August 2010, Holmes Chapel
t e x t
Rúžovou izbou sa rozliehala hudba skupiny The Beatles, zatiaľ čo blondínka s brunetkou sa vlnili do melódie. Elisabeth skákala po posteli, zatiaľ čo Jenny vrtela bokmi a spoločne spievali text. Kľúčka od dverí sa prehla a dvere sa otvorili, čož dievčatá nevnímali.
Vo dverách stál Elisabethin brat Mike a s údivom sledoval obidve dievčatá, v značne dobrej nálade. Len sa nad nami z chuti a nahlas zasmial, čo už obidve dievčatá počuli a tancovať prestali. Bez slova a s červenými tvárami sa dívali na smejúceho sa muža pred nimi, až sa oni samotné začali smiať.
Mike im povedal, že je večera hotová, takže všetci traja zbehli dole po schodoch. Na taniere si naložili zapekané zamiaky s bravčovým steakom a usadili sa za stôl v jedálni. Po dojedení dievčatá pochválili kuchárske schopnosti Mikea a odišli do kuchyne, spraviť si popcorn.
Z chladničky vybrali colu, ktorú si naliali do pohárov a prešli do obývačky. Do prehrávača vložili Dvd-čko nejakého romantického filmu a pohodlne sa usadili na hnedý gauč. Ich myšlienky smerovali k filmu, ktorý práve začínal.
~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~
Po skončení filmu mali obidve dievčatá v rukách servítky a utierali si uplakané oči od dojatia. Spoločne sa zasmiali nad tým, aké sú citlivky a prešli do Elisabethinej izby. Prezliekli sa do pyžama, umyli su zuby, tvár a uložili sa do Elisabethinej veľkej postele.
,,Čo máš s tým tvojim susedom?" spýtala sa z ničoho nič Jenn. Elisabeth nad jej otázkou okamžite sčervenela a ďakovala tomu čo je hore, že mali zhasnuté svetlá a Jenny ju nemohla vidieť.
,,S Harrym sme len kamaráti," odpovedala jej sebavedomo. Snažila sa o to, aby sa jej nechvel hlas a dúfala, že sa jej to podarilo. Pravda bola taká, že sa jej ten chlapec priveľmi dostával pod kožu, čoho sa bála.
,,Nie ste náhodou tak trochu viac ako kamaráti?" spýtala sa Jenn uštipačne. Síce bola tma, Elisabeth si bola istá, že na Jenninej tvári panuje úškrn, čož bola pravda. Elisabeth cítila, že je červená aj na zadku, preto si tvár zaborila do obliečok periny.
,,No," povedala Elisabeth do stratena. Ale tak, boli tak trochu, nie? Síce sa toho tak trochu bála, ale pocit, ktorý ju napĺňal bol veľmi príjemný.
,,Prajem ti to, El. Vyzerá to byť milý chlapec a zapadol by do našej party," povedala Jenn a zasmiala sa. Elisabeth začala pripadať téma 'Harry' trošku trapná, preto zahlásila, že je unavená a ide spať. Síce povedala, že sa chystá spať, unavená ani trochu nebola, čož Jenn zrejme áno, pretože tá zaspala do piatich minút.
Elisabeth sa s povzdychom zdvihla, z vešiaku si zobrala látkový župan a potichu prešla k oknu, čo bolo v jej izbe. Snažila sa ho potichu otvoriť, čo sa jej aj celkom podarilo. Hlavou vykukla z okna a lakťami sa opierala o vonkajšiu parapetu okna.
Harry práve sedel v izbe, s pohľadom na strop jeho izby. Jeho myseľ bola opäť priveľmi zamestnaná jeho El. Nemohol nad ňou prestať myslieť, nech sa akokoľvek snažil. Rukami si pretrel oči a vtedy ju zbadal. Stála tam, lakťami sa opierala o parapetu okna, s úsmevom na jej ružovkastých perách. Museli chutiť tak sladko.
Opäť ňou bol tak paralizovaný. Bola tak nádherná - aj so strapatými vlasmi a v nočnej košieľke s bielou mačičkou. A bola taká rozkošná. Musel sa poriadne ovládať, aby nejakým spôsobom nepreskočil z jeho okna do toho jej a nevyznal jej lásku, ktorú k nej choval. Bolo by to naozaj bláznivé, ale Harry bol blázon. Blázon do jeho sladkej El.
~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~
,,Ešte taška!" skríkla El, keď si jej kamarátka zabudla športovú tašku, s ktorou ku nej prišla. Obidve sa zasmiali a El jej spomínanú tašku podala. Objala svoju kamarátku a prešla s ňou k bránke, kde jej zamávala a Jenn s úsmevom nastúpila do auta jej maminy, ktorá pre ňu prišla.
Otočila sa, keď v tom ho zbadala. Stál tam a vyhadzoval smeti. A bol tak krásny. Jeho črty tváre boli tak krásne ostre rezané. Jeho smaragdy boli tak zelené, tak krásne zeleno-smaragdové.
Najviac ju však zaujali jeho pery, ktoré boli tak krásne ružové. Harry uhol pohľadom a zbadal Elisabeth, ako ho pozorne sleduje. Usmial sa na ňu a zamával jej, zatiaľ čo Elisabeth hanblivo sklopila pohľad.
,,Ahoj," pozdravila ho nakoniec a prešla k drevenému plotu, ktorý oddeľoval dom Elisabeth a dom Harryho. Tam prišiel aj Harry, s úsmevom na tvári.
,,Ako sa máš?" pokračovala Elisabeth.
,,Celkom fajn, ty?"
,,Tiež celkom fajn," zasmiala sa El a Harry s ňou. Obidvaja sa pozreli do zeme a snažili sa skryť červeň v líčkach. V ten moment si Harry začal dodávať odvahu, aby sa mohol Elisabeth spýtať otázku, ktorá ho stresovala.
,,Máš na zajtra nejaké plány?" spýtal sa a snažil sa pôsobiť uvoľnene. Elisabeth jeho otázka mierne zarazila, no rovnako ako Harry sa snažila pôsobiť uvoľnene. V jej podbrušku však poletovali šteklivé motýliky a mala sto chutí tancovať od šťastia.
,,Na zajtra nemám nič," odpovedala mu s úsmevom a čakala, čo sa jej Harry opýta ďalej. Ten si nervózne skúsol peru a pozrel na jeho milovanú El.
,,A nechcela by si ísť von so mnou a mojou partou? Môžeš zobrať aj Jenny," doplnil rýchlo. Najradšej by išiel s Elisabeth von sám, ale nenazbieral odvahu na to, spýtať sa jej to.
,,Chcela," povedala El s krásnym úsmevom na perách.
❝ Baby you know you got what I need, lookin' so good from your head to your feet. C'mon come over here, yeah. Oh I just wanna show you off to all of my friends, makin' them drool down their chinny-chin-chins... ❞
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Hviezdičkujte a komentujte,
vždy to poteší :)
Hope tou like it! ❤❤
YOU ARE READING
My Pretty Princess » h.s.
Fanfiction❝ Moc ťa milujem, Elisabeth. ❞ Všetko, čo Harry chcel, bolo, aby bola jeho krásna princezná šťastná. - Príbeh venovaný: @_DianaK_ Beautiful cover by: @Marleyen -Adventný kalendár na rok 2018- Prvá kapitola - 01.12.2018