~ t w e l v e ~

365 39 7
                                    

September 2010, Holmes Chapel

t e x t

A bol tu začiatok nového školského roka. Elisabeth ráno vstala a len v jej bielej košieľke na spanie prešla do kúpeľne, kde sa v sprchovom kúte osprchovala. Z kúpeľne vyšla v dobrej nálade a opäť zamierila do jej rúžovej izby, aby sa prezliekla.

Zo skrine vytiahla školskú uniformu, ktorá sa skladala z bielej košele, čiernej sukne a modrého svetra, na ktorom bol vyšití erb školy. Mierne rozospatá Elisabeth prešla do kúpeľne, kde si z jej zlatistých vlasov zaplietla voľný vrkoč.

Po jej perách prešla jej obľúbeným leskom a mihálnice si zafixovala maskarou. Jej kroky nasledovali do kuchyne, kde si na stole všimla raňajky s odkazom od jej brata.

Na odkaze stálo, že jej želá pekný deň a že ju má rád. Elisabeth tento odkaz úprimne potešil, preto si ho zastrčila do peračníka a sadla si za stôl. Mike jej pripravil volské oká, ktoré do seba pre nedostatok času nahádzala, aj keď boli vynikajúce a radšej by si ich vychutnala.

Vstala zo stoličky, v kúpeľni si vyčistila zuby a prešla do chodbičky, kde si obula čierne čižmičky na malom opätku. Vyšla pred dom a rozhodla sa prejsť na zastávku, že do školy pôjde autobusom.

Po pár minútach autom Harryho mamka zastavila pred školou. Harry z auta vystúpil, venoval mamke bozk na líčko a s úsmevom sa vydal do školy. Prešiel pár krokov, až zastal pri lavičke, kde sedeli jeho priatelia.

Spoločne sa pozdravili a začali sa rozprávať. Ich hlavnou témou boli noví učitelia, alebo žiaci. Zatiaľ čo Harryho priatelia sa smiali a spoločne rozprávali, Harry nedočkavo vyčkával na školský autobus, v ktorom mala jeho láska prísť.

A aj prišla. Školský autobus zastal na parkovnom mieste a z neho začali vychádzať ufrfľaní študenti. A vtedy z autobusu vyšla jeho El. Jej zlatisté vlásky mala zapletené vo vrkoči, čož Harrymu pripadalo rozkošne- celá bola rozkošná.

Prechádzala po chodníku a Harry sa začal zdvíhať z lavičky, aby Elisabeth privítal a mohol s ňou stráviť čas. Akonáhle však chcel prejsť pár krokov, pred jeho láskou sa zjavil Sean Power a začali sa rozprávať. Nechápal, prečo sa s ním jeho láska opäť rozpráva a začal naň žiarliť.

,,Poď Harry, už bude zvoniť. Poď," volali ho jeho priatelia. Harry len so sklamaným a žiarlivým výrazom počúvol jeho priateľov a spoločne sa presunuli do učebne chémie.

Zatiaľ čo pani učiteľka Wardová vysvetľovala nové učivo, Harrymu v hlave stále vŕtala tá scéna z rána, ktorá sa odohrala pred školou a hlavnú úlohu v nej mala jeho láska El a ten hlupák Sean Power.

A Harry ho tak nenávidel - ale nie len preto, že sa až priveľmi zaujímal o jeho láske, aj keď to bol ten hlavný dôvod. Vadilo mu, ako sa pozeral alebo správal k dievčatám. Vždy im pozeral na prsia alebo na zadoček ale to, ako sa tie idevčatá správajú, alebo aké sú, o to sa nezaujímal.

~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~

,,Videli ste, ako sa na ňu pozrel?" rozčuľoval sa Harry. S jeho priateľmi sedeli na lavičke, ktorá bola na školskom ihrisku a obedovali, zatiaľ čo Harry sa rozčuľoval.

Ale v takejto nálade bol celý deň- bol nervózny, nahnevaný a podráždený. Zatiaľ čo Harryho priatelia len stroho prikyvovali hlavou na nadávky, ktoré Harry vyslovil z úst na účet Seana Powera, samotný Sean vstúpil na školské ihrisko.

,,To je taký idiot!" naďalej sa rozčuľoval Harry a jeho hnev sa stále zvyšoval. Pozorne jeho lásku sledoval. Práve sedela na lavičke s Jenny a popíjali z ich diétnej koly. Sean prišiel na kraj ihriska, čo už sa Harrymu vtedy nepozdávalo.

Nikdy sa nezdržoval v tejto časti ihriska, ani keď balil nejaké dievča. Prišiel k Elisabeth, vytiahol ju zo sedu a jeho dlane položil na jej boky. Chcel sa k nej nahnúť a pobozkať ju, no Elisabeth otočila hlavou, čím Seanove pery narazili na jemnú pokožku Elisabethinho líca.

Seanova dlaň stlačila Elisabethin zadok a následne na to sa uškrnul. A táto situácia vytočila Harryho najviac. Ako si to vôbec mohol dovoliť? A prečo sa jeho láska nebránila?

,,Videli ste to?!" skríkol Harry. Vyzeral naozaj agresívne a bol od hnevu červený ako paprika. Členovia skupinky si venovali pohľady a rozmýšľalii, čo Harrymu povedať. Harry si týchto pohľadov všimol, no nechápal ich.

,,Ja ho tak nenávidím," povedal a naozaj sa snažil skľudniť, no veľmi mu to nevychádzalo. Obzrel sa na jeho El, ktorej Sean stále ohmatával zadok, zatiaľ čo jeho láska zahanbene stála a ostatní na nich pozerali.

,,Prečo sa ním nechá osahávať?" spýtal sa Harry a pozrel sa na jeho priateľov. Všimol si, ako Jake lakťom drgol do Kessy, ktorá celá zbledla, zatiaľ čo celá skupinka na ňu pozerala.

,,O-oni spolu chodia, Harry," vykoktala Kessy, zatiaľ čo Harry na ňu vyjavene pozeral a nechcel veriť danej situácií, ktorá sa pred ním odohrala.

Would he say he's in L-O-V-E? Well if it was me, then I would, I would. Would he hold you when you're feeling low? Baby you should know, that I would, I would.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Tak, čo hovoríte na kapitolku? Dúfam, že sa príjemne čítala ❤

My Pretty Princess » h.s.Onde histórias criam vida. Descubra agora