Κεφάλαιο 12: Τρία αγόρια.

512 93 191
                                    

Η επόμενη μέρα ξημέρωσε. Όλοι οι Garners ανυπομονούσαν για το βραδινό πάρτι, ο καθένας για τους λόγους του. Ο κύριος Garner επιθυμούσε να συζητήσει για επιχειρήσεις και οικονομικά θέματα, η κυρία Garner για να επιδείξει την μοδάτη τουαλέτα της στις υπόλοιπες γυναίκες, η Julia για να συναντήσει τον Bryan και ο Nick για να φλερτάρει με κάποιο όμορφο κορίτσι. Σε αντίθεση η Marina, χαιρόταν που θα έφευγε έστω και για μερικές ώρες από εκείνη την έπαυλη.

Καθώς άνοιγε την πόρτα του δωματίου της Julia, η οποία την είχε φωνάξει, ο Nick της έβαλε μια τρικλοποδιά και έπεσε με τα μούτρα στο κρύο πάτωμα. Ευτυχώς δεν χτύπησε.

-''Τι στην ευχή κάνεις; Σήκω αμέσως όρθια! Τελικά δεν είσαι καλή ούτε στο περπάτημα'' είπε υποτιμητικά το πλουσιοκόριτσο.

Διατήρησε την ψυχραιμία σου Marina, έλεγε από μέσα της η μικρή ξανθομαλλούσα, ενώ σηκωνόταν.

-''Συγνώμη, αλλά δεν θα έπεφτα αν κάποιος δεν μου έβαζε τρικλοποδιά'' και αγριοκοίταξε τον Nick.

-''Υπονοείς ότι εγώ φταίω που τσακίστηκες ορφανό'';

-''Θα παρακαλούσα για άλλη μια φορά να σταματήσεις να με αποκαλείς <<ορφανό>>! Έχω όνομα ξέρεις, Marina White''.

-''Σίγουρα δεν είναι το πραγματικό σου'' επιτέθηκε ο Nick.

-''Τι εννοείς; Όταν με μαζέψανε από την εξώπορτα του ορφανοτροφείου, αποφάσισαν να μου δώσουν αυτό το όνομα, γιατί το χρώμα των ματιών μου ήταν γαλαζοπράσινο, όπως αυτό της θάλασσας και επειδή το δέρμα μου ήταν λευκό σαν το χιόνι'' εξήγησε η Marina με περηφάνια.

-'' Όταν σε... μαζέψανε; Θεέ μου, τι απαίσιο...'' σχολίασε η Julia επιδεικτικά και πικρόχολα.

-''Δεν βλέπω κάτι το ιδιαίτερο πάνω σου για το οποίο πρέπει να καυχιέσαι'' συνέχισε ο αδερφός της. ''Δηλαδή... κοίτα πόσο άσχημη είσαι μ'αυτό το πρόσωπο γεμάτο κρεατοελιές''.

-''Ωωω... Nick, τι όμορφα λόγια! Εννοείς τις φακίδες μου, έτσι; Είναι πολύ αστείο που τις είπες κρεατοελιές. Αλλά μην ανησυχείς. Να φανταστείς στο ορφανοτροφείο, όλα τα παιδιά νόμιζαν ότι είναι σάλτσα από το μεσημεριανό'' τον ειρωνεύτηκε.

-''Λοιπόν Nick, βγες έξω. Δεν θα ασχοληθούμε άλλο με το πρόσωπο της Marina'' απαίτησε η αδερφή του, καθώς προχωρούσε προς την μεγάλη, ανοιχτή ντουλάπα της, και ο Nick έκανε όπως του ζήτησε γρυλίζοντας και βρίζοντας την Marina.

''Marina τα βλέπεις αυτά τα ζευγάρια παπουτσιών; Επειδή σκοπεύω να τα φορέσω σε λίγες ώρες στο πάρτι, θα τα πάρεις και θα τα γυαλίσεις προσεκτικά''.

Marina |Book 1|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora