"Gewoon seks? Oh..." zegt Lise en ze lijkt bijna teleurgesteld. "Nee man! Het was de beste seks van mijn leven!" roep ik. Lise lacht. "Serieus? Hoe groot was ie? Eén vuist?... Twee?... Drie?!" Lise schreeuwt het bijna uit. "Minimaal drie!" roep ik en we lachen allebei. "Nou dat zit in de genen dan," zegt Lise met een knipoog. "Ja hoe was het?" zeg ik en ik grijns naar Lise. "Echt de beste seks ooit!" zegt Lise. "Fijn om dat te horen." Geschokt draait Lise zich om. Enzo staat in de deuropening met een grijns die zijn hele gezicht bedekt. "Hij nam niet op," zegt Enzo met een schouderophaal en hij loopt naar Lise toe en zoent haar vlug op de mond waarna hij zich naar mij draait. "Nou het was gezellig met mijn broer, neem ik aan," zegt Enzo en ik knik uitbundig. Enzo kijkt vies, maar lacht daarna.
"Even een vraagje," zeg ik terwijl we nu met zijn drieën aan de lunch zitten. "Waarom, als jullie broers zijn, waren jullie zo aan het vechten gister?" vraag ik en ik neem een slok melk. Enzo kijkt me met een angstaanjagende blik aan die ik niet kan plaatsen. "We hadden eerder wat kleine familieprobleempjes gehad." Ik zou door willen vragen maar Enzo kijkt dodelijk en ik wil niet dat hij boos of geïrriteerd wordt.
"Maar jullie hebben dus ook een leuke nacht gehad?" zeg ik en Enzo begint meteen te grijnzen. "Absoluut!" zegt Lise en zij begint nog erger te grijnzen. Enzo's telefoon gaat en zodra hij hem opneemt verandert zijn blik en loopt hij weg. "Gisteravond was hij ook al aan het bellen. Ik weet niet wat het is, maar het lijkt wel alsof zijn houding compleet verandert," fluister Lise. Ik kijk naar Enzo die op een gehoorsafstand staat. Zijn blik is zo boos en duister, onbegrijpelijk.
"Ik moet gaan," zegt Enzo wanneer hij eindelijk heeft opgehangen. Zijn stem klonk lager dan normaal en zijn ogen staan in een frons. Lise staat meteen bezorgt op. "Ben je oké?" vraagt ze en ze legt haar hand op zijn borstkas, die sneller dan normaal op en neer gaat. "Ja fucking Ciro... Whatever, ik vertel het je later. Bel me alsjeblieft," fluistert Enzo en hij zoent Lise nog even. Ciro? Nu ben ik ontzettend benieuwd. "Wat is er met Ciro?" zeg ik terwijl ik ook opsta. "Niet jullie bussiness, maar ik moet ervan door. Als je aan iemand zou moeten vragen wat er is dan is het aan Ciro zelf. Doei," zegt Enzo en hij geeft Lise een vlugge kus op de wang en dan vertrekt hij.
"What the fuck?" En ik ben het met Lise eens.
JE LEEST
THE NEXT STEP 18+
RomanceDit boek gaat over een jonge vrouw, Roxy, die meteen valt voor de rijke, succesvolle Ciro Vincenzo Nero Martinelli. Maar zijn mysterieusheid en zelfvertrouwen wekken argwaan bij Roxy, er hangt hier een luchtje aan. Bevat veel sexuele scenes en staat...