Κεφάλαιο 25: Το πρώτο μου ραντεβού.

426 74 92
                                    

Η επόμενη μέρα ξημέρωσε. Ήταν η πιο όμορφη μέρα της ζωής της. Είχε γίνει το κορίτσι του Bryan! Είχε νιώσει τόση αγάπη για έναν άνθρωπο για πρώτη φορά. Και αυτός ο άνθρωπος ήξερε ότι το άξιζε.

Δεν μπορούσαν να αποκαλύψουν την σχέση τους σε κανέναν. Όταν όμως θα ήταν σίγουροι, θα την αποκάλυπταν στους αδερφούς Dornan. Αυτοί θα ήταν οι μόνοι που θα το αποδέχονταν.

Ο Bryan εκείνη την ημέρα ήταν ελεύθερος. Δεν είχε ιδιαίτερα μαθήματα ούτε διάβασμα. Καθώς γνώριζε ότι αυτή η κατάσταση ήταν πρωτόγνωρη για την Marina, ήθελε να την κάνει να νιώσει άνετα. Ήθελε να την βγάλει έξω στην πόλη. Βρίσκοντας ως δικαιολογία το γεγονός ότι η Marina ανήκε πλέον στην οικογένεια Hederson και ότι θα έπρεπε να γνωρίζει τα υψηλής κοινωνίας μέρη, ζήτησε από την γιαγιά του την άδεια να την συνοδεύσει στην Φλόριντα. Αν και αρχικά έφερε αντιρρήσεις, καθώς ο Bryan ήθελε να πάνε με την μηχανή του, τους επέτρεψε αυτή την βόλτα μόνο αν γύριζαν στο μέγαρο πριν τη δύση του ηλίου.

Η Marina  είχε τρομερό άγχος! Δεν ήξερε τι να κάνει! Ένα χαμόγελο στόλιζε συνεχώς τα χείλη της, διότι ουσιαστικά αυτό θα ήταν το πρώτο της ραντεβού. Μπήκε στο μπάνιο της και άρχισε να πλένεται και να λούζεται προσεκτικά.

Πρέπει να σταματήσει... πρέπει να σταματήσει η καρδιά μου να χτυπά τόσο δυνατά. Έχω άγχος! Αυτό... είναι λογικό, σωστά; Πωπω... Το περιμένατε ποτέ αυτό κυρία Kate και αδερφή Margaret; Εγώ, που όταν ήμουν πολύ μικρή κατέβαζα τα παντελόνια των αγοριών, τώρα... ένα συγκεκριμένο αγόρι με κάνει να κοκκινίζω μόνο μ'ένα του βλέμμα... Είναι τόσο υπέροχος! Θα ήθελα πολύ να σας ξαναδώ. Να σας τα πω όλα. Να σας πω ότι υιοθετήθηκα από μια άλλη οικογένεια... Την πλουσιότερη οικογένεια της Αμερικής... Αν και αυτή την στιγμή, αυτό που με νοιάζει περισσότερο, είναι ότι δίπλα μου είναι ένας άνθρωπος που αγαπώ πολύ... Αλήθεια, το <<Children's Home>> είναι το σπίτι μου, αλλά... μεγάλωσα. Φροντίζετε ήδη πολλά παιδάκια, και μια επίσκεψή μου, έστω και για μια μέρα, θα σας κουράσει. Να ξέρετε όμως, ότι για εμένα θα είστε πάντα οι <<μαμάδες>> μου.

Και ενώ έβγαινε από το μπάνιο, σκουπίζοντας τα ελάχιστα δάκρυά της, προχώρησε προς το κρεβάτι της, πάνω στο οποίο βρισκόταν ένα υπέροχο τζιν φορεματάκι και ένα ζευγάρι άσπρα παπούτσια. Πίστευε ότι ήταν ο κατάλληλος συνδυασμός για μια απογευματινή βόλτα.

Όταν ντύθηκε η Marina, τοποθέτησε λίγο λιποζάν στα χείλη της, χτενίστηκε, κοιτάχτηκε στον καθρέφτη και χαμογέλασε. Ήταν έτοιμη. Βγήκε από το δωμάτιο της, έκλεισε την πόρτα και...

Marina |Book 1|Where stories live. Discover now