Jak wiadomo powszechnie wena przychodzi przez dziwne rzeczy, ja jestem typem człowieka, który potrafi napisać trzy tysiące słów w jeden wieczór pod jej wpływem. Niestety bez tego wpływu piszę tyle samo słów w miesiąc.
Czasem zdarzają się jednak rzeczy niezwykłe inspirujące. Mam zapisany ogrom rysunków, które wręcz wołają o to, by napisać do nich historię. Przedstawię ich część i w skrócie opiszę, to jaki miałbym pomysł na opowiadania do nich.
Pominę te, do których opowiadania już stworzyłam. Sporo prac w "Mrocznej stronie" to dzieła impulsu.
Jeśli kiedyś wezmę się o tekst o zakończeniu zimnej wojny ten obrazek będzie w mediach. Zdecydowanie będzie to tekst bardziej filozoficzny i skupiony na odczuciach. No i też na tym co dzieli kraj od człowieka. Widzę to jako historię, w której żaden bohater nie jest święty. Obaj kłamią, łżą i posuwają się do manipulacji, by dotrzeć do celu. Ale to robią państwa. Choć kogo obchodzi ludzka powłoka tych istot? Tylko oni sami po zakończeniu tego szaleństwa są szczerzy.
Zimna wojna wydaje się być ciekawym tematem z perspektywy krajów.
Nie wiem czemu, ale od zawsze uwielbiałam temat zaburzeń psychicznych. Jednak nic mnie nie intrygowało bardziej od osobowości wielorakiej. Ivan często zachowuje się jak dwie różne osoby. Od niezwykle miłej persony, po osobę gotową zabić. To jest interesujące samo w sobie. Chciałbym napisać coś w stylu dziennika osoby z osobowością wieloraką. Czyli pamiętnik dwójki ludzi, o różnych charakterach i ich postrzegania świata.
Zdradzić mogę, że to prawdopodobnie powstanie, ale będzie częścią większej pracy. O wiele większej. Pewnie niewiele osób może pamiętać ten okres, ale w okolicach grudnia ubiegłego roku na moim profilu widniała praca znana jako "Pierwsza linia ognia". Została ona usunięta po kilku tygodniach. Obecnie chce do niej wrócić. I jeśli mi się uda stanie się ona moim największym projektem.
CZYTASZ
Wyzwanie pisarskie - 50 dni z Hetalią
FanfikceOto kolejna druga już edycja wyzwania polegającego na regularnym pisaniu. Tym razem termin na tekst się wydłużył, ale za razem wydłużyła się ilość dni. Więc oto kolejne Dni z Hetalią. Jak zwykle to do was należy decyzja odnośnie tematów, a tekstów...