1. meeting in the shower

1.3K 49 5
                                    

Sabah 5.14'te kalkıp bir günde iki sınav verdikten sonra duş almak vücuduma iyi gelir ve kaslarımı gevşetir diye düşünmüştüm. Artık duşlardan ördeklerden nefret ettiğimden daha çok nefret ediyorum.

Öncelikle biraz geriye sarıp size bugünü en baştan anlatmalıyım.

Alarmımı önceki gece I Just Don't Know What To Do With Myself olarak ayarlamıştım bu yüzden telefonuma neredeyse sarılıyordum, ki herhangi bir ses, madde -su gibi- veya kişi tarafından uyandırılmayı sevmem; uyanmayı sevmem. Ancak Jack White'ın sesiyle uyanınca dinamikleşiyorum.

New York Üniversitesi'nin Tisch School of the Arts bölümünde okuyorum. Üniversitenin kampüsünde kalıyorum ve, Tanrım sana saygılarımı sunuyorum, bir oda arkadaşım yok. Sanırım sadece bunun için anneme teşekkür ederim. Ve onun parasına.

Aslında sabahları tamamen uyanmak için duş alırım ama bugün almadım ve sabah üşengeçliğimden dolayı almadığım duşu akşam aldığım için büyük bir pişmanlık duyuyorum.

Sırayla önce Oyunculuk sonra da İngilizce olmak üzere iki sınava girdim. Hayatımla ilgili hata yapmadığım tek şey bu fakülteyi seçmekti.

Sınıfta asla kimseye dikkat etmem, profesör içeri girdiğinde yalnızca onu dinlerim ve başka kimse ve hiçbir şey umurumda olmaz. Bana "inek" dediğinizi duyar gibi oldum. Öyle değilim. Bir açıklama yok. Yalnızca ben inek değilim.

Dediğim gibi, akşamki duşumdan önce Harry Styles adlı çocuğun farkında değildim. Pekala, belki öyleydim çünkü çok ve çok yakışıklı. Yalnızca onunla hiç tanışmadığımdan adını bilmiyordum. Ayrıca onu gülerken gördüğüm zaman olması gerekenden daha sevimli ve yüzünde iki büyük çukur oluşmadığı sürece çok çekici. Hatırlatayım, Harry Styles'ı sevmiyorum.

Lanetli duşumdan önce Harry Styles'tan daha büyük dertlerim vardı, örneğin; annem. Yani tam olarak annem değil. Asistanı Julia ve annem Lily.

Günün sonunda ilk yaptığım kendimi yatağıma atıp telefonumu açmak oldu ve art arda gelen bildirim sesleri kulağımı tırmalamaya başladı.

Julia 12.38 PM

Annen önümüzdeki bir hafta boyunca Burbank, CA'da olacak. Sana hatırlatmamı istedi.

Sevgiler, Julia x

Julia'nın mesajına gülmekten karnıma ağrılar girerken cevap yazdım.

Ndn bu kadar ciddi msj yazdığını anlamyorum *kalp emojisi* xxxxxxxxxxx

Hala gülerken bir sonraki mesaja baktım. Bu seferki annemdendi.

Beni karnından çıkaran insan 4.54 PM

Kaliforniya'ya gidiyorum Jean. Hesabımda para var. Şifreyi biliyorsun. Seni seviyorum bebeğim .xxxx

İç çektim.

Tanrım siz yetşkin kadnlar hep ciddi msinzdir??!! umrm szin gibbi olmam

julia önce davranmış bayan kaplumbağa bilyorm

Son mesajı da gönderirken annemle en son ne zaman yüz yüze görüştüğümüzü hatırlamak için hafızamı ciddi şekilde zorlamak zorunda kaldım.

Görüşürüz anne.

Saatin bir anda on bire geldiğini gördüğümde esnedim. O anda uykuya dalma, rüyamda uslu kızlara yakışmayacak şeyler görme fikri çok hoştu aslında. Ancak rüyamda biricik oyunculuk dersi öğretmenim James Franco'yla "kirli" şeyler yapma fırsatını geri teptim ve dolaptan bir havlu alıp kahrolası ortak duşlara ilerledim.

showerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin