Zhre 465 tane çekirdeği dantianasina yolladığı sırada çok fazla enerji harcamıştı ve yorulmuştu ayağa kalktı yatağa doğru yürümeye başladı daha sonra yumuşacık yatağın üstüne kendini bıraktığı sırada
Zhre hadi kırmızıq odaya gel bekliyorum bugun orumceklerle savasicaksin .
Zhre ejderi duyduğu zama bir takım o homurtular çıkardı.Bugun yapmasak gerçekten o çekirdekleri dantiana ' ya gönderirken çok yoruldum.
Ejder birden sinirli bi sekilde
Ne yorulmahsi cocuk cabuk kirmizi odaya gel napicaksin savastada dusmana ben yoruldum biraz dinlenelim sonra devam ederizmi diceksin .
Zhre off off dedikten sonra gözlerini kapattı ve dantiasinin yanindaki kırmızı kapıyı düşünde kapının açıldığı ni düşündüğü anda iceri çekilme hissiyle iceri girdi.
Ejder bir anda zhrenin onune çıktıBu defa ben yaraticağım savasicagi yaratiklari.
biraz zorlancaksin ama ne yapalim buda sana ceza ilk once orumcekleri yolicaktim ama sen cezalari seviyorsun o yuzden orumcek ve yilanlarla ayni anda savasicaksinEjder buyuk bi kahkaha attiktan sonra zhre 'nin hemen 50 metre ilerisinde orumcek ve yilan her seviyeden yaratik zhre'nin üstüne doğru gelirlerlerken.
Zhre yuzugundeki kilici düşündü dusundugu anda kilic elinde belirdi
Ve o esnada ustune atilan buyuk yilani ikiye ayrildi zhre bir onceki gelisinde yilanlarla savastigi icin artik alismisti yilanlarla savasmaya ama orumcekler orumceklerle ilk kez savasicakti ne yapicagini o da bilmiyordu./ 3 saat sonra /
Zhre toplam 3bin yaratik kesmisti ustunde bircok yara ve kesik izleri vardi artik yorgunluktan ayakta durmaya gucu yemedigi icin yere yigildi ve zihninde ses duyuldu uyu zhre uyu .
/ 1 gun sonra /
Zhre yavas yavas gözlerini aralarken camdan iceri vuran Güneş ışığı gözünü yeniden kapamasina neden olmuştu .
Zhre düşünmeye başladı ne yapsam bugun acaba.
Yanit gecikmemisti ext: hemen soyliyim ne yapicagini bugun 500sinav - 700mekik ve 500 kg lik kayalari 1km boyunca tasicaksi bu nuda 20 kez yapicaksin .
Peki nerde yapicam bunlari akademiden cikmama izin veriyorlarmi .
Ben nerden bilim odadan cik asagidaki cocuga sor hadi.
Zhre odadan cikti ve asagi kata jimi'nim yanina indi jimiy elinde akademi hakinda bir kitap okuyordu
Zhre yanima yaklasti veJimiy sana bisey sorabilirmiyim.
Zhre senmi geldin 1gundur odadan cikmiyosun merak ettim giricektim ama sonra rahatsiz etmemek icin vazgectim.
Biseyim yok jimmiy merak etme sey
Akademiden cikmamiza izin varmi acabaBilmiyorum ama elimde akademi hakinda bi kitap var orda yaziyodur
Bakalim
Jimy kitabin sayfalarini biraz cevirdikten sonra evet burda yaziyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zhreminas -- ölüm Lordu --
Science FictionSinavlar var biter bitmez devam edicegim HERGUN akşam saat 20:00' De YENİ BÖLÜM SİZLERLE Merhaba arkadaslar kitabimi yazmaya devam ediyorum aciklamayi okuduktan sonra lutfen bi goz atin seviceksinizdir ____________&&&&__________&&&&&______ Z...