December 2010, Holmes Chapel
t e x t
Bolo pár dní pred Vianocami a Elisabeth s Harrym išli do školy. Bol to posledný deň pred vianočnými prázdninami, takže bol v škole vianočný program. Elisabeth aj Harry vystúpili z autobusu a spoločne vošli do školy. Zamierili si to ku skrinkám, kde sa vyzliekli zo svojich kabátov. Harry svoj kabát odložil do skrinky a pozrel sa na Elisabeth.
Akonáhle tak spravil, usmial sa. Jeho láska mala oblečený červený svetrík so sobom a čiernu sukničku, pod ktorou mala čierne punčošky. Opäť bola tak nádherná - jeho prenádherná princezná. Úsmev na jeho perách si všimla aj Elisabeth, nad čím sa pre zmenu usmiala ona.
,,Ideme do jedálne?" spýtala sa El, čím si vyslúžila Harryho súhlas v podobe pokývania hlavy. Spoločne sa teda vybrali do jedálne, kde sa za pár minút mala začať vianočná besiedka.
~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~
,,Ideš domov peši?" spýtal sa Harry jeho El, keď spolu kráčali po školskej chodbe. Boli oblečení vo svojich čiernych kabátoch a s úsmevmi na perách opúšťali budovu školy. Elisabeth kývla hlavou na súhlas.
,,Chceš ísť so mnou?" spýtala sa El, načo pre zmenu zakýval hlavou Harry. Otvorili dvere a prešli pár krokov pred školu, keď zbadali, že sneží. Biele vločky sa jemne vznášali vo vetri, tancovali vo vzduchu.
,,Pozri sa, Harry! Sneží," zvískla El nadšene. Harry sa pozrel na jeho lásku, ktorej v očiach od radosti iskrilo.
,,Je to naozaj krásne," vydýchol, ,,no nie krajšie ako ty."
Elisabeth sa po týchto Harryho slovách žiarivo usmiala a jej líčka nabrali slabší odtieň červenej. Sklonila pohľad do zeme a potichu sa zasmiala, keď cítila roj motýlikov, poletujúcich v jej podbrušku. Ani si neuvedomovala, čo týmto správním Harrymu spôsobuje. Dostávala ho do kolien a nemala o tom ani najmenšie tušenie. Bol do nej taký blázon. To bola vec, ktorú mali s El spoločnú - milovali toho druhého.
❝ So baby, come light me up and baby I'll let you on it. A little bit dangerous, but baby, that's how I want it. A little less conversation and a little more touch my body. Cause I'm so into you, into you, into you... ❞
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Ja viem, že táto kapitola je extrémne krátka a nudná, no zajtra tu máme poslednú kapitolu a ak sa mi podarí ju napísať tak dobre, ako si to predstavujem, tak sa máte na čo tešiť :)
Hope you like it!♥️
ESTÁS LEYENDO
My Pretty Princess » h.s.
Fanfic❝ Moc ťa milujem, Elisabeth. ❞ Všetko, čo Harry chcel, bolo, aby bola jeho krásna princezná šťastná. - Príbeh venovaný: @_DianaK_ Beautiful cover by: @Marleyen -Adventný kalendár na rok 2018- Prvá kapitola - 01.12.2018