Ik blijf maar denken aan Ciro. Aan zijn ruwe handen, maar zachte huid. Zijn lippen waar hij zo nu en dan over likt. Zijn donkere ogen. Zaterdag nacht was ik met hem en nu is het al weer maandag. Het echte leven is weer begonnen en de geweldige one night stand is voorbij. Daarnaast heeft Lise Enzo niet meer gezien sinds zondag ochtend. Ze hebben wel even gebeld en vanavond weer afgesproken. Ciro had gezegd dat ik Enzo had moeten vragen om zijn nummer, maar dat had ik niet gedaan. Ik had hem wel mijn nummer gegeven, maar hij heeft niet gebeld...
De bus stopt en ik stap uit. Voor me is het grote gebouw van De Ruiter & Co. Ik loop naar binnen en Jeremy, de portier, begroet me zoals altijd. Ik loop naar de liften, de warme koffie in mijn handen. Ik ga naar de 21e verdieping. Vlug loop ik over de verdieping. Een aantal mensen begroeten me. Precies op tijd, 08:29, zit ik aan mijn bureau, de warme koffie staat op de hoek. De tijd tikt een minuut verder en ik zie hoe mevrouw Steen aan komt lopen. Ze heeft haar haar zoals altijd strak naar achteren in een knot en een prachtige nette jurk aan. Terwijl ze langs loopt grist ze de koffie van het bureau. "Goeiemorgen mevrouw Steen," zeg ik. "Goedemorgen Roxy."
Na een jaar als secretaresse van een of andere advocaat ben ik nu eindelijk secretaresse van een belangrijk persoon. Een van de bazen van De Ruiter & Co. Ik sta op en loop achter mevrouw Steen aan haar kantoor in. "U heeft een vergadering met de raadgevers in tien minuten, hier heb ik alle belangrijke voorgrondinformatie weergegeven," zeg ik en ik geef haar een map vol met schema's. Ze waait met haar hand als teken dat ik weg kan gaan.
Mevrouw Steen kan elk moment klaar zijn met haar vergadering en ik sta voor de deuren te wachten met haar lunch. De deuren gaan open en zoals gewoonlijk komt zij er als eerste uit. Achter haar allemaal onbekende mensen. Ik geef haar de tas met lunch er in, maar tot mijn schrik herken ik de persoon die als laatste uit de deur stapt. Mevrouw Steen scant haar lunch, knikt goedkeurend en ze loopt weg. Wat betekend dat ik nu ook lunchpauze heb, minimaal een half uur lang.
"Roxy?" zegt de bekende man. "Ciro, wat doe jij hier?" vraag ik. "Ik werk hier." "Ik ook." We kijken elkaar met grote ogen aan. "Nee als je hier zou werken was je me wel eerder opgevallen," zegt Ciro, hij begint te grijnzen. Ik bloos. "Kom, laten we eten," zegt Ciro en hij pakt mijn hand vast. De laatste keer dat hij dat zei was de nacht nadat we seks hadden gehad. Ergens hoop ik dat we dat straks weer zullen hebben.
JE LEEST
THE NEXT STEP 18+
RomanceDit boek gaat over een jonge vrouw, Roxy, die meteen valt voor de rijke, succesvolle Ciro Vincenzo Nero Martinelli. Maar zijn mysterieusheid en zelfvertrouwen wekken argwaan bij Roxy, er hangt hier een luchtje aan. Bevat veel sexuele scenes en staat...