"Hoe weet je dat ik net ontslagen ben?" vraag ik vol verwondering aan Ciro. "Ik weet veel, Roxy. Ga er maar vanuit dat ik meer over je weet dan je denkt." "Dat klinkt gewoon als een stalker," zeg ik. Ciro grijnst.
"Wat voor familie bedrijf is het dan?" zeg ik. Ons avondeten is op tafel gezet. Ciro is dichterbij gaan zitten en zijn aanwezigheid voelt als een enorme spanning. "Het is een algemeen bedrijf. Het zit in de landbouw en ontroerend goed, maar later zullen we ingaan in details. Hoeveel verdiende je met je vorige baan?" zegt Ciro. Hij is wel straight to point. Zijn ogen doorboren de mijne en het doet mijn hart harder kloppen. "Ik denk wel zo'n drie en half duizend euro per maand, bruto," antwoord ik. Ciro knikt even kort.
"Als je deze baan aanneemt verdien je minimaal het dubbele, je krijgt een huis, een auto, telefoon, alles er op en er aan." Ik heb mijn ogen wijd open gesperd. Wauw, dat is super gaaf. En dit zo plotseling! "Dit klinkt allemaal echt geweldig! Maar zo geweldig kan bijna niet. Er moet een addertje onder het gras zitten, of niet soms?" zeg ik. Ciro likt zijn lippen even langzaam.
Ciro likt zijn lippen. Kon ik maar zijn lippen likken. Maar dat kan ik ook. Ik zoen hem en hij tilt me op het aanrecht. Hij zakt op zijn knieën en duwt mijn jurkje omhoog. Eerst streelt hij alleen maar en dan begint hij met het likken en al snel glijden er weer drie vinger bij me naar binnen. Ik kreun uit volle borst. Bijna kom ik klaar.
Ik schrik wakker uit mijn dagdroom. Blozend kijk ik naar Ciro. Hij kijkt me alleen maar verward met een grijns aan. "Sorry wat zei je? Ik was even afgeleid," zeg ik tegen hem. "Je moet mee verhuizen naar Italië."
Lise schud haar hoofd. "Natuurlijk zal ik je dan gaan missen! Maar ik bel je gewoon elke dag! Je verdient dan ook zo veel geld dat je makkelijk elke maand naar Nederland kan vliegen joh!" roept Lise uit. "Maar ik ben zo bang dat ik je dan zo ga missen. Gaat Enzo niet ook naar Italië?" vraag ik nu. Lise kijkt verdrietig uit haar ogen. "Ja hij gaat ook weer terug naar Italië. Hij zei dat hij me nog wel vaak zal bellen en bezoeken, maar ik betwijfel het." Lise zucht en ik sla mijn armen om haar heen.
Vincent is al de hele tijd stil. "Vince, wat vind jij?" vraag ik nu. "Rox, als je verliefd bent op die man, hoe kan je dan voor hem werken? Dat is vragen om problemen!" roept hij uit. "Ik ben echt niet verliefd! Hij is gewoon knap, maar het wordt sowieso toch niks!" Ik zucht en laat mezelf achterover vallen op het bed.
JE LEEST
THE NEXT STEP 18+
RomanceDit boek gaat over een jonge vrouw, Roxy, die meteen valt voor de rijke, succesvolle Ciro Vincenzo Nero Martinelli. Maar zijn mysterieusheid en zelfvertrouwen wekken argwaan bij Roxy, er hangt hier een luchtje aan. Bevat veel sexuele scenes en staat...