December 2010, Holmes Chapel
t e x t
C h r i s t m a s E v e
Bolo dvadsiatého štvrtého decembra a Elisabeth s Mikeom sa chystali na štedrovečernú večeru u Stylesovcov. Mikea pred pár dňami prepustili z nemocnice, tak im Anne navrhla, nech strávia Štedrý deň u nich. Elisabeth si obliekala svoju čiernu sukničku a červený svetrík, na ktorom bol vianočný stromček.
Na nohách mala čierne pančušky, na ktorých bol vzor snehových vločiek. Usmiala sa na svoj odraz v zrkadle a rozplietla si svoj vrkoč, čím sa jej zvyčajne rovné vlásky jemne natočili. Pe perách si prešla jej malinovým balzámom a na nohy si obula svoje čierne balerínky.
Prešla do obývačky, kde na Elisabeth čakal Mike, s darčekmi v rukách. Obiekli sa do svojich zimušných vetroviek a prešli o dom ďalej, do domu rodiny Stylesových. Zazvonili na zvonček a tento krát im dvere otvorila Anne, s úsmevom na perách.
,,Oh, konečne ste tu!" zvítala sa s Elisabeth a Mikeom a obidvoch si ich vtiahla do objatia. Mike a El sa len zasmiali, rovnako ako aj Harry a Gemma, ktorý túto situáciu pozorovali.
,,Šťastné a veselé," poprial Mike, načo sa Anne usmiala.
,,Aj vám, zlatíčka," odpovedala Anne, ,,poďme, nech tu nestojíme na prahu."
Všetci spoločne prešli do jedálne, kde bolo na stole jedlo. Spoločne sa usadili za stôl, Anne vedľa Gemmy a Mikea na jednej strane, zatiaľ čo Elisabeth s Harrym na druhej. Vzájomne si popriali dobrú chuť a pustili sa do jedla.
~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~
,,A ako sa cítiš, Mike? Už je ti lepšie?" spýtala sa Gemma, s úsmevom na tvári. Sedeli spolu v jedálni po dojedení večere a odbalení darčekov a rozprávali sa. Mike pozdvihol svoj pohľad z prázdneho taniera a usmial sa.
,,Už je mi lepšie, ďakujem," odpovedal. Okolo hlavy a pravého zápästia mal síce stále obmotaný obväz, no jeho zdravotný stav už bol oveľa lepší.
,,Ideme si pustiť nejaký film?" navrhla Gemma, načo sa všetci postavili od stola a vybrali sa do obývačky.
,,Harry, choďte s El vybrať nejaký film, my to tu zatiaľ popraceme," povedala Anne, načo Harry a El prikývli a spravili pár krokov, až sa ocitli pri skrinke, kde bolo naozaj veľa filmov rôznych druhov. El jeden film zo skrinky vybrala, no keď sa chcela otočiť, takmer sa zrazila s Harrym, ktorý stál za ňou.
Ich tváre boli od seba iba pár centimetrov, mohli na tvári cítiť dych toho druhého. Elisabeth opäť cítila šteklivé motýliky v podbrušku a bez prestania sa dívala Harrymu do očí.
,,Si tak moc nádherná," šepol Harry. Elisabeth ani nestihli sčervenať líčka, pretože jej pozornosť upútali Harryho rúžové pery, ktoré sa začali približovať k tým jej. Končekmi prstom jemne prešiel po jej pravom líčku, ktoré jemne pohladil dlaňou.
El zatvorila oči, keď v tom pocítila, ako sa Harryho pery jemne dotkli tých jej. Ak ju motýlliky v brušku doteraz len šteklili, teraz mala pocit, že v jej vnútri vybúchol malý ohňostroj. Tento moment si vyhutnávala najviac, ako mohla. Snívala o tom tak dlho.
Harry sa išiel vo vnútri zblázniť z toho, čo práve pobozkal Elisabeth a ešte z toho, že spolupracovala. Aj keď nechcel, pomaličky mu dochádzal kyslík, preto sa od El jemne odtiahol.
,,M-Moc ťa milujem, El," vydýchol a čakal na reakciu jeho lásky, ktorej sa bál. Bál sa, čo mu na to povie. El sa len zaiskrilo v očiach a cítila, ako sa jej v očiach tvoria slzy. Slzy radosti.
,,Aj ja teba," odpovedala El. Harry aj s El sa krásne usmiali na toho druhého. Harry sa opäť naklonil a pobozkal jeho lásku. Strále nemohol uveriť, že to spravil - dokonca po druhý krát. Jej pery boli tak sladké a Harry vedel, že sa na nich stáva závislým. Opäť sa od seba odtiahli, s úsmevmi na perách.
,,Splnilo sa mi vianočné prianie," šepol Harry, nad čím sa Elisabeth nechápavo zatvárila.
,,Všetko čo som na Vianoce chcel, si bola ty," povedal a El začervenala a usmiala.
,,Moc ťa milujem, Harry," povedal El hanblivo a začervenala sa.
,,Aj ja teba, miláčik," odšepkal Harry späť a opäť pobozkal jeho El, jeho lásku. Bozkávali sa pod imelom, ktoré bolo zavesené na rímse od dverí. A bolo to to najkrajšie, čo Harry a Elisabeth zažili - konečne boli obidvaja šťastní, v náručí toho druhého.
❝ I just want you for my own, more than you could ever know. Make my wish come true... All I want for Christmas is You...❞
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Nie som s tým veľmi spokojná, tak dúfam, že aspoň vy áno :)
Chceli by som poďakovať každému, kto tento príbeh čítal a podporil ma :)
Prajem vám veselé vianočné sviatky a šťastný nový rok :)♥️
YOU ARE READING
My Pretty Princess » h.s.
Fanfiction❝ Moc ťa milujem, Elisabeth. ❞ Všetko, čo Harry chcel, bolo, aby bola jeho krásna princezná šťastná. - Príbeh venovaný: @_DianaK_ Beautiful cover by: @Marleyen -Adventný kalendár na rok 2018- Prvá kapitola - 01.12.2018