~ t h i r t e e n ~

309 36 6
                                    

September 2010, Holmes Chapel

t e x t

Po ceste autobusom Harry v tichosti sedel a nevydal zo seba ani hlásku. Stále ho trápila situácia s jeho El. Teda, už to nie je jeho El. Táto skutočnosť mu tlačila slzy do očí, preto bol rád, že autobus zastal na jeho ulici. Pozdravil vodiča a vyšiel z daného dopravného prostriedku.
Pomalými krokmi išiel po sivom chodníku a stále nemohol prestať myslieť na El. Okolo neho prefrčal červený kabriolet, až sa zapotácal a takmer spadol. Obzrel sa a zistil, že je to auto Seana Powera.

Momentálne naň naozaj nemal náladu, preto zrýchlil krok a vydal sa smerom k jeho domu. Kabriolet zastal pred domom Elisabeth. Z auta vystúpila blondínka, s neutrálnym výrazom. Elisabeth.

Prešla ku zadnej časti auta, z ktorej si vytiahla svoju školskú tašku. Sean sa naklonil a opäť chcel Elisabeth pobozkať, presne ako na školskom ihrisku, no Elisabeth tiež zopakovala svoje gesto a z bozku na pery vznikol bozk na líčko.

Elisabeth sa nepríjemne ošila, rozlúčila sa s jej novým priateľom a prešla ku vchodovým dverám, ktoré si pomocou kľúčou otvorila. Harrymu sa po tvári opäť spustili slzy a rozbehol sa domov.

Svoje topánky si rýchlo vyzul a chcel odísť do svojej izby, no po ceste ku schodom stretol svoju mamku.

,,Už si doma? Aký bol prvý deň v škole?" spýtala sa s úsmevom. Harryho mamka si odpila z čaju a usmievala sa na jej syna. Ten jej však neodpovedal a bez slova okolo nej prešiel.

Všimla si, že plače, no rozhodla sa to nechať tak. Vedela, že niekedy je lepšie nechať človeka vyplakať sa a až potom za ním ísť a presne to mala v pláne. Harry prišiel do svojej izby a cítil sa ešte väčšmi bezmocný.

Poobzeral sa po izbe, kde ňan zo všetkých strán číhali fotky, na ktorých bola El. Vo vnútri si nadával, že je slaboch, ale nemohol s tým nič robiť. Z nástenky zložil fotku, na ktorej Elisabeth sedela na lavičke a čítala si knihu.

Sadol si na posteľ a zúfalo na fotku hľadel. Spomínal na časy, keď to bola jeho El. Spomínal na časy, kedy ju videl tancovať na heavy metal, alebo na rockenroll z päťdesiatich rokoch v Amerike.

,,Bože El. Prečo mi to robíš?" spýtal sa plačlivo.

I want you to hit the pedal, heavy metal, show me you care. I want you to rock me, rock me, rock me, yeah.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Tak, dnes taká kratšia, ale keď som túto časť niekedy v októbri písala, nevedela som, čo tam napísať :/

Inak, zajtra ostávam doma, pretože mám veľký koncert a budem na klavíri hrať pieseň Can't help Falling in Love od Elvisa Presleyho, ktorú som použila v ôsmej kapitole tohto príbehu. Takže, kto ma nesleduje na instagrame a chcel by vidieť Mozzarta v akcií, tak stačí sledovať môj deň, určite niečo pridám :)

Dúfam, že sa vám kapitolka páčila ♥

My Pretty Princess » h.s.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon