Жирэмслэлтийн баяр

1.4K 144 15
                                    


Би: за өөрөө юу гэсэн юу гэсэн гэнэ ээ? Хэнийг жирмээ болгоод байгаа юм айн? Гээд түүнийг нэг цохив.

Бид хоёр тэдний нүднээс холдон миний өрөөнд ярилцан зогсож буй нь энэ билээ.

Тэхён: тайван тайван жирмээ юм байж битгий уурла л даа

Би: хэн жирмээ гэж? Өөрөө хүүхэд байж яахаараа хүүхэдтэй болдог юм!гээд хөл рүү нь өшиглөв.

Тэхён: хайраа жирмээ л бол жирмээ шдээ

Би: чи муу юу гээд байгаа юм! Гээд дахиад нэг өшиглөв.

Тэхён: яаая хайраа ингэж их хөдлөөд байвал хүүхэд яах юм бэ?

Би: юуны чинь хүүхэд тэнэгтээд бай! Би бөмбөг залгиснаа мэдэлгүй яадаг юм!

Тэхён: би унтаж байхад чинь амжуулсан байвал яах уу?

Би: тэгвэл ядаж өглөө босоход өвдөнө биз дээ. Кинон дээр тэгээд байдаг шд.

Тэхён: мм тэгвэл чи л мэдрэлгүй юм байгаа биз.

Би: битгий солиороод бай гээд нэг гаран дээр нь зөөлөн цохив.

Би: чи үнэнээ хэл дээ. Яах гэж тэд нарт худлаа хэлсэн юм?

Тэхён: хэлээд байна шдээ. Чи өөрөө жирмээ болсноо-

Би: хурдлаач!

Тэхён: аххх ийм хурдан баригдах байсан юм уу. За за чи л өөрөө эхэлсэн шд яг яривал.

Би: өө заа би яасан гэж?

Тэхён: чи өөрөө хаалгаа цоожлоод намайг оруулахгүй тэгчхээд бас хүнд уурлаад загинаад байсан шд

Би: тэгсэн гээд чи тэд нарт намайг жирэмсэн гэж хэлсэн юм уу?

Тэхён: мхн. Тэгвэл чи надаас холдохгүй харин ч аав ээж бид нарыг улам ойртуулж намайг чамд халамж тавь гэж хэлнэ шд. Тэгэх юм бол би чамд ойртож үнсэж бас тэвэрч чадна гэсэн үг шд.

Би: тэгсэн ч гэсэн би одоо ингээд худлаа хүүхэдгүй юм байж жүжиглэх юм уу?

Тэхён: жинхнээсээ хийчихвэл л бол оо шд.

Би: ЯАААА КИМ ТЭХЁН!!

Тэхён: хайр аа тайван тайван аав сонсох нь байна шдээ. Гэдсэн дэх хуурамч хүүхдээ бодоод жоохон тэвч

Би: КИМ ТЭХЁН!!!!!!!!!!!!

___________________________

Нөгөө талд

*Зохиогчийн талаас*

Юнги: чимээгүй байж бай даа. Миён орилоод байх шиг ээ

My stupid daddy [Completed]Where stories live. Discover now