- - - Bölüm 13 - - -

137 22 3
                                    

Arkadaşlar bölüm geç geldi kusura  bakmayın.

Begenmeyi unutma şimdi beğen hatta.

Hatalarım için özür dilerim.

-----------------------------------------------------------

Siyah kaplan' nın kafasından akan kanlar toprak ile buluşurken.

Zhre hiç bir duygu belirtisi göstermemiş ti.

Gök yüzünde olanları izleyen siyah lonca elderi zhre' nın soguk kanlı ve hiç bir duygu belirtisi göstermeden kaplanın kafasını boynundan ayırmasını seyrettikten sonra şaşırmıştı.

Bu yaşta hiç bir duygu belirtisi göstermeden bir can almak onun daha önceden de birini ve ya birilerini öldürdüğünü gösterir bu yüzden elder zhre' ye daha çok dikat etmeliydi.

Belki' de göründüğünden daha güçlüydü ve elderi fark etmiş ola bilirdi bu yüzden elder mesafeyi biraz daha açarak onları izlemeye devam etti.

Evet elder endişelenmek te haklıydı birileri onu hissetmişti.

Elderi hisseden iki kişi vardi tabiki' de biri ext. Diğeri ise samara' ydı.

Samara göründüğünden daha güçlüydü ve ext bunu bildiği için samara' nın onlarla gelmesini istemiş.
Böylelikle kaderleri birlikte yazılmıştı ileride kaderleri ayrılırmıydı bilinmez.

Samara kafasını yukarı doğru kaldırdı ve gök yüzünde kaybolan adama gözünü dikti

"demek anladın hahah"

Zhre samara' yı gök yüzüne bakıp güldüğünü görünce.

"sen demi hissetti birinin bizi izlediğini"

"evet biri bizi izliyor siyah lonca marketinden beri.  Sen nasıl fark ettin peki"

"Size söylemiştim 2 tane  ruh hayvanım var diye"

"evet söylemiştin"

"ismi drog o söyledi şimdilik bukadarını bil daha sonra anlatırım devamını  ama sende bize anlatıcaksın "

"tamam"

Zhre ve samara' nın konuşması bittikten sonra yola devam ettiler.

4-5 saat sonra

---------------------------_------------------------------

Büyük ağaçların kapladığı ormanlık alan, drog' un öldürdüğü hayvanların kanları ve et parçaları ile kaplanmıştı.
Ölü hayvanların iğrenç ve tiksindirici kokusu bütün ormanı sarmış, 100km' lik alanda hiç bir hayvan kalmamıştı.

Hayvanlar ormanın iç bölgesinden uzaklaşırken sadece 3 kişi orman' nın iç bölgesindeki dağlara doğru ilerliyorlardı. Bu kişiler zhre, samara ve jimiy 'di.

Son 2-3 saatir gelen bu iğrenç ve ağır kokuya rağmen dağın yakınlarına gelmiştiler.

Gördükleri manzara karşısında şaşırma dan edememişlerdi.

Ağaçlar ve toprak kan ve et parçalarıyla kaplıydı.

Jimiy bu görüntü karşısında nerdeyse korkudan bayılıcaktı. Dili tutulmuştu.

Kim nasıl bir canlı böyle bir katliam yapabilirdi. Nerdeyse bütün orman kırmızıya boyanmış.

Zhre hemen drog 'a zihin yoluyla.

"drog hemen bulunduğum yere gel"

Zhre endişeli bir şekilde bunları söyledikten sonra yüzüğündeki siyah kılıcı düşündü kılıç elinde belirmesiyle büyük bir gürültü arkalarında' ki ormandan yayıldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 03, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zhreminas -- ölüm Lordu -- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin