~ f o u r t e e n ~

330 37 9
                                    

September 2010, Holmes Chapel

t e x t

,,To je za tridsať bodov," povedala Gemma, Harryho staršia sestra. Spoločne s Harrym, s ňou a s ich mamkou sedeli v obývačke za stolíkom a hráli Scrabble - Harryho obľúbenú stolnú hru.

Zatiaľ čo Gemma s Anne si užívali spoločne strávený čas, Harry blúdil vo svojich myšlienkach. Bol víkend, takže od začiatku školského roka prešlo päť dní, no Harry zlá nálada stále pretrvávala.

,,Ideš, Harry," povedala Gemma s úsmevom. Harry s unudeným výrazom poskládal slovo a Gemme zmizol úsmev z tváre. Hra, ktorú tak zbožňoval a v ktorej bol tak skúsený, mu odrazu pripadala nezmyselná.

,,Takto premárniť šancu, Harry! Máš tu toľko možností za viac bodov a ty zostrojíš slovo ''pes''. No, za toto máš len sedem bodov," povzdychla si Gemma a výsledky zapísala. Harry nad rečami jej sestry pretočil očami a odpil si z hrnčeka, v ktorom mal ovocný čaj. Elisabethin obľúbený.

,,Mňa to už nebaví. Idem von," povedal Harry a postavil sa z gauča, zatiaľ čo Anne s Gemmou zostali prekvapene pozerať s otvorenou pusou. Harryho nikdy neprestalo baviť scrabble. Nikdy.

Harry prešiel pár krokov do chodbičky a z vešiaku zvesil bundu, ktorú si navliekol, keďže vonku začínalo byť chladno. Odomkol si zadné dvere a ocitol sa na ich záhrade. Prešiel pár krokov a ocitol sa blízko pri hojdacej sieti, do ktorej si sadol. Pomaly sa začal obzerať po záhrade a samozrejme nakukol aj do záhrady susedného domu, kde zbadal sedieť jeho lásku. Jeho zadanú lásku.

Sedela na lavičke, kde si čítala nejakú knihu a pri boku mala v sáčku položené čokoládové keksíky. A hneď ako ju Harry uvidel, usmial sa. Síce mu po lícach stieklo pár sĺz bolesti, ale aj tak bol šťastný.

Počul, ako niekto otvoril a náhle zatvoril zadné dvere od ich domu, takže si do rukáva jeho sivej mikiny rýchlo utrel slané slzy. Vedľa neho si sadla Gemma, s dvoma hrnčekmi čerstvého čaju v rukách. Jeden mu podala a Harry ho s vďačnosťou prijal.

,,Povieš mi, čo sa ti stalo?" spýtala sa a odpila si zo svojho čaju. Harry sa pozrel na Gemmu a chcel jej nejakým spôsobom vysvetliť, že si to chce nechať pre seba, no opätovne sa pozrel na El.

,,Páči sa ti Elisabeth?" spýtala sa Gemma a žiarivo sa na svojho brata usmiala. Harrymu sa na tvári vykúzlil úsmev a očerveneli mu líčka, keď Gemma spomenula meno jeho lásky.

Len otočil hlavou do druhej strany, aby Gemma nevidela, ako sa červená. Gemma samozrejme pochopila, prečo toto gesto vykonal, preto sa usmiala. Elisabeth jej pripadala naozaj milá a láskavá.

,,Ty sa s ňou poznáš?" spýtal sa Harry. Gemma sa len zasmiala nad jeho zamilovanosťou a opäť si odpila z čaju.

,,S Elisabeth ani tak nie, ale jej brat Mike na mňa má dohliadať v redakcií, pokým sa nezaučím," odpovedala Gemma a usmiala sa, keď spomenula meno vysokého bruneta, ktorý bol ku nej už od začiatku milý a rád jej pomáhal.

,,Mohli by sme ich niekedy pozvať na večeru."

,,To naozaj?" spýtal sa Harry neveriacky.

,,Aj tak je to jedno, keďže má frajera," dodal po chvíli, keď si spomenul na bolestivú skutočnosť. Gemma si tiež povzdychla, keď uvidela jej brata sklamaného a zraneného. Harrymu sľúbila, že nepovie mame, čo ho trápi a hneď ako to Gemma odprisahala na tretí krát, Harry sa vybral do svojej izby.

~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~•••~

Harry bol vo svojej izbe a hrával si na klavíri, aby zahnal smútok. Akurát si spieval ďalšie dielo od Elvisa Presleyho, keď počul zatrúbenie auta. Od ľaku až podskočil a vyšvihol sa na rovné nohy. Prešiel ku oknu, kde uvidel nervózneho Seana sedieť v jeho aute.

O pár minút na to vyšla zo susedného domu El a rozbehla sa ku červenému kabrioletu. Nasadla na miesto spolujazdca šoféra a zapásala sa. Sean chcel Elisabeth opäť pobozkať, no El uhla tvárou a z bozku na pery opäť vznikol bozk na líčko. Sean auto naštartoval a spoločne s El odišli autom preč.

I see you drivin' 'round town, with the girl I love and I'm like, fuck you!

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Táák, hlásim sa vám s novou časťou. Hore máte ako vždy pesničku, no kto by chcel jej slušnejšiu verziu, máte ju dole :)

Ešte raz spomínam svoj Instagram, na ktorom budem večer aktívna, možno mi tam budeme môcť na môj deň klásť otázky.

Dúfam, že sa vám časť páčila a príjemne čítala ♥

Komentujte a hviezdičkujte, pretože ma to vždy nesmierne poteší :)❤

My Pretty Princess » h.s.Where stories live. Discover now