Rina şehrinin ara sokaklarında
8 veya 9 yaşların' da bir cocuk arkasına bakmadan koşuyordu.Nedeni bir iki dakika sonra beli oldu arkasında 3 cocuk onu yakalamak istiyorlardı her zamanki gibi onu dovuceklerdi bu çocuğun ismi zhreminas tı anne ve babasi yoktu o da bilmiyordu onlara ne oldugunu.
Zhre ara sokaklardan birinde çıkmaz sokağa girdiğinde 3 çocukta arkasından girdi ve iclerinden biri şöyle dedi
"Simdi ne ne yapicaksin bakalim velet"
Dedikten sonra zhre nin üstüne atıldılar ve ona vurmaya basladilar. zhre nin ağzından burnundan kan gelirken bilincini kaybetti.
3 cocuk zhre ye vurmaya devam ederken birden bire zhre 'nin içinden siyah bir duman cikti ve 3cocugun kalbine girip çıktıktan 1 sure sonra 3' ü de yere yığıldı .
3cocukta artik ölmüşler' dir .
Zhre' nin vücudundan siyah bir aura fırladı ve ayni anda zhrenin vucuduna geri girdi artik o bir siyah ejder ruhunun sahibiydi ejderhaların ve tum dünyanın en guclu canlısı artik zhre'nin dantiasin ' daydi ve zhre guc yolunda ilerledikçe ona eşlik edicek biri ortaya cikti bu 2kisi bir efsane olucak ve dünyanın kaderini degistiricekler'di 1000 yıl sonraki 2 dunya arasindaki savaşı belirleyecek kişilerdi.(4 saat sonra)
Zhreminas yavas yavas gozlerini açarken ağzından akan kan kurumuştu.
Gözlerini açtığında birazcık ovuşturdu karanlıkta tam göremiyordu mağaranın kapısından Işık içeri giriyordu kendinin ne olduğunu anlamadı.
Ve birden bir şey fark etti Artık enerji yi hissediyordu kendisine ne olduğunu anlamaya çalışırken.
Zihninde bir ses:
Merhaba ölümün habercisi.Zhre duydugu sesle irkildi ve ayağa fırladı arkasına ,sağına ve soluna bakındı
Mağara kucuk tu ama hic kimseyi göremedi.
Beni göremezsin zhre yanima gel zihnini boşalt ve dantiana gir orda bekliyorum sana söyliceklerim var .
Duydugu sesle birdaha irkilen zhre
Sen kimsin nasil dantianima girdin .
Ses bir sure sesiz kaldıktan sonra
Yanima gel herseyi ogreniceksin olum lordu zhreminas gel .Zhre karanlığın icinde yere lotus mozisyonun'da oturdu gozlerini kapatıp dantiasini görmeye çalıştı yarim saatlik bir sure sonra dantiani gordugunde icine cekilme isteğiyle dantianin icinde buldu kendini .
Bembeyaz bir odanin icinde siyah bir sis etrafini sardı ve siyah bir ejder zhre nin onunde belirdi .
Zhre ejderi gordugu an bir an korktu ve ayakları titredi .
Sende kimsin benim dantiamda ne işin var .
Ejder zhreye baktiktan sonra .
Ben senin hayvan ruhunum .
Zhre ejderin soyledigi şeyin ne oldugunu biliyordu okuduğu bazi kitaplarda ve aralarında konuşan çocuklardan duymuştu .
Hayvan ruhları özel kişilerde olurdu herkezin kendine özgü hayvan ruhu olurdu ve dantianda ortaya cikar
Her hayvan ruhu sahipleriyle birlikte savaşa bilirdi olmeleri mümkün değildi ama cok fazla yara alip dantiana geri döndüklerinde aldıkları yara kapanana kadar tekrar duyaya gecemezler di ve savasamazlar veya gercek dunyada savas esnasinda olmeleri durumunda 24 saat boyunca cagrilamazlar ama hala sahiplerine guc verirler .
Zhre bi sure sesiz kalip bunlari dusundukten sonra
Sen ejder soyunun krali olan siyah ejdermisin dedi
Ejder zhreye gulumsedikten sonra
Evet zhre ben senin ruhunum sende benim sahibimsin guc yolunda bereber ilerlicez .Zhre ejder bakip dusundukten sonra
Ama nasil benim ne param var ne evim ne kalcak biyerim ve dantianam daha yeni olustu ben benn bilmiyorum ne yapicagimi nasil guclenicem .
Ejder zhreye arkasini dondukten sonra .
Ben senin yanindayim zhre merak etme .
Bu arada artik bu sehirde kalamazsin senle baska bir sehire buyuk sehire gidicegiz ve orda akademiye katilcaksin o akademide klan kurman lazim zhre tamami guc len sadece guclen alaman gereken intikamin var .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zhreminas -- ölüm Lordu --
Fiksi IlmiahSinavlar var biter bitmez devam edicegim HERGUN akşam saat 20:00' De YENİ BÖLÜM SİZLERLE Merhaba arkadaslar kitabimi yazmaya devam ediyorum aciklamayi okuduktan sonra lutfen bi goz atin seviceksinizdir ____________&&&&__________&&&&&______ Z...