Hoofdstuk 4

790 11 0
                                    

Ik zit naast Ciro op een belachelijke grote bank, in een belachelijke grote tuin met een belachelijk groot zwembad. Hij zit dichterbij dan wat ik normaal gesproken prettig vind, maar bij hem lijkt het niet uit te maken. "Dus..." probeer ik om de stilte te doorbreken. "Ik denk dat ik er maar vandoor ga," zeg ik en ik kijk naar Ciro. Hij likt voorzichtig over zijn veel te mooie lippen en schenkt me dan een grijns. "Natuurlijk, ik breng je wel."

Ciro tegenover me in de auto is een prachtig uitzicht. Zijn chauffeur brengt me en hij stond er op mee te gaan. "Hoe kom je eigenlijk aan zo veel geld?" vraag ik en Ciro grijnst. "Ik heb het familiebedrijf overgenomen en laten we zeggen dat het al best groot was." "Oh, oké." Hij heeft dezelfde soort trotse glans over zich heen als Enzo en Stefano. Wanneer hij merkt dat ik naar hem kijk buigt hij zich iets meer voorover. Met zijn ellenbogen op zijn knieën is zijn gezicht nu gevaarlijk dichtbij, maar het brengt een enorme wolk vol spanning van sexyheid met zich mee. "Bevalt het je?" zegt hij zacht maar met een ruige stem. Mijn onderbuik trekt samen en ik bloos. "Dat zal ik als een ja zien," zegt hij nu en gaat weer rechtop zitten. De spanning tussen ons is minder, maar gaat niet weg.

"Zie ik je nog eens?" zeg ik tegen Ciro. Hij grijnst. "Ik wed dat Enzo op dit moment naast je vriendin in bed ligt. Vraag aan hem maar mijn nummer. Bel me," zegt Ciro en hij stapt de auto weer in. De spanning neemt hij met zich mee. Ik blaas de lucht uit die ik voor lange tijd in mijn longen had bewaart. Jeetje, hij is sexy.

Ciro had gelijk. Enzo en Lise liggen samen in bed, naakt. Wat dus al een heleboel verklaard. Ze slapen allebei en het is eigenlijk best schattig. Hij heeft zijn arm beschermend om haar heen geslagen en het lijkt wel alsof ze glimlacht in haar slaap. Ik ga de woonkamer in en zet wat thee. Blijkbaar kenden Ciro en Enzo elkaar dus wel al.

Lise en ik wonen al samen sinds onze 18e, al bijna drie jaar dus. Ik hoor gepraat vanuit haar slaapkamer en veel gelach. Al snel komen Lise en Enzo samen uit de slaapkamer. Lise heeft een kort broekje aan en een veel te groot shirt, duidelijk van Enzo. Hij heeft namelijk geen shirt aan, maar wel de broek die hij gister avond ook aan had. "Omg Rox, hoe was het met Ciro?" zegt Lise en ze rent op me af en geeft me een knuffel. Ik lach. "Wil je dat ik het echt vertel?" Lise lacht. "Natuurlijk! Met detail!"

THE NEXT STEP 18+Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu