Nadat ik het hele contract door had gelezen en ondertekend had was het tijd om naar Italië te gaan. Volgens Ciro hoefde ik heel weinig mee te nemen. Het hele huis zal al ingericht zijn, dus eigenlijk alleen maar allemaal kleren en dat soort dingen. De laatste dingen zet hij nu achterin zijn auto. De chauffeur doet de deur voor ons open en we stappen allebei in. Ciro is, zoals elke keer dat ik hem heb gezien, in pak. Ik daarentegen heb mijn joggingbroek aan, jordans, een trui en mijn haar in een knot. Ja sorry hoor, maar ik ga niet in een vliegtuig stappen met allemaal chique kleren aan.
We zitten weer samen in de auto. Ciro zit dit keer naast me. Hij heeft zijn arm om me heen geslagen en met zijn ruwe duim wrijft hij rondjes om mijn schouder. Ik kijk naar hem. Zijn perfecte kaaklijn en jukbeenderen en zijn haar wat zo netjes zit en waar je niets liever dan door heen zou willen gaan.
"Bevalt het je?" zegt hij en ik glimlach. Dat zei hij de vorige keer ook. "Nee, eigenlijk niet," zeg ik. Ciro kijkt nu verontwaardigd mijn kant op. "Hoezo dat nou weer?" Ik giechel. "Je bent mooier van de voorkant." Ciro grijnst. Er is een moment van stilte en spanning. Dan buigt Ciro voorover en zoent me zachtjes op mijn mond. Zo ruw als zijn handen, zo zacht als zijn mond. Het contrast is bewonderingswaardig. Ik hoor hoe de chauffeur het raampje dicht doet om ons privacy te geven. Ik giechel.
Ciro trekt me bij hem op schoot. Daar wiebel ik als een vis uit het water. Ik ben geil, geiler dan geil en het liefste zou ik nu seks met hem hebben, maar ik weet niet of dat wel kan. Ciro duwt mijn joggingsbroek een beetje omlaag en hij glijd met zijn koude hand tussen mijn huid en de joggingstof door. "Jezus wat ben jij al nat zeg," zegt Ciro en hij grijnst tegen mijn lippen aan. Voorzichtig begint hij mijn clit te stimuleren. Maar geil als ik ben voel ik mijn orgasme al heel snel bijna komen.
Ciro stopt en doet zijn gulp snel open. Zijn enorme lul haalt hij tevoorschijn en hij duwt me op het bankje op mijn rug. Hij zit zelf tussen mijn benen. "Neem me, alsjeblieft," zeg ik. En dat waren genoeg woorden voor Ciro om in een keer naar binnen te stoten. Ik kreun hard en hij duwt meteen zijn hand tegen mijn mond. "Zachtjes alsjeblieft," zegt hij en hij houd zijn hand op mijn mond terwijl hij steeds maar in me blijft stoten. Ciro komt klaar en ik ben er bijna, maar dan stopt de auto en Ciro doet meteen zijn lul weer in zijn broek en zijn gulp dicht. Ik ga snel rechtop zitten en kleed me ook weer aan. "Sorry Roxy," zegt hij en de deur wordt geopend en we stappen beiden uit de auto.
JE LEEST
THE NEXT STEP 18+
RomanceDit boek gaat over een jonge vrouw, Roxy, die meteen valt voor de rijke, succesvolle Ciro Vincenzo Nero Martinelli. Maar zijn mysterieusheid en zelfvertrouwen wekken argwaan bij Roxy, er hangt hier een luchtje aan. Bevat veel sexuele scenes en staat...