November 2010, Holmes Chapel
t e x t
,,Elisabeth!" zakričal Harry, keď stál na chodbe. Práve mu skončila posledná hodina a chystal sa ísť domov, no keď zbadal, že Elisabeth je v škole, aj keď mala končiť o hodinu skôr, rozhodol sa to využiť.
Elisabeth sa otočila za povedomým hlasom a zbadal Harryho, ktorý behal smerom k nej. Na jej tvári sa usadil úsmev a aj keď si to neuvedomila, skúsla si spodnú peru.
,,Môžem ísť s tebou domov?" spýtal sa Harry nervózne. Cítil, že sa spoločne s El zblížili, no stále bol v jej prítomnosti nervózny a nesmelý. Elisabeth sa väčšmi usmiala a líčka sa jej začali farbiť do červena.
,,Samozrejme," prikývla. Harryho odpoveď jeho lásky potešila, preto sa doširoka usmial a rýchlo si zašiel odložiť učebnice do jeho skrinky, pričom mu El robila spoločnosť.
Vyšli zo školy a rozhodli sa ísť peši, okolo parku, v ktorom boli na ich stretnutí, ktoré bolo pred pár dňami. Akonáhle však vyšli zo školy, na najbližšej lavičke bol Sean a jeho pätolízači.
Elisabeth s Harrym sa chceli vyhnúť ich otravným rečiam, preto zrýchlili tempo a chceli okolo nich nenápadne prejsť, no nepodarilo sa im to.
,,Sean, pozri sa!" zvolal jeden z priateľov Seana, keď zbadala Harryho a El, ako sa okolo nich chceli preplížiť. Sean zbystril svoju pozornosť a akonáhle zbadal, na koho jeho kamarát neslušne ukazuje prstom, uškrnul sa.
,,Ale, pozrime sa. Máme tu náš nový, nevinno - panenský párik!" zasmial sa Sean a sním aj celá jeho parta. V Elisabeth sa zhromažďoval hnev. Naviac nechcela, aby sa Harry cítil nepríjemne, keď ju s ním spájali ako pár.
,,Nechaj nás, Sean," ozval sa Harry a dúfal, že to toho idiota pred ním skľudní. Sean sa na Harryho varovaní len prihlúplo zasmial a postavil sa.
,,Skľudni sa, Styles. Nevadí mi, že mi šukáš moju ex, veď sa o ňu môžeme podeliť, nie?" povedal Sean so skúsnutou perou medzi zubami.
Pre Elisabeth to bola posledná kvapka. Harry sa práve naťahoval, aby dal Seanovi do nosa a ochránil tak jeho lásku, no predbehla ho Elisabeth, ktorej pravá päsť zasiahla Seanovu tvár.
,,Si len obyčajný, úbohý sukničkár, Sean. Ľutujem dňa, kedy som ťa spoznala," povedala El a znechutene si odpľuvla.
Chytila Harryho za ruku a ťahala ho preč, zatiaľ čo on vyjavene sledoval scénu pred sebou. V tichosti vedľa seba kráčali pár minút, Elisabeth stále nahnevaná na Seana a Harry prekvapený, čoho je Elisabeth schopná.
,,To pri škole... Nemám slov," povedal ohromene. Elisabeth jeho údiv rozosmial, takže sa zoširoka usmiala.
,,Ďakujem," šepla El a cítila, ako jej v Harryho prítomnosti opäť horia líčka.
❝ Womanizer, woman-womanizer, you're a womanizer. Oh, womanizer, oh. You're a womanizer, baby. You, you, you are, you, you, you are. ❞
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Komentujte a hviezdičkujte!♥
Dúfam, že sa vám kapitolka páčila a prajem krásny deň! ❤❤
YOU ARE READING
My Pretty Princess » h.s.
Fanfiction❝ Moc ťa milujem, Elisabeth. ❞ Všetko, čo Harry chcel, bolo, aby bola jeho krásna princezná šťastná. - Príbeh venovaný: @_DianaK_ Beautiful cover by: @Marleyen -Adventný kalendár na rok 2018- Prvá kapitola - 01.12.2018