Zasady

1.3K 43 13
                                    

Zamówienia można składać dopiero w następnej części o tytule Kalendarz, która zostanie opublikowana dziś wieczorem.

Pięćdziesiąt dni z Hetalia nie będzie czymś takim jak pierwsza edycja. Chyba każdy kto choć raz w życiu próbował pisać wie jak trudne było wykonanie pierwszego wyzwania. Koniec jego był dla mnie błogosławieństwem, gdyż pod koniec ciężko mi było wymyśleć temat lub zmusić się do pracy.

Zasady i wygląd wyzwania został zmieniony.

Więc oto zasady:

1. Teksty nie pojawiają się codziennie. Jeden tekst pojawia się na dwa dni. W dzień przerwy będą moje ulubione arty, memy i komiksy z tego fandomu. Za każdym razem po dziesięć sztuk, by nie wrzucać jednego obrazka.

2. Dwadzieścia tematów tekstów wybieracie wy. Ja tylko pięć.

3. Ze względu na szkołę mogę zmieniać kolejność dni. Np. wiem, że tekst który piszę nie jest możliwy do skończenia. Więc zmieniam dzień i publikuję memy lub obrazki, a opowiadanie dnia kolejnego.

4. Nie wiem jaką będę miała ilość nauki za kilkanaście dni lub miesiąc, więc możliwe, że wyzwanie zostanie wstrzymane np. na dwa dni, a potem wróci. Limit przerwy to pięć dni, mogą być użyte po sobie lub pojedyńczo.

5. Tekst minimalnie musi liczyć sto słów.

6. Jedno moje opowiadani ma zawierać dziwne połączenie postaci. Nie koniecznie jako parę, ale po prostu postacie nie występujące ze sobą zbyt często.

7. Jedno z opowiadań ma zawierać połączenie postaci, jedną którą uwielbiam i jedną której nienawidzę. (Miało być to NiChu, ale było ostatnio, a nie jestem masochistą.) Więc będzie coś innego.

8. Zamówienia podobnie jak ostatnio będą na zasadzie kto pierwszy ten lepszy. Mam dwadzieścia wolnych dni, które wy wybieracie. Każdy ma prawo do jednego zamówienia. Zamówienia z fałszywych kont nie będą przyjmowane. Naprawdę będę sprawdzać, czy dane konta były wcześniej aktywne. Bo podczas ostatniego wyzwania było konto, na którym jedyną aktywnością było złożenie zamówienia i komentarz pod otrzymanym tekstem. Jeśli nie będzie dwudziestu zamówień cóż sama wybiorę tematy.

Pod koniec wyzwania proszę o wyrozumiałość, bo pewnie moja kreatywność umrze.

Tyle zasad, jak ostatnio jeśli ktoś chce robić wyzwanie razem ze mną to zapraszam.

Wyzwanie pisarskie - 50 dni z HetaliąOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz