Şehrin kapılarından disari çıktıklarında ormanlık alanın oldugu yola dogru ilerlediler ne tarafa gidiceklerini bilmiyorlardı.
Onlar kapıdan cikarlarken Gök yüzünde onları izleyen biri vardi şehirden çıktıklarını gordugu an hemen takip etemeye basladi ve zihin yoluyla efendisi zuka ' yla konusmaya basladi.
"Efendim şehirden ciktilar ormana dogru ilerliyolar "
"Tamam sadece takip et görünme sakin akademi turnuvası' ni kazanmak icin geri donuceklerdir onlara birsey olmasina izin verme".
"Tamam efendi suka"
Nereye gidiceklerini bilmezken zing ten cevap gecikmemisti.
" Dağların oldugu bölgede 30metre yukseklikte bir magara var mağarada buyuk bir ayı yaşıyor 6.alem ' in baslangicinda o yılanı yolla ordaki ayıyı oldursun onun icin kolay olur o mağara' da yaşıyacaksınız hadi"
Zhre zing ' in konusmasi bittikten sonra dağların bulunduğu alana dogru bakti dağlar onlardan 10km uzakliktaydi ve bu yolu yürümek 1 saat ten fazla vakitlerini alicakti o yuzden arkadaşlarıyla bi konuda konusmak icin durdu arkasını donerek.
"Surda gördüğünüz daga gidiceğiz "
"Neden bi nedeni varmi o dağda cok guclu yaratıklar var diye duydum"
"Evet var ve biz orda egitim yapicazgiz buyuk bir magara var ruh hayvani' ni onden gönderip onu oldurtmeyi dusunuyorum".
Jimiy ve samara birbirlerine baktiktan sonra zhre ye donerek.
"Senin ruh hayvan' nin mi var "
"Evet hemde 2 tane daha sonra konuşuruz "
Zhre önüne döndükten sonra drog' u çağırdı drog önünde belirdiği nde boynunu eğdi .
Zihninden
"Drog ilerdeki dağlarda mağaralardan birinde 6.alem bir ayı yaşıyor onu öldürme' ni ve bizi orda beklemeni istiyorum".
"Tamam efendim "
Drog efendisinden izin alıp yola cikicagi sirada.
"Drog yavas yavas ve öldürerek ilerle hayvanların cekirdegi bana lazim hadi"
Drog kafasini assagi yukari indirdikten sonra yola devam etti.
Drog gittikten sonra zhre tahmini 4 veya 5 saat'e kadar işini haleder diye düşünüyorlardı ama bilmedigi sey suydu drog'un 5.alem değilde 10.alem' in baslangicinda olduğuydu .
Drog mağarayı temizliyene kadar burda kamp kurup biraz yemek hiyip dinlenceklerdi.Drog' un gözünden
(Arkadaşlar diğer yazarlar gibi sadece ana karekteri anlatmak istemiyorum bu sekilde baska karekterlerin 'de gözün 'den anlatmak isterim sizce nasıl olmalı yoruma yazin lutfen )
Efendi zhre beni savasmam icin gönderdiğini duyduğumda sevinmiştim cunku canim sıkılmaya baslamisti disari çıktığımda yanindaki 2 arkadaşı bana şaşkınlıkla bakıyorlardı kafa' mi eğdim ve efendi zhre'yi dinledikten sonra izin alıp yola ciktim tam gidicegim zaman bana seslenip yavas gitmemmi ve yolda giderken gördüm hayvanlari öldürüp çekirdekleri istiyordu .
Yavaş yavaş ve hayvanlari öldürmeme rağmen yarim saat içinde magra'nin onundeydim içerideki hayvani hisediyordum 6.alem bir ayı benim tek hareketimle olurdu ama biraz daha vakit harcama lazımdı bu yuzden tekrar ormana girdim ve hayvanlari öldürmeye kaldığım yerden devam ettim.
-----------------------------------------------------------
Zhre ve arkadaslari hava' nin soguk esmesi yuzunden ates yakmisştilar .
Sohbet ederlerken arkalarindaki ormanlık alanda birtakım sesler gelmeye basladi 3ü' de ayaga kalkti kalktıkları anda ustlerine simsiyah gözlere ve tüylere sahip kaplan atlamisti hizla kendilerine gelen kaplandan kacmak icin saga ve sola dogru hizla atladıkları anda kaplan' in pencesi zhre' nin onceki konumuna carpmisti.
Kaplan ormanlarda yaşayan en guclu hayvanlardan biriydi .
Ext hızlıca zhre ' ye seslenerek .
"Zhre dikkat edin bu 3'ünuzun ilk cidii savasi "
" Hangi alemde basa cikabilirmiyiz "
" 3.alem' in son aşamasında biraz zor olucak ama sizi gelistiricektir"
Aslinda ext'in söylemediği bir sey vardi o da ciddi bir durum olursa cikip direk müdahale edicekti bunu soylememisti nedeni cok açıktı eher zhre ext ' e guvenirse hic bi zaman kendini gelistiremez ve guclenemezdi.
Kaplan zhre' yi görmezden gelmisti ondan gelen hic bir gucu hisetmiyordu bu yuzden onu onemsemeden jimiy' e ve samara' ya donerek hizla ustlerine atladı samara gelen saldiriyi hisettigin' de saga atlayip kapla' nin boynuna dogru salladigi kilici kaplanın boynuna dogru ilerlerken kilici fark eden kaplan boynunu sola dogru cekti .
Kapla'nın boynu' nu iskalayan kilic bacagina dogru hizla ilerleyerek bacağını kesip gecti. Bacagindan assagi kanlar akarken kaplan aciyla inleme sesi cikardi kendini geriye dogru attiktan sonra 2 kisiye oldurme istegiyle bakti onlara oylece bakarken fark etmediği sey zhre' nin hemen yaninda durduguydu zhre yüzüğünden çıkardığı sim siyah olan kilici kaplan' in boynunu hedefleyerek hizla savurdu . Kaplan hizla boynuna gelen kilici fark ettiginde artik cok gecti kafasinin ustunde kucuk bir parıltı oldu ve sondu daha sonra cekirdek zhre' nin vucudundaki yuzugun icine girmişti.
Drog tarafinda:
Magaranin etrafında dolaşarak gördüğüm buyulu canavarları hizla olduruyordum coktan bir bucuk saat geçmişti magara' nin onune geldiğimde vücudumdaki 2. Yuzugun içini gözden geçirdim . 2532 tane 2.alem cekirdek , 1521 tane 3.alem cekirdek, 536 tane 4.alem cekirdek , 5.alem cekirdekler sadece 58 taneydi.
Nedeni bu çevrede yuksek alemde canavarların fazla bulunmaması' ydi .
Drog mağaraya dogru bakti. sürünerek ilerlemeye başladığı karanlık magara' nin derinliklerinden 10.alem aurasi yükseldiğinde drog hizla geri çekilmişti magaranin kapisindan siyah tüylere sahip griffin
Sapsarı gozlerle droga bakiyordu .
"İcerdeki ayıya baktiysan biraz gec kaldın"
Grifin cesaretle söylemişti bunu drog dan gelen 5.alem gucunu hisediyordu ve onu yenebilicegine emindi ama bilmedigi birsey vardi😂😐
"Aslinda evet icerdeki ayıyı öldürmeye gelmiştim ama o öldüyse sen' de is görürsün "
Drog griffin'e bakarak gülmeye basladi ve bir anda bir kırılma sesi geldi aurasi artik 5.alem degil 10.alem sonunda hisettiriyordu griffin olanlar karsisinda şaşkına dönmüştü o boyle birşey beklemiyordu .
Drog hizla griffin' nin boynuna dogru atıldı ama grifin saskinligini ustunden attı ve kanatlarını çırparak ordan hizla uzaklaşmak icin harekete gecti drog bunu görür görmez hizla yukari zipladi 30metre yukseklikteyken grifinin bacagindan isirmisti . İsirmadan once olum ısırığı adli yetenegini aktiflestirmisti. zehirli dişleri grifinin bacagina girdiğinde aciyla bağırdı ve hızla yere düşüşe gecti.
Grifin olmuştu drog tekrar gucunu indirdi ve grifinin çekirdeği' nin bulunduğu yerde parlama oldu yavasca kayboldu, bu cekirdek artik drog'un yuzugundeydi.
10.alem bir cekirdek zhre' ye nasıl bir guc katicakti acaba...
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Arkadaslar belki yarın bolum yayinliyamiya bilirim kusura bakmayin.
S.s.H
880 kelime
Begen
Begen
Begen
Begen
Begen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zhreminas -- ölüm Lordu --
Ciencia FicciónSinavlar var biter bitmez devam edicegim HERGUN akşam saat 20:00' De YENİ BÖLÜM SİZLERLE Merhaba arkadaslar kitabimi yazmaya devam ediyorum aciklamayi okuduktan sonra lutfen bi goz atin seviceksinizdir ____________&&&&__________&&&&&______ Z...