Тэхён муу өөдгүй амьтан!

1.2K 125 9
                                    

Шүгэл дуугарч бидний тэмцээн эхлэв. Би тоголж чадахгүй ч гэсэн ядаж л гай болчихгүйг хичээн зай болон явж байлаа.

Тэмцээний эхний хэдэн минутанд би ууг нь овоо хөөрхөн яваад л байсан юм гэтэл хоёрдугаар үеэс эхлээд хар дарсан зүүд болоод хувирчихав.

2-р үе

***

Ххх: Миён-а наад бөмбөгөө аваарай

Би: хаана бөмбөг байна? Гэж хэлэхтэй зэрэгцэн бөмбөг нүүрэн дундуур тас хийтэл авав.
***
Ххх: Миён-а зөв шүү. Одоо шид!

Би за гээд яг шийдний нүхийг нь харж байгаад цээжнээсээ шидэв. Даан ч бүтэл ололгүй захиралын нүүрийг онов. Дараа нь ч эвгүй юм болох нь дээ..
***
Би яг одоо бөмбөг амжилттай эсрэг багаас булааж аваад залсаар шийд рүү ирж явна.

Энэ удаа тогтвортой харж байгаад бөмбөгөө чиглүүлэн шидвэл нөгөөх бөмбөг чинь орчихов.

Би: Тийм ээ! Би оруулж чадлаа шдээ! Еэс!

Ангийнхан руу хартал тэд бүгд над руу тэнэг юм уу гэсэн харцаар харав.

Хүн гоол оруулж байхад урамгүй гэдэг нь гэж бодон онооны самбар луу харвал эсрэг багт оноо нэмсэн байв.

Тэгээд дараа бүр сүүлд л юу хийснээ мэдэв.

Би өөрийнхөө самбарт гоол оруулчихаж.

***
Ххх: Миён-а гүйгээд тэрнийг саатуулаарай

Би: заа гэж хэлэн заасан хүн дээр нь очиход нөгөө охидын нэг байв.

Хх: Чи арай намайг сатааруулах гэж байгаа юм биш биз дээ?

Би: яг одоо би их сандарч байгаа
болохоор дуугүй байхгүй бол нам цохиод унагаачхаар байна шүү

Би түүнийг сатааруулна гэж баллаж байв. Ядаж байхад энэ нь юу нь ч аймар хууртдаггүй юм.

Би: Хөөе тэр хар даа Тэхён чам руу харж байна гэсэн чинь харин арагшаа Тэхён руу хардаг байна шүү. Дуртай дух вэ...

Түүнийг цаашаа харахад манай багийнхан нэг бөмбөг оруулав.

Сэргэлэн байх ийм ашигтай.

Шүүгч: онооны харьцаа 5:4 гэхэд манай анги шуугилдаад эхлэв. Тэгэхээр манайх түрүүлж яваа байх нь ээ.

***
Багууд завсарлага авч анги дээрээ очицгоов. Бид хөвгүүд дээр очин төлөвлөгөө зохиож байв.

Намжүүн: энэ Миёныг хэн багт оруулсан юм?

Ххх: багш л оруулсан байх

My stupid daddy [Completed]Where stories live. Discover now