Egitim ve guclenmelerink anlatimmi ya da geciştirimmi alta yazin..
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
"İlk once boyut yuzuklerinden almak istiyoruz"
Ext
"Neden alıyorsun ki sendeki yüzük onların 100kati buyuklukte bir alana sahip."Bu nu ortalık yerde gösteremem güçsüzlüm "
"Anladim".
"Tabi efendim buyrun "
Gorevli yolu göstererek onden ilerledi yüzüklerin bulunduğu yere geldiklerinde bir oda dolusu yüzük masaların ustunde düzgün bir sekilde dizilmiş bir sekilde duruyordu zhre biraz inceledikten sonra
"Bunlar ne kadar eşya aliyor"
"Bu yüzükler farkli farkli kapasitelere sahip şurada gördüğünüz kirmizi yüzük 1000x1000 metrelik bir alana sahip tir"
" Tamam o yuzuklerden 3 tane istiyoruz "
"Tabi efendim yuzukleri tanesi 10 altin dir "
"10 altinmi bu biraz fazla değilmi "
"Efendim rina şehrinde bu yüzüklerin sayısı 10.000 den fazla değildir bu yuzden' de fiyati' nin bukadar falza olmasi normal"
" Tamam anladim 3 tane istiyoruz "
Gorevli memnun bir sekilde 3 tane yuzugu aldi ve 3 kisiye uzatti yüzünde bir gulumseme vardi nedeni ise sattığı her eşyadan belli bir komisyon alıyordu ve bu yüzden' de mutluydu.
"Efendim yüzüklerin üstüne bir damla kaninizi damlatmaniz yeticektir canli olmadigi sürece butun eşyalarınızı depolayan bilirsiniz"
3 kişi yuzukleri aldıktan sonra görevlinin elindeki hancerle parmaklarina batırdılar akan kani yuzuklere bir damla akittiktan sonra yüzük kirmizi bir renkte parladiktan sonra yuzukteki parlama gecti yuzukleri parmaklarina geçirdikten sonra zhre gorevliye .
"Silahların bulunduğu odaya gide bilirmiyiz "
"Tabi buyrun "
Yüzüklerin bulunduğu odadan ciktiktan sonra en sağda bulunan odaya girdiler . Buyuk kucuk ince kalin kiliclar , yaylar ve oklar ,baltalar bazi buyuler icin ağsalar ve bunun gibi eşyalarla doluydu oda' nin içi.
"Zhre zaten hepimizin silahlari var ne den silah almamız gerekiyor "
" Samara biliyosun ki elimizdeki silahlari oylece çıkartıp kulanamayiz suanda baska silahlar kulanmamiz en dogrusu".
Zhre aciklamayi yaptiktan sonra kiliclarin bulunduğu alana gitti hic onemsemeden 3 tane kilic secti ve arkasindaki görevliye fiyatlarını sordu.
"Elinizdeki kiliclarin fiyati 5 altındır"
Zhre şaşırmış bir sekilde
"İlgin gercektende ilginç bu şehirde hersey bukadar pağlımı"
Daha sonra ok ve yayların bulunduğu yere gidip bir yaya ve 50 ye yakin ok aldi bunların fiyatını sorduğunda isi yay 3 altin oklar ise tamami 1 altindir.
Siyah lonca marketinden cikmadan once birkaç parca giysi ve yanlarında lazim olucak esyalarin hepsini almışlardı marketten cikmak icin uzun koridorda ilerlerken birden kilic ruhu hic konusmamasina rağmen
"Zhre cabuk şu sağdaki kapinin arkasindaki taşları al onlar ilerde sana cok lazim olucak suanda bunlar ne ise yaradigini bilmiyorlardir hado sor su gorevliye"
"Tamam soricam ama ne işe yaradiklarini soyle"
"Anlasmamizi hatirlamiyormusun velet"
"Tamam tamam sadece merak ettim"
"Şurdaki kapi'nin arkasinda ne var görmem istiyorum degisik bir enerji hisediyorum "
Zhre yalan soylememisti gercektende o kapinin arkasindaki her neyse degisik bir enerji yayiyordu .
" Bazi kristaller renkleri değiskenlik gostere biliyor ama goruntuleri cok guzel buyrun"
Oda'nin kapisini actiklarinda zhre saskinligini gizleyemedi cunku oda rengarenk parliyordu.
"Bu kristaller ne işe yariyor "
"Bilmiyoruz efendim siyah lonca butun arastirmalarina ragmen hic birsey bulamadiği icin burda satmaya karar verdi "
"Ben hepsini almak istiyorum"
"Hepsinimi bu kristallerin ne ise yaradigini biliyormusunuz "
"Hayir bilmiyorum ama cok güzel duruyolar o yuzden satin almak istiyorum kac altin hepsi"
15 e yakin tengarenk kristal vardi siyah lonca butun arastirmalarina rağmen ne ise yaradigini bilmedigi icin tanesini 5 altin gibi bir fiyata satiyordu ama simdiye kadar kimse almamisti
"Hepsi' nin toplam fiyati 75 altin"
Zhre jimiy'e
"Bana biraz altin verirmisin ben de kalan altin yetmiyor hepsini almaya "
Jimiy zhre' nin cumlesi bitmeden elinde 75 altin belirdi gorevliye uzatti .
"Teskur ederim dostum emin ol geri oduyrcegim "
"Odemene gerek yok hadi alicaklarimiz bittigine gore gidelim "
"Tamam , yaralandigimizda daha cabuk iylesmemiz icin iksir gibi birsey varmj peki "
"Evet var giris bolumunde"
Yolda yürürken zhre gorevliye sorup turnuvanin zamanini oğrenmisti turnuva tam olara 7 ay sonra yapilacakti zhre ve arkadaslari bu zaman da en azinda 3.alem' in son asamasina gelmek istiyorlardi.
Giris bolumune indiklerinde yukarilara gore burasi daha kalabalikti gorevli 3 arakadasi orada birakip iksirleri almaya gitti geldiginde elinde kucuk bir depolama yuzugu vardi .
"Efendim icinde 100 tane var sizin icin yeticektir diye dusunuyorum .
100 iksir 2 altin"Zhre elinde beliren 2 altini gorevliye uzattı ve şişelerin hepsini kendi yüzüğüne aktardi daha sonra herkeze bolusucekti .
"Biraz hiyecek birşeyler almamız lazım"
"efendim siyah lonca marketinde yiyecek türü şeyler satılmıyor ama karşıda istediğiniz türden şeyleri bulabilirsiniz"
"tamam teşekürler"
Siyah lonca marketinden ciktiktan
Sonra karşıda yiyicek satan adamın yanına gitiler lazım olan yiyicekleri aldılar ve sehrin buyuk suralari'nin baslangic noktasina yani sehirin tek giris ve cikis yeri olan kapiya dogru ilerlediler .1saat sonra
Gorevlilet 3 cocugu fark ettiginde yanlarina dogru gittiler .
"Bugun sehirden cikis yasak bilmiyormusunuz "
"Hayir kidamli bilmiyordun herkezemi yasak peki"
"Seni sevdim cocuk hayir herkeze degil burslu ogrenciler ve yuksek rutbeli herkeze gecis serbest "
Zhre yuzugunun icindeki burslu ogrenci kartini cikartiginda gorevlini' nin agzi acilmisti hemen toparlanip
"Demek burslu ogrencisi gelecegin parlak demektir "
"Hahahga evet oyleyim arkadaslarim da gelebilir degilmi"
"Tabikide gelebilirler, kapilari acin"
Görevli yuksek bir sesle bagirdiktan sonra kapi gurultulerle yukari doğru kalkmaya başladı.
Zhre,jimiy ve samara' nin maceralari başlamisti
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-?-
Arkadaslar lutfen begeni atmayi unutmayin .
S.s.H
800 KELİME
-BEGEN-BEGEN-BEGEN
Biliyorum kisa oluyor ama gunluk atiyorum ilerleyen zamanlarda yukseltirim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zhreminas -- ölüm Lordu --
Khoa học viễn tưởngSinavlar var biter bitmez devam edicegim HERGUN akşam saat 20:00' De YENİ BÖLÜM SİZLERLE Merhaba arkadaslar kitabimi yazmaya devam ediyorum aciklamayi okuduktan sonra lutfen bi goz atin seviceksinizdir ____________&&&&__________&&&&&______ Z...