Κεφάλαιο 5: Οι Garners.

621 121 268
                                    

-''Γλυκιά μου, είσαι σίγουρη'' ;

-''Απολύτως κυρία Kate''.

-''Να προσέχεις παιδί μου''.

-''Μην ανησυχείτε αδερφή Margaret... Κυρία Kate, μπορώ να σας ρωτήσω κάτι'' ;

-''Φυσικά καλή μου'' !

-''Μπορείτε να μου δώσετε έναν από τους ξύλινους σταυρούς σας για να με προστατεύει'';

-''Εννοείται'' !

-''Δεσποινίς Marina''!

-''Μμμ...'' μουρμούρισε η Marina, καθώς θυμόταν μέσα στον ύπνο της τον αποχαιρετισμό της από τις <<μαμάδες>> της.

-''Δεσποινίς Marina''! της ξαναφώναξε με ηρεμία ο Luke και η Marina άρχισε να ανοίγει σιγά-σιγά τα μάτια της.

''Φτάσαμε'' ανακοίνωσε κοιτώντας την.

Η Marina έτριψε τα μάτια της, καθώς σηκωνόταν από το πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου. Μόλις βγήκε από την λιμουζίνα, ο Luke έκλεισε την πόρτα και το κορίτσι περίμενε υπομονετικά αυτόν και τον σοφέρ να βγάλουν τις αποσκευές της από το πορτ-παγκάζ, ενώ ανακαλούσε στην μνήμη της το ταξίδι.

Ήταν η πρώτη φορά που έφευγε από την προστασία που της πρόσφερε το ορφανοτροφείο. Ήταν η πρώτη φορά που έβγαινε έξω στον κόσμο, κάτι το οποίο την τρόμαζε. Δεν ήξερε πώς έπρεπε να συμπεριφερθεί στην καινούργια της <<οικογένεια>>. Αναρωτιόταν, αν θα μπορούσε να ενσωματωθεί γρήγορα σ'αυτήν.

Καθώς η αγωνία αυξανόταν, η φωνή του Luke ενθάρρυνε την Marina να προχωρήσει και να περάσει τις σιδερένιες πύλες του νέου της σπιτιού. Η Marina μόλις το αντίκρισε, έμεινε με το στόμα ανοιχτό! Ήταν μια τεράστια έπαυλη, στο χρώμα του λευκού, την οποία διακοσμούσαν μια πεντακάθαρη πισίνα και ένας καταπράσινος κήπος.

 Η Marina μόλις το αντίκρισε, έμεινε με το στόμα ανοιχτό! Ήταν μια τεράστια έπαυλη, στο χρώμα του λευκού, την οποία διακοσμούσαν μια πεντακάθαρη πισίνα και ένας καταπράσινος κήπος

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-''Αυτό δεν το είχα φανταστεί ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα'' σιγοψιθύρισε ενθουσιασμένη.

***

Ο Luke είχε αφήσει την Marina μόνη της στο μεγάλο σαλόνι, για να ενημερώσει την οικογένεια Garner για την άφιξή της. Όλο το σώμα της έτρεμε. Είχε υπερβολικό άγχος! Ξαφνικά, οι βαριές πόρτες άνοιξαν και μέσα στον χώρο μπήκαν τέσσερα άτομα. Η Marina γύρισε προς το μέρος τους, όμως μόλις τους αντίκρισε, κατάλαβε ότι οι Garners δεν θα την βοηθούσαν ιδιαίτερα για να προσαρμοστεί στο πρωτόγνωρο, γι'αυτήν, περιβάλλον. Από την όψη τους φαινόντουσαν όλοι δύσκολοι χαρακτήρες και αρκετά στρυφνοί.

Marina |Book 1|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora