Бид хоёр ярилцсаар нэг л мэдэхэд үүр цайлгаж орхисон байв. Үүрээр илүү хүйтэн байдаг болохоор бид хоёр даарсандаа яриан дундаа наалдчихсан сууж байв.
Тэхён: ч-чи даараад б-байгаа юм ууу?
Би: а-адилхан б-байж д-дуугүй бай!
Намайг яриагаа дуусгав уу үгүй юу тэр гадуураа өмссөн цамцаа тайлаад надтай цуг нөмрөв. Сэтгэл бага зэрэг догдолж байсан ч юун тэр мэрийг анзаарах манатай бараг цамцыг нь булаах шахам нөмөрлөө.
Тэхён: Чи бас надад ө-өг л дөө.
Би: ч-чи эрэгтэй юм байгаа биз д-дээ
Тэхён: т-тэгвэл ж-жоохон наашаа ойрт гээд гараа миний мөрөөр оруулан тэврэв.
Хөөх ганц цамц нөмрөөд сууж байснаас ингээд суух нь илүү дулаахан байдаг юм байна. Би улам бүр түүн рүү шигдэн суугаад түүний энгэрт оров. Тэр ч дуртай нь аргагүй намайг тэвэрч байв. Ингэх нь бид хоёрт хоёуланд нь таалагдаж байсны дээр даарах нь ч багасч байлаа.
Тэхён: хөөе би чамд хөөрхөн гэдгийг чинь хэлсэн бил үү?
Би: үгүй байх аа, гэхдээ би өөрийгөө мэдэж байгаа
Тэхён: овоо хэрэлдэхтэйгээ болоо шив гэхэд нь би дуугүй л хоолойгоо засав.
Тэхён: нээрээ анхнаасаа чи энд яах гэж ирсэн юм?
Би: зүгээр хийх юм байхгүй болохоор л.. Аав ээж хоёрт ээлжилж эрхэлсээр байгаад хоол хийж ч чадахгүй эрхийн балай болчихсон юм л даа.
Тэхён: өө чааваас даа.
Би: чи муу одоо юу гээд байнаа айн гээд ээжийн аав, Жүүнги хоёрыг цохидог шиг толгой руу нь тоншив.
Тэр нэг ёолчхоод над руу муухай хараад
Тэхён: охин юм байж ямар муухай эрэгтэй хүүхэд шиг чанга цохидог юм.
Би: чи яах гээд- гэж хэлж дуусаагүй байтал миний нэр гадаа сонсогдох шиг болов.
Тэхён юм хэлэх гэхэд нь хуруугаараа зогсоож байгаад дахиад сонсоод үзвэл яах аргагүй миний нэрээр орилж байв. Би гайхахын хажуугаар баярлан Тэхён руу харвал тэр ч бас адилхан сонссон бололтой над руу харан инээж байв. Тэр орилж буй хоолойнууд бидний нэрээр дуудан орилсоор дуу нь наашлах үед бид хоёр түргэхэн шиг босоод мөн адил орилцгоов.
Тэхён: ХӨӨӨӨӨӨЕ ЭНД БАЙНАААА ХӨӨӨӨЕ СОНСОЖ БАЙНА УУУУ гэхэд тэд сонсон хүрч ирэв. Тэгээд хаалганы тэнд ирээд
YOU ARE READING
My stupid daddy [Completed]
RomanceБи: Яаааа Ким Тэхён!!! Тэхён: яав аа яав яав Би: Чи муу одоо аавд юу гээд хэлчихсэн юм бэ? Тэхён: аан ххэ хайраа тайван тайван худлаа ч гэсэн чи одоохондоо аавынхаа өмнө бол жирэмсэн шүү дээ. Тийм болохоор хуурамч хүүхдээ бодоод тэвчээрэй Би: ЯААААА...