Mijn clit is intens gevoelig. Bij elke beweging die ik maak voel ik het. Bovendien sopt het sperma van Ciro langs mijn onderbroek en ik hoop zo erg dat niemand het merkt. Ciro heeft zijn arm om me heen geslagen en bukt zich richting mijn oor. "Ik maak het straks af," fluistert hij. Ik grijns al bij de gedachte.
We zitten in het privévliegtuig van Ciro. Want schijnbaar heeft hij die. Er is een veel te knappe stewardess en ik vind haar nu al stom. "Willen jullie nog wat drinken?" had ze gevraagd en toen ze mij wat water had gegeven had ze helemaal voorover gebogen met haar decolleté zo goed als in Ciro's gezicht. "Vind je het niet irritant?" had ik daarna gevraagd. Ciro had toen verteld dat hij ook seks met haar had gehad en dat zij het geweldig had gevonden, maar dat hij het echt verschrikkelijk vond. Ik had hem gevraagd of dat ook het geval bij mij was, maar hij maakte me duidelijk dat dat absoluut niet zo was.
"Niet om gemeen te zijn hoor, maar kunt u nu gewoon de rest van de vlucht weg blijven tenzij ik u roep ofso?" zeg ik tegen de stomme stewardess en het was echt wel om gemeen te zijn. "Natuurlijk," stamelt ze. "Ik kom wel vlak voor de landing hier naar toe, maar dat zal nog een hele poos duren," zegt ze en ze loopt weg met een vreselijke geforceerde kont.
Ik had verwacht dat Ciro daar wel naar had gekeken, maar hij keek alleen maar naar mij. "Slim, nu kunnen we verder gaan waar we gebleven waren," zegt hij en hij grijnst van oor tot oor. Hij duwt de armleuning naar boven en trekt me naar hem toe. Terwijl hij me begint te zoenen wrijft hij ook met zijn hand over de binnenkant van mijn bovenbeen. Steeds iets hoger, wat steeds meer spanning veroorzaakt. Uiteindelijk duwt hij zijn hand in mijn broek en langzaamaan begint hij in en uit me te gaan met de o zo bekende drie vingers. Vlak voordat ik bijna klaar kom stopt hij en zoenen we alleen maar. Even later gaat hij weer door en vlak voor mijn orgasme stopt hij weer. "Ciro, alsjeblieft," zeg ik nog, maar hij stopt gewoon weer. Zodra hij weer begint leg ik mijn hand op zijn hand. Als hij deze keer stopt dan beweeg ik gewoon zijn hand.
Hij gaat nu sneller dan de andere keren en ik hoop echt dat hij niet stopt. Het onderbuik gevoel is zo aanwezig en ik voel hoe al mijn spieren zich aanspannen, ontspannen en meteen weer aanspannen. "Ciro!" roep ik nog uit waarna ik explodeer in een gigantisch orgasme.
JE LEEST
THE NEXT STEP 18+
RomanceDit boek gaat over een jonge vrouw, Roxy, die meteen valt voor de rijke, succesvolle Ciro Vincenzo Nero Martinelli. Maar zijn mysterieusheid en zelfvertrouwen wekken argwaan bij Roxy, er hangt hier een luchtje aan. Bevat veel sexuele scenes en staat...