- bölüm 9 -

110 16 2
                                    

Merhaba arkadaşlar bu bolumu begendıysenız begenmeyi unutmayın lutfen

dusuncelerinizi bekliyorum

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

zhre ve jimiy sohbet ederek eve dogru giderlerken arkada kalan samara'da biriyle konuşuyordu konuştuğu kisi onun kılıcı' nın  ruhuydu .

" martin bu ikisinin güçlerini hissedebiliyormusun "

" tabikide hissediyorum sağda yürüyen uzun saçlı çocuk senle aynı seviyede yanı 2.alem ortasında soldaki çocuk ise 1.alem son aşamasında"

" peki hangi elementleri kullanıyorlar"

" soldaki çocuk gerçekten yetenekli neredeyse senle aynı o ateş ve toprak elementini kullanıyor,sağdaki çocuk ise o senden' de bu akademide ki herkezden' de daha yetenekli "

samara zhre' ye ye gözlerini dikti ve onu incelemeye basladi.

"herkesten'mi "

"evet o 4 element kullanıcısı ve birde hisedemediğim bir elementi var sanırım dah ortaya çıkmamış o yuzden hisedemiyorum".

samara zhre'ye şaşkın bir şekilde bakarken birden durduklarını fark etti ve o da durdu.

Evin önüne gelmiştiler zhre ve jimiy içeri girdiler ve içeri girerken kapıyı açık bıraktılar samara kapıya dogru yürüdü ve aralık kapıyı daha fazla acarak içeri girdi zhre ve jimiy masada otururken gördü ve onlara bakmaya başladı zhre arkasını donup onu el işaretiyle masaya davet etti samara yanlarına gidip oturdu.

jimiy hiç beklemeden söze girdi direk

"merhaba ben jimiy ateş ve toprak elementlerini kullana biliyorum"

"merhaba bende samara 2.alem ortasındayım ve ateş ve hava elementlerini kullana biliyorum "

zhre samarayı dinledikten sonrakendini taniticaği sirada samara konuşmasına izin vermeden.

"Zhre demi biliyorum 4 element kulanicisisin 1 elementin daha var ama ne oldugu bilinmiyor ayni benim gibi 2.alem ortasindasin"

"Evet aynen oyle peki sen bunlari nasil biliyosun "

"Kilic ruhu soyledi bunlari senin hakinda bildiklerim bukadar "

Ext samara'nin dediklerini dinledikten sonra .

"Zhre samara' nin yanina git ve alnina dokun kilic ruhuyla konusmak istiyorum bunu samaraya anlata bilirsin"

Zhre biraz şaşırsada samaraya donerek.

"Samara izin verirsen icimdeki ruh hayvanım kilic ruhunla konusmak istiyor olurmu"

Samara bi kasını kaldirarak.

"Sormam lazim "

"Kabul ediyorum o cocugun icinde ozel bir hayvan ruhu var hisediyorum kim oldugunu görmek isterim"

"Tamam kabul etti"

Zhre ayağa kalkti ve yavaşça samaraya dogru yürüdü yanina geldiğinde baş parmağını kaldirarak samara' nin alnina dogru bastırdı zhrenin parmagi beyza bir ışıkla parladiktan sonra ejderha kilic  ruhun' nun karşısındaydı.

Ruh karşısında bir ejderha gorunce cok sasirdi ama asil şaşırması gereken nokta ext' in ejderha larin krali olamsiydi .

Kilic ruhu kekeleyerek

"S-se-sen ejderha krali ext misin yoksa"

Ext gulumsedikten sonra
"Evet ta kendisiyim sen ozel bir ruha benziyorsun bu cocugun nasil kabul ettin "

"Evet ben ozel bir ruhum ve bu çocukta ozel bir cocuk olduğu icin beni onu seçmem icin yolladılar "

Ext düşünceli bir sekilde baktiktan sonra.

"Kim yolladı ve bu cocuk neden senin gibi bir kilic ruhuna sahip olabilicek kadar ozel "

" Beni kim yolladığını bilmiyorum ama tek bildiğim şey büyük bir güç olması "

"Neden ozel olduğuna gelicek olursak ta gelecekte cikicak olan iki dunya arasindaki savasta bu dünyayı korumak icin gorevli 3 kisi den biri"

Ext gülüm dedikten sonra

"Hehee demek o yuzden suan o üç lu burda lar bu üçlü zhre-jimiy-samara "

"Demek o yuzden o cocugun içindesinin gercekten cok guclu biri olucak ilerde ve bu dünyanın kaderini degistiricek"

Ext ve martin' in konusmasi bittikten sonra ext zhre' nin zihnindaki yerini aldi zhre bunu hissettiği anda parmağını samara dan çekti .

"Ext ne oldu ne konuştunuz "

"Zhre samara'da  sizinle birlikte gelicek bügün yapman gereknleri yap ve unutmadan git ve turnuvanın ne zaman olucagini öğren daha sonra yola çıkıyorsunuz "

"Ext ona güvene bilirmiyim peki "

"Merak etme jimiy denen çocuğa nekadar güveniyorsan samaraya' da okadar güvene bilirsin "

"Tamam o halde "

Zhre samara ya ormana gidiceklerini ve turnuva başlayana kadar orda güçlenmek icin calisicaklarini onunda gelmesini söylediğinde samara gulumsedi onaylayan bir bakis attiktan sonra hep beraber akademiden çıkıp buyuk dukanlarin bulunduğu alana dogru yola ciktilar.

Sağ ve sol tarafta dükkanlar vardi zhre siyah lonca dükkanı yazan tabelayi gorduklerinde oraya dogru yurumeye basladilar aradıkları herseyin orada olabilme ihtimali yuksekti cunku.

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

617 kelime

S.s.H



Zhreminas -- ölüm Lordu -- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin