-+-Turnuva başlasın-+- 7.bölüm

134 14 0
                                    

Arkadaslar yorum ve begeni yapin lutfen okuyan kisi sayisi artsin yukarlara ciksin cunku boyle olunca yazasim gelmiyo biraz daha yazicam eher opmazsa birakicam tesekurler....

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Sıradakilerin konusmasini umursamadan arena' nin buyuk ve geniş kapisindan iceri girdiler girdikleri gibi arena' nin sağ tarafindaki merdüvenleri gordüklerinde yukari cikan kisilerin pesine takildilar onlarla en ust basamagin yanindaki oturma yerlerinden birine oturdular.

Arenanin ici cok kalabalikti 100bin kisiye yakin arenada yerlerine oturmus beklerlerke arenanin kapisindan onlarca kisi girmeye de devam ediyordu .

Bu savas icin kim bahis acilmasini onerdiyse gercektende akademiye cok fazla para katkida bulunicakti hem akademi ogrencileri hem de sehirdeki insanlar bu savas icin para biriktirmis butun paralarini bi umut diyerek birazdan  baslicak savaşa yatirmişlardi .

Zhre ve jimiy etraflarinda konusan kisileri dinlerlerken arenanin ortasinda kocaman yuvarlak bir şekil de olan sütü yukari doğru yükselmeye başladi yükselirken birden ustunde 30-35 yaslarinda bir adam göründü sütun yükselmeyi biraktiğinda adam herkezin susmasini beklemek yerine boğazini temizler gibi bir ses cikardiğinda butun arena ona kilitlenmiş ve ne söylicegini bekliyorlardi.

Beyaz saclara sahip adam biraz daha etrafina bakindiktan sonra

Merhaba ben akira beni taniyanlariniz vardir ama ben tekrar tanitim kendi' mi .
Aramiza yeni katilan arkadaşlar var ne de olsa .
Benim ismim dedigim gibi akira
6.alem' in baslangic asamasindayim orta asamasina bir parmak kadar mesafe kaldi 2 element kulanicisiyim ates ve ruzgar olarak iki elementim var bukadar benim hakimda bilgi yeter sanirim simdi bugun buraya toplanmamiza sebep olan arkadaslarimizi buraya caralim .

Akira konusmasini bitirdikten sonra ellerini saga ve sola dogru acti.
Sag elinde ates olusmaya baslarken ayni anda sol elinde 'de havadan bir hortum olusuyordu .
Akira sagina ve soluna baktiktan sonra arenanin en saginda ve en solunda olan kapilarin ustunde ki yuvarlak icine gomuk olan yere atesi ve havayi firlatti .
Duvardaki yuvarlak ovuga carpar carpmaz kapilardan gurultu gelmeye basladi ve kapi acilmaya basladi sag tarafta karina gulumserken sol tarfata samara gorunmustu yuzunde hic bir uzuntu, mutluluk ve ya sinirlenme gibi bir yuz ifadesi gorunmuyordu ne hisettigi belli olmuyordu.

Karina gulumseyerek ve gecen yilki turnuva birincisi olmasi nedeniyle kibirli tavriyla arena daki seyircilere bakmaya basladi arenanin her bir tarafina goz gezdiriken bi kiside gozleri durmustu bu kisiden garip bi sekilde guclu bi aura hisediyordu bu aura zhre 'nin ruhu'nun aurasiydi ve guclu bir aura yaydigi için katarina nin dikatini cekmisti

(Zhre 'nin bakisindan)

Samara ve akira kapilardan cikarlarken samara dikattimi cekmisti hic bi duygu belirtisi yoktu arenanin orta kismina yurumeye devam ediyordu onu izlerken birden dikatime karina çekti bana bakiyordu sanki bakislariyla beni ezmeye calisiyordu benim ona baktigimi gordugunde yuzunu cevirdi ve akiranin onune ikiside gelmisti.

"Yazar'in gozunde 😂😂😂"

Akira nin yanina karina ve samara geldiginde akira'nin ustunde bulundugu tas sutun yavasca yere dogru girmeye basladi ve yok oldu akira ikilinin onune gecti ve onlara dogru yuzunu cevirdi .

"bu savasta kesinlikle ölüm olmicak eğer 1iniz 1 inizi olduruse olduren kisi de ayni cezayi ceker aci bi sekilde anladinizmi"

Akira ve samara kafalarini yavasca yukari assagi dogru salladiginda akira devam etti

Zhreminas -- ölüm Lordu -- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin