Siyah lonca marketi' nin önüne geldiklerinde kafalarini yukari doğru kaldırdılar marketin üst kısmında 2 metreye yakin buyuklukte siyah bir ejderha heykeli vardi bu heykelin gözlerinin ici parliyan bir kirmizi renkteydi zhre gözlerine dikkatli bir sekilde bakarken samara' nin omzundan durtmesiyle kendine geldi
" Hadi zhre gidelim lazim olan eşyaları alalim "
Zhre şaşkınlığını attiktan sonra samara ve jimiy' in peşine takılıp buyuk kapinin altından geçerek iceri girdiler içerisi, dışarısı gibi simsiyah bir renge boyanmamisti tam tersi rengarenkti kirmizi, beyaz,mavi gibi bir cok renk vardi zhre kafasini sağa dogru çevirdiğinde duvarda duran yazıya ve yanindaki sütunun üstündeki kilici görmesiyle saskinligini gizleyemedi
Sütunun üstündeki kilic:
Kılıcı incelerken jimiy ve samara onlarda yazıyı okumaya baslamaştı."Bu kilic guclu lordumuz ve loncamizin kurucusu olan ZED tarafindan ejderhalarin mağaralardan birinde bulunmuştu kilicin kutsal bir ruhu oldugu icin kimse onu ittat etirememistir buyuk lord ZED bile .
Bu yüzden bu kilici burda sergiliyoruz ve bu kilica dokunup efendisi oldugunu kabul etiren her kim olursa kilic onun olucaktir hic bir karşılığı olmaksızın .
Ama bu uyarıma kulak ver eğer ki kilic seni seçmezse seni buyuk bir aci bekliyor dikkat et .
Jimiy 'in sesli okuduğu yazı bittikten sonra jimiy kilica dogru hareket etti tam kilici tutucaği sirada samara jimiy ' in elini tuttu.
"Bunu yapmakta kararlimisin büyük bir aci bekliyor ola bilir "
Jimiy kararsız bir sekilde samara ve zhre ye baktiktan sonra
"Haklisin bu acıya katlanamiya bilirim"Jimiy ve samara kilicin ordan yüzüklerin bulunduğu yere ilerlerken zhre bağlanmış gibi kilica bakti elini kilica dogru goturdu ve dokunduğu anda cekilme hissiyle ruhu kilicin icine girdi karşısında duran buyuk siyah kilicin üstünden siyah dumanlar yayilorken insan siluetine dönüşmeye basladi zhre olanları izlerken silüet tamamen insan olduğunda .
"Benim ismim zing bu kilicin ruhuyum "
"Beni dikattle dinle eğer bu kilici kulanmak ve güclenmek istiyorsan öncelikle cok fazla aci cekicegini soyliyim .
Bu kilic 100.000 yil once yaşamış şimdiye kadarki en güçlü insan olan kisiye aitti o öldüğünde ruhu bu kilica hap seçildi o insan bendim ve bu kılıçta 100.000 yila yakin bir suredir senin gibi birini bekliyordum istediğim niteliklere sahipsin eğer seni güçlendirmemi istiyorsan benim her dediğimi yapicaksin ve vakti geldiginde senden yardım isiticem ne kadar zor olsada yapicakmisin kabul ediyormusun.Zhre kilicin insan olmus halini incelerken gelen bu soruyla afallamisti ext e seslenmeye calistiginda cevap alamamıştı her nekadar ext eskiden guclu bile olsa kilicin ruhu kadar guclu biri değildi o yuzden onun söylediklerini veya kilicin icimdeki zhre' nin sesini o istemedikce duyamazdi.
"Boşuna o ruh hayvanına seslenme o benim kadar guclu degil bu yuzden seni duyamaz şimdi bana cevabını soyle seni cok guclu biri haline getirebilirim "
"Tamam ama ben güçlendikten sonra benden ne isticeksin"
"Onu ozaman konuşuruz kabul ediyosun ozaman biraz aci cekiceksin cunku ruhumuzu birlstiricegim hahaha"
" Dur ne ruhu bi.. "
Zhre cümlesini tamamlayamadan buyuk bir acıyla yere yığıldı
"Aaaaağğğghhhh"
Zhre' nin bağrışları siyak lonca marketinin icinden disari kadar çıkıyordu merak eden herkes lonca marketinin onune toplanmış meraklı gozlerle olanlari seyrediyordu cocuga ne oldugunu anlamaya çalışırlarken jimiy ve samara zhre' nin yanina kostular elinde kilici gorduklerinde kilic yuzunden aci cektigini dusunduler zhre nin acili bağrislari devam ederken kiliç ruhu zing .
"Dayan biraz daha az kaldi bitiyor"
"Aaaaağğğğğgghhhh"
"Bitti"
Demesiyle zhre' nin bayilmasi bir oldu bayildiginda ruhu kilicin icinden cikmişti onunla birlikte zing te zhre'nin vucudundaki yerini almis karanlik odada gozleri kapali bi sekilde zhre ' nin ayilmasini bekliyordu .
-----------------------------------------------------------
-Ayni anda-Siyah lonca toplanti odasinda hareketlilik vardi bunun nedeni 1000 yila yakin bir suredir siyah kilic loncada olmasina rağmen hic bir lonca uyesi onu ittat etiremmisti 100yil once onu markete koyarak aslinda herkeze ne kadar guclu olduklarini gostermek istemisleri ama bugun bir cocuk kilicin sahibi olmus tu ve lonca cocugu kendi taraflarina cekmek icin planlar yapicaklaedi eğer cekemezlerse zhre' yi acili bir olum bekliyordu .
Toplanti yapilan odada 99 kisi vardi ve hepsi olucaklari konusuyorlardi birden odaya lonca' nin 2.lideri olan SUKA ismindeki 25-30 yaslarindaki adam girid suka' nin iceri girmesiyle birlikte butun lonca uyeleri ayaği kalkti suka yerine gecip oturduktan sonra herkez yerlerine oturdu ve suka' nin konusmasini beklediler.
"Siyah lonca marketine kilici koymamizi ve nekadar güçlü olduğumuzu göstermek istiyen elderimiz kimdi ayağa kalksin"
Orta taraflarda siyah sacli orta yasli bir adam ayaga kalkti ve sukayi selamladiktan sonra .
"Bendim efendim"
"Güzel belkide önerin sayesinde siyah lonca yükselişe geçicek .
Bu yüzden sana ödül olarak benim yardimcim olicaksin ve ilk görevin git ve o kilici alan ksiyi gozlemle nasil birisi oldugunu ogren ben getir dedigimde buraya getiriceksin tamam mi.""Efendimiz nasil isterse"
-----------------------------------------------------------
Siyah lonca marketinde
Zhre yavas yavas gozlerini actiginda basinda dikilen kalabaligi gormustu jimiy gozunu actigini gordugu an gulumseyerek zhre ye bakti .
"Basardin zhre basardi kilic seni efendisi olarak secti "
"Peğğghghg efendiymis "
Zhre zihnine dolan sesle irkilsede sonra kimin sesi oldugunu anladi ve gülumsedi .
"
Ben iyiim merak etmeyin alicagimiz herseyi alalim ve gidelim hadi .Zhre ayaga kalktigi anda yaninda bir gorevli belirdi
" efendim ben size yardimci olucagim almak istediginiz esyalarin yerlerini gostere bilirim sizde istediginizi secersiniz "
"Tamam"
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Sea arkadaslar biraz gec atiyorum oyuna daldim iyi okumalar begeni _begeni_begeni tamammi
S.s.H
800 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zhreminas -- ölüm Lordu --
Science FictionSinavlar var biter bitmez devam edicegim HERGUN akşam saat 20:00' De YENİ BÖLÜM SİZLERLE Merhaba arkadaslar kitabimi yazmaya devam ediyorum aciklamayi okuduktan sonra lutfen bi goz atin seviceksinizdir ____________&&&&__________&&&&&______ Z...