elisabeth blúdiť zrakom pri otázkach, aby zistila, aké odpovede mala zle zodpovedané. Už pri prvej otázke sa zastavila. Ale nie preto, že by ju mala nesprávne zodpovedanú. Bola si istá, že označila odpoveď D, no v odpovednom hárku bola odpoveď C, ktorá bola označená za správnu.

Takto to pokračovalo až do poslednej otázky. Samozrejme sa našlo aj pár výnimok, kde mala Elisabeth odpoveď zhodnú s hárkom, no veľa ich nebolo. Po spočítaní odpovedí, ktoré do testu napísala ona a po spočítaní odpovedí, ktoré sa v jej teste zázrakom objavili, zistila, že by mala dostať D-čko, ako vždy. Už chcela zdvihnúť ruku a povedať to pánovi Smithovi, no rozmyslela si to.

Ak by sa pánovi Smithovi priznala, dal by jej známku, ktorá jej právom patrí a hrozilo by jej prepadnutie z matematiky. Ak by sa nepriznala, vyhla by sa hádke s Mikom o jej učení sa a nedostala by zaracha. Preto si kúsla do jazyka a nepriznala sa.

~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~

Hodina matematiky skončila a Elisabeth čakala už iba telesná. Preto sa rýchlo presunula do šatní, kde na seba navliekla červené kraťásky a tričko s krátkym rukávom. Na nohy si obliekla podkolienky, ktoré mali pri vrchu červene prúžky a tenisky. Jej kroky smerovali do telocvične, kde sa začala s ďalšími dievčatami rozprávať a rozcvičovať zároveň.

Harry, ktorý práve išiel okolo telocvične, sa na moment zastavil. Z rúk mu totižto vypadlo pero, takže si ho zdvihol. Keď sa narovnával a chystal sa dať do pohybu, aby nezmeškal hodinu biológie, jeho oči zahliadli Elisabeth.

Jej zlatisté vlasy sa jej hompáľali zo strany na stranu, keďže sa rozcvičovala. Harry si ju celú prehliadol a ostal nemo stáť. V tých kraťáskach a podkolienkach bola tak nádherná. Bola to jeho princeznička v podkolienkách, teniskách a obtiahnutých kraťáskach.

Oh how she rocks, in Keds and tube socks...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Bez zbytočných kecov: dúfam, že sa vám časť páčila ♥

My Pretty Princess » h.s.Where stories live. Discover now