~ t w e n t y - o n e ~

285 37 2
                                    

December 2010, Holmes Chapel

t e x t

Elisabeth stála v kúpeľni pred zrkadlom a česala sa. Hrebeňom prechádzala cez svoje zlaté vlásky a usmievala sa. Zo svojich vlasov si začala zapletať rybací chvost, ktorý si zafixovala gumičkou. Na sebe mala čiernu sukňu a tmavo-modrý svetrík. S Mikeom sa chystali na večeru ku rodine Stylesových, čiže k Harrymu domov. Aj keď bola Elisabeth nervózna, tešila sa.

Zišla po schodoch do obývačky, kde na ňu čakal Mike, oblečený v čiernych rifliach a bielej košeli. Elisabeth s Mikeom vyšli z ich domu a prešli pred dom rodiny Stylesových. Zazvonili na zvonček a o pár minút na to dvere otvorila nižšia brunetka v rúžovej sukni a so širokým úsmevom na tvári.

,,Ahoj Gemm," pozdravil ju Mike s krásnym úsmevom na perách. Brunetka sa rovnako ako Mike usmiala a objala ho.

,,Mikei-Mike," zasmiala sa brunetka a s objatia sa vykrútila. Jej pohľad spočinul na El a usmiala sa.

,,Ty musíš byť Elisabeth, však? Mike o tebe veľa rozprával," povedala s úsmevom a skúmavo si prezerala El. Predsa len, videla ju síce viackrát, ale nikdy nemala možnosť prezrieť si ju z blízka. Len sa na ňu pozrela a ihneď pochopila, prečo sa Harrymu páči - bola naozaj prekrásna.

,,Poďte ďalej, mama a Harry sa vás nevedia dočkať," povedala a pridržala dvere, aby El a Mike mohli vojsť. El s Mikom vošli do domu a vyzuli sa zo svojich topánok.

,,Mike!" ozval sa ženský hlas. Do predsiene vošla staršia dáma, s úsmevom na perách.

,,Pani Stylesová," odzdravil ju Mike s úsmevom. Zatiaľ čo Elisabeth nechápala situáciu, čo sa pred ňou odohrávala, Mike sa len usmieval. Na Anne si pamätal, odkedy sa prisťahovali a on mal čerstých sedemnásť.

,,Stále ma oslovuješ rovnako," zasmiala sa Harryho mamka a vtiahla Mikea do hrejivého objatia.

,,Elisabeth, takmer som ťa nespoznala," otočila sa Anne na El, ktorá stála hanblivo v tichosti. Elisabeth bola prekvapená, že si ju Anne pamätá. Síce ju niekedy videla v obchode alebo v meste, no nemyslela si, že si zapamätala jej meno.

,,Ešte len pred chvíľkou si bola také malé dievčatko s bloďavými copíkmi a teraz je z teba slečna," poznamenala Anne a Elisabeth len sklonila hlavu, no s úsmevom na perách. Do chodbičky prišiel Harry, oblečený v čiernych jeansoch a tričku. Hneď ako si všimol jeho El, ako tam stojí v tej čiernej sukničke a modrom svetríku, usmial sa. Bola tak nádherná - jeho prenádherná princezná.

,,Oh, Harry. Privítaj našu návštevu," povedala Anne a usmiala sa na jej syna. Harry sa ešte väčšmi usmial a jeho pohľad spočinul na El.

,,Dobrý," pozdravil Harry Mikea, no pozrel naň len na chvíľku, pretože sa takmer ihneď pozrel späť na jeho El.

,,Poďte do kuchyne, kým je večera teplá," povedala Gemma, načo všetci prikývli a spoločne prešli do kuchyne. Elisabeth prišla k najbližšej voľnej stoličke, no kým sa na ňu stihla posadiť, Harry k nej pribehol a stoličku jej odsunul, aby si El mohla sadnúť.

Elisabeth sa do líčok nahrnula červeň a sklonila pohľad, zatiaľ čo všetci v miestnosti s úsmevmi na tvári sledovali Harryho s krásnym úsmevom na perách a červenajúcu sa El. Harry sa posadil vedľa El a začal si naberať mäso z misky.

Elisabeth si práve naberala zemiakové pyré, keď sa Harryho dlaň dotkla jej kolena. Rozbúchalo sa jej srdiečko a v brušku sa jej rozletel roj šteklivých motýlikov. Nevedela, čo sa to s ňou deje, no pocit, ktorý ju napĺňal, sa stále zväčšoval a problém bol ten, že sa jej začínal páčiť.

❝ If your lips are moving, if your lips are moving, if your lips are moving, then you're lyin', lyin', lyin', baby. ❞

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Posledný deň v škole guys, ešte dnes to nejak vydržíme a budú Vianoce! ❤❤
Btw, už iba tri časti, pritom tretia je úplne posledná :D

Hope you like it!♥

My Pretty Princess » h.s.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora