~ t w o ~

781 54 13
                                    

February 2010, Holmes Chapel

t e x t

Na ďalší večer sedela Elisabeth opäť vo svojej izbe. Nemala veľmi dobrú náladu. Mala zlý pocit, že test z matematiky nedopadol dobre. V jej rukách mala svoj náčrtník, do ktorého si čmárala žltou ceruzkou rôzne tvary. Jej obočie bolo kvôli sústredeniu na jej čmáranicu skrčené a jej jazyk mala vystrčený pri kútiku úst.

Harry, ktorý tiež sedel vo svojej izbe, sledoval Elisabethinu sústredenú tvár. Jej pravá ruka sa pohybovala po papieri a vytvárala nejakú kresbu. Harry si nemohol pomôcť, aj keď sa naozaj prevládal. Jeho ľavá ruka poslepo nahmatala šuflík na jeho písacom stole, pričom nespúšťal pohľad zo sústredenej Elisabeth.

Zo šuflíka vytiahol čierne, kožené puzdro. Otvoril ho odopnutím magnetického gombíka a vytiahol z neho fotoaparát. Priblížil si ho k očiam a zaostril na nič netušiacu Elisabeth. Tá bola unesená vo svojom svete. Harry stlačil spúšť a v jeho izbe sa ozval zvuk cvaknutia fotografie. Ihneď zašiel do pamäti foťáka a fotku si dôkladne prezrel.

Bola nádherná - ako všetky fotky, na ktorých bola jeho Elisabeth. Foťák spätne odložil do púzdra a do šuflíka, a následne na to si do hlavy uložil pripomienku, dať zajtra túto fotku vyvolať. Len s úsmevom na tvári sedel a pozoroval Elisabeth, ako naštvane krčí list papiera a hádže ako do koša, ako basketbalový profík.

Elisabeth, ktorá pokrčila už asi siedmi papier si len povzdychla a hlavu schovala do svojich tenkých rúk. Ruky po chvíli z tváre odobrala a vytočila hlavu do strany. V ten moment uvidela Harryho, usmievajúceho sa a s pohľadom upretým na nej. Hneď ako si Harry všimol, že ho Elisabeth sleduje, zmenil pózu, zobral do rúk pero a s červenými tvárami začal písať.

Elisabeth sa rozosmiala na celé kolo. Bolo naozaj vtipné, prichytiť ho, ako ju sleduje. Harry svoj pohľad opatrne presunul opäť na Elisabeth, ktorá sa usmievala a nesmelo mu zakývala. V tom skĺzol Harrymu v hlave nápad. Rýchlo rukami nahmatával niečo, s čím by sa dalo písať, až našiel čiernu fixu. Z rohu jeho stolíka, čo mal v izbe, si zobral list kancelárskeho papiera a začal písať.

Ahoj

Nachvíľku sa zamyslel, než za pozdravom napísal usmievavého smajlíka a papier otočil smerom k Elisabeth. Tá nad tým len pokrútila hlavou, no rovnako ako on zobrala čiernu fixu a písala do svojho náčrtníku.

Chceš skopírovať videoklip Taylor Swiftovej?

Harry sa po prečítaní vety, čo Elisabeth napísala najprv zamračil, no spozoroval scénu pred sebou a zistil, že sa naozaj podobá videoklipu Taylor Swift k jej piesni You belong with me. Len sa zasmial a začal písať.

Prečo nie? Je to dobrý klip :D

Napísal prvú somarinu, ktorá ho napadla a začal cítiť, ako sa mu od stresu začínajú potiť dlane. Čo keď napíše nejakú hlúposť a pred Elisabeth sa úplne strápni?

Nepovedala som, že nie, Harry.

Odpísala mu Elisabeth. Harry nevedel, čo má na túto vetu odpísať. Bál sa, že takto ich "debata" skončí. Chcel niečo načmárať, no predbehla ho Elisabeth.

Ako sa máš?

Spýtala sa ho otázku, ktorá je v rozhovoroch naozaj ohraná, ale Harry bol za ňu rád. Aspoň, že ich písací rozhovor nekončí.

Fajn, ty? :3

Oplatil jej otázku. Elisabeth zamrkala očami a usmiala sa. Tešilo ju, že sa taký pekný chlapec ako Harry zaujíma o to, ako sa má. Bolo to od neho naozaj milé.

Celkom fajn :) Už budem musieť ísť, učiť sa matiku :(

Odpovedala Elisabeth smutne. Naozaj ju mrzelo, že musí túto ich "konverzáciu" prerušiť, ale test určite nedopadol podľa jej predstáv, takže si potrebovala opraviť zlú známku, ktorú za pár dní dostane.

Prajem veľa síl :D Maj sa, Elisabeth :3

Harry vedel o zle dopadnutom teste z matematiky, ktorý Elisabeth napísala. A mal plán, ako jej pomôcť, len musel počkať do zajtra. Bolo naozaj ťažké nepovedať Elisabeth, že jej pomôže, ale nechcel, aby vedela, kto bude jej pravá pomocná ruka. Elisabeth v okne len s úsmevom zakývala Harrymu, zobrala do rúk poznámky s výpiskami a začala sa drviť.

All I wanna do is be with you, be with you. There's nothing we can't do, just wanna be with you, only you.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Okay, ďalšia kapitolka na svete! Včera som zabudla napísať, že hore máte vždy pesničku, z ktorej je úryvok na konci kapitolky :)
Hope you like it ! ❤

My Pretty Princess » h.s.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora