Hoofdstuk 16

489 8 0
                                    

Hij staat daar. Mijn ogen rusten in zijn ogen. Even kijkt hij naar beneden, naar mijn lippen en dan voel ik hoe hij mij ruw beetpakt en me zoent. Het is bijna beestachtig. Zo erg hunkeren we naar elkaar. Zijn grote handen en armen omvatten mijn rug en ik sla de mijne om zijn nek. Dan tilt hij me op en klemt me tegen hem en de muur in. Zachtjes laat hij mijn lippen even los en kijkt me in de ogen aan. Het lijkt alsof hij zoekt naar goedkeuring en ik knik voorzichtig. Weer raken zijn lippen de mijne en zijn we vervlochten in een hevige tongzoen. Ik voel hoe zijn erectie tegen me aan drukt en ik laat een hand naar beneden dwalen om zijn paal vast te pakken. Hij grijnst in de zoen en begint heftiger te ademhalen. Ik trek zijn broek en onderbroek naar beneden en zijn gigantische pik springt vrij. Ik zie dat hij al bijna op knappen staat.

"Dit kan echt niet," fluister ik, maar ik stop niet. "Niet als ik je secretaresse wordt," zeg ik. Ciro grijnst. "Wat kan niet?" zegt hij. En hij duwt mijn broek naar beneden en schuift zijn pik naar binnen. "Kan dit niet?" zegt hij en hij begint heen en weer te bewegen. "Kan dit niet?" zegt hij en hij begint me te zoenen. Hij stoot hard in me en ik voel mijn onderrug al aanspannen. "We zijn in mijn huis," fluistert Ciro nu in mijn oor met een hese stem. "Ik bepaal zelf wel wat wel en niet kan," zegt hij nu. Ik hijg en hou het niet meer. Zijn stem, zijn lichaam, alles aan hem is aantrekkelijk. De seks, dat is pas aantrekkelijk. Zulke goeie seks, daar kan je niet eens van dromen.

Ik doe mijn kleren goed en Ciro doet zijn jasje dicht. Hij grijnst naar me terwijl hij tegen de deurpost aan leunt. "Ik zie je bij ontbijt," zegt hij en geeft me een knipoog. Ik moet Lise bellen. Ik moet echt Lise bellen. Snel zoek ik in mijn handtas naar mijn telefoon. "Hey!" zegt ze als ze opneemt. "Hey Lies, ik mis je nu echt al," zeg ik en ik zucht.

De dikkige meneer komt mijn kamer binnen en kucht even zachtjes. "Uhm," zegt hij en hij maakt eet gebaren. Ik glimlach en knik. Ontbijt. "Lise, ik spreek je later nog oké?" zeg ik. "Tuurlijk! Veel plezier" zegt ze en hangt op. Ik sta op en volg de meneer naar de eetzaal.

THE NEXT STEP 18+Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu