Зүүд

4K 219 7
                                    

Өнөөдөр бол хичээлийн эхний өдөр.
Аав бид хоёр өнөөдөр сургууль руу цуг явна гэж тохирсон. Тэгэхэд Жүүнги намайг яаж шоолсон гээч. Тэр ер нь миний дүү биш байх тийм үү?

Орноосоо өндийгөөд угаалгын өрөө орлоо. Тэгээд усанд орчихоод дүрэмт хувцсаа өмсөв. Доош буухад аав хоол хийж байв.

Би: хоо аав хоол хийж байгаа юм уу?

Аав: аан харин наад ээж чинь ногоороод унтаад байна шд.

Би: ааан

Жүүнги: ааан чигшиг

Би: овоо эрт сэрээ юу даа

Жүүнги: би угаасаа эртэч хүн

Би: хуцна биз

Аав: Миён! Хэл амаа мэдээрэй охин хүүхэд байж.

Би: заа

Жүүнги аавын араар орчихоод инээгээд байсан болохоор энэ удаа би түүнийг яаж ч чадсангүй. Харин дараа бол түүнийг сайн охиных нь дэргэд эвгүй байдалд оруулахдаа л нэг оруулна даа!

Биднийг ширээнд дөнгөж сууж байхад ээж Южин Юсон хоёрыг дагуулж бууж ирэв. Тэр хоёр ч гэсэн Жүүнгигээс ямар ч ялгаа байхгүй. Дээр хүртэл энэ гурав нийлчихээд миний шөлөнд сахар хийчихсэн байсан. Уг нь охин байвал надад ашигтай гэж бодсон юм. Аль эсвэл Жүүнги лам дээр очоод тэр хоёрын сүнсийг өөр хүнийхтэй сольчихсон юм болов уу? Магадгүй л гар шүү.

Ээж: Өнөөдөр та хоёр нээрээ хичээлтэй тэ

Аав: одоо л санаж байгаа юмуу

Жүүнги: та яаж чадаж байна аа?

Ээж: энэ муу хоёр чинь ингээд давраад байдын гээд халбагаараа аав тэр хоёрын толгойг тоншив.

Жүүнги: өөрөө л алт шиг хүүхдийнхээ хичээлийг мартсан биз дээ гэсээр толгойгоо илэн гоншигного.

Би: гоншигонуур

Жүүнги: чи бол зүгээр лай л байна шүү

Би: өө заа

Аав: зза больцгоо! Чи битгий гоншигноод бай бас чи ч гэсэн жоохон эмэгтэйлэг бай

Би: би яачихсын

Жүүнги: еэээ аав чамайг бараг эрэгтэй гээд хэлчихлээ шд гээд тэнэг царай гаргаад унав.

Би: чи гээд босохоос өмнө аав түрүүлээд тэрнийг халбагаараа нэг тоншив.

Аав: чи битгий эгчийгээ тэгэж дуудаад бай

Жүүнги: бараг насны ялгаа байхгүй шд

Аав: чи дөнгөж ахлах ангидаа орж байна эгч чинь ахлах ангиа төгсөх ангидаа орж байна гэхээр ялгаа их байгаа биз

My stupid daddy [Completed]Where stories live. Discover now