Üniversite ve onunla alakalı her şey. Özellikle duşlar. Ortak duşlardan bahsediyorum. Hepsinden nefret ediyorum.
Liseden üniversiteye geçmek, sınavdan yüksek puan alıp New York Üniversitesi'ne gitmek hayatımın hatası oldu. En azından ben öyle düşünüyorum.
Bütün genç kızlar liseden nefret eder, lisedeyken hayatının en kötü zamanını geçirdiğini düşünür. İnanın bana, eminim hiçbiri üniversitenin ortak duşlarını görmemiştir. Sessizce ıslık çalarak saçlarınızı köpürtüyorsunuzdur ve bir anda su kesilir; daha kötüsü okulun aslında ineği olan ama o gecelik serseriler tarafından hayatına el konulan çocuk, sarhoş olduğunu bilmeyerek siz çıplakken, tekrar söylüyorum, üzerinizde hiçbir şey yok ve anadan doğma çıplakken içeri girer.
Dahası; siz havlunuzu alamadan çocuk sizin vücudunuzun her santimini görür (maalesef alkol erkekleri daha sapık yapıyor ve bu yüzden çıplak herhangi birini gördüklerinde gözleri daha önce hiç görmediği kadar iyi görüyor), yüzünde ukala ve tiksindirici bir gülümsemeyle hayranlıkla ıslık çalar.
Bana acımanızı istemem çünkü çocuk abartılacak derecede yakışıklı. Ama siz duş alırken içeri Joseph Morgan bile dalsa döve döve onu dışarı çıkartırdınız. Yalnız, Joseph Morgan'ı siz çıkartırdınız, ben değil.
O çocuk yüzünden üniversite cehennem gibi geliyor. Beni gören ne kadar kötü çocuklardan olmasa da onunla her gün beraber en az bir dersimin olması Kronos'la cehennemde satranç oynamaya benziyor.
Ben Jean Grace Winston ve bu o çocuk Harry Styles'la yaşadığım daha çok duşlar hakkındaki hikaye.
selamın hello wattpad halkı bu yeni-yepyeni-yesyeni-ya-da-ne-diyorsanız-işte hikayem
aslında önümüzdeki iki haftayla beraber yazılı haftam ama Eda'nın beni ikna etmesi sayesinde (♡ her btw) yayınlıyorum hepimize h.o.
bölümlerin kesin bir yayınlanma günü yok yazdığım zaman yayınlarım
umarım hikayeyi beğenirsiniz
gerçi bu daha tanıtım bölümüydü ama piUHuahhahsjsuHHuahauHHHGGYUD
pls nasıl bulduğunuzu YORUMLARDA belirtiniz şimdiden tytytyty
-yazar notunu tanıtım bölümünden daha uzun yazan sevgili yazarınız sevgili ben :):):):):)):):):):):):)