Хардалт

1.6K 143 6
                                    

Ххх: ХӨӨӨӨӨЕ!! ЭГЧЭЭЭЭЭЭЭ йийиийийийийи өдөж амжаагүй байхад үхчихэж байгаа юмуу дааа ииийийий

Ямар новш нь вэ?

Тоохгүй байя гэтэл сүүлдээ бүр сэгсрээд унав. Яачихаад байгаа юм бол оо? Ядаргаатай юм.

Гүрийж байгаад эцэст нь тэсэхээ болиод шууд хөнжлөө сөхөөд босов. Тэгээд тэр нэг орлиод чарлаад байсан амьтан руу харав. Тэр тэгж л таараа Жүүнгийгээс өөр ямар амьтан нь хар өглөөгүүр ийм балай юм хийж хүний уур хүргэх вэ дээ!

Намайг яг босох гэтэл тэр хэлээ гаргаад зугтаачихав. Уур хүрээд буцаад унтчихмаар байна л да даанч одоо тэгээд нэгэнт сэрснээс хойш яая гэхэв.

Гал тогоонд ороход шууд л ходоод ажиллуулахаар сайхан үнэр ханхлав. Тэгээд хэн хоол хийж байгааг харвал заа харвал ч гэж дээ угаасаа гоё үнэртэж байвал аав л гэсэн үг.

Би аав шигээ гоё хоол хийдэг нөхөртэй болоод хоол хийхгүй жаргал эдлэнэ ээ. Гэхдээ ээж хэлэхдээ ямар ч нэмэргүй гэсэн л дээ. Яагаад гэвэл ээж бас л яг л над шиг өлөнтөж яваад аавтай суугаад хоол хийхгүй байгаад байвал гоё оо гэж боддог байсан гэсэн. Даан ч аавын талын эмээ эмэгтэй хүн гэрийн ажил хийдэг байх ёстой гээд бүх ажилчдыг нь халсан юм гэнэ лээ. Шал балай байгаа биз.

Би үг дуугүй ширээнд очиж халбагаа барин хоолоо идэхэд бэлэн боллоо. Аав эргэж харахдаа намайг хараад цочсон бололтой нүдээ томруулан харав.

Аав: чи ийм эрт юу хийж байгаа юм?

Би: зүгээр дуугүй хоолоо өг л дөө. Өлсөөд байна.

Аав: чи аавынхаа өөдөөс-

Би: аав ааааа~ өлсөөд байна шдээ мм? гээд гөлөгний нүд гарган суухад аав яг юм хэлэх гэж байснаа болиод санаа алдан,

Аав: чи нээрээ яг ээж байна шүү. Муухай аргатай гар.

Би: заа тэр яах вэ өлсөөд байна өлсөөд байна өлсөөд байна

Жүүнги: хөөе дуугүй болооч дээ. Эмэгтэй юм байж бие миеэндээ анхаардаггүй юм уу айн? Ингэсээр байтал хэлдэг үг минь биеллээ олж нэг л өдөр гэр бүлээрээ гахай тэжээгээд эгч ээ гээд явж байх вий дээ.

Энэ муугийн хорон үгтэйг дээ!

Би: чи одоо юу гээд-

Аав: Миён!

Би: энэ чинь өөрөө эхлээд гэж хэлээд аав руу хартал аав муухай харан зогсож байлаа. Би ч шүлсээ залгин,

My stupid daddy [Completed]Where stories live. Discover now