Ez a nap is úgy kezdődött ahogy az összes többi. Nem volt semmi előjele annak, hogy jönni fognak.
Május 16. Csütörtök: Reggel 7 óra:
Ezen a napon különösen nehezen keltem fel. Mintha a testem előre jelzett volna, hogy baj lesz.
A nagy meleg ellenére hosszú fekete nadrágot vettem fel, fehér pólóval majd még rákaptam egy szintén fekete pulóvert. És, hogy minek vettem fel pulóvert a majdnem harminc fokos melegben? Hát túl sok vágás volt a jobb karomon. Túl sok...
Nem igazán a szüleimmel volt baj, hiszen ők attól függetlenül, hogy állandóan dolgoztak, semmi rosszat nem tettek. De abban a rohadt gimnáziumban tönkretettek. Én voltam a "kis buzi".
Amikor kijöttem a szobámból a szüleim már elmentek szóval egyedül voltam a kis egy szintes házban. Sosem voltunk túl pénzesek. Olyanok voltunk akiknek sosem volt csurdig a hűtőjük, de attól még volt mit enni.
A bejárati ajtóhoz csoszogtam, majd felkaptam a táskámat a hátamra, és már indultam is ki a meleg időbe.
Szar volt besétálni az iskolába, mert majdnem megolvadt a bőröm az alatt a rohadt pulóver alatt. De inkább égtem volna halálra a tűző napon, minthogy belépjek abba a pokolba.
Délután két óra: Ahogy kezdődött:
Semmi furcsa nem történt egész nap. Ugyan az volt, engem szekáltak a tanárok meg szartak rá. Semmi furcsa.
Viszont hazaérve elkezdődött. Az első dolog ami nem volt megszokott az-az, hogy a szüleim kocsija a feljárón parkolt mikor hazaértem. Általában este hét-nyolckór értek haza ezért nem értettem, hogy mit keresnek már otthon.
Barna hajamat a fülem mögé tűrve beléptem a házba ahol hatalmas zűrzavar fogadott. Amikor kinyitottam az ajtót az apám éppen kifutott a jobb oldalon lévő konyhából véres kezekkel:
-Kyan, hozz kötszert!-Kiáltott rám kétségbeesve mire bármiféle kérdés nélkül az előszobában lévő kiszekrényhez rohantam és feltéptem az ajtaját.
Kikaptam belőle az összes kötszert és fertőtlenítő szert amit találtam majd amikor apám elvette a kezemből őket, észrevettem, hogy bizony nem ő vérzik. Az nem az ő vére volt a kezén.
-Mi történt?-Nyitottam végre ki a számat. Apám összezuhant tekintettel belenézett a szemeimbe:
-Anyádat megharapta...
-Micsoda? Valami kutya?-Arra gondoltam, hogy a szomszédban lévő vad kutya csinált valamit, de persze tévedtem. Ebben a pillanatban az a kutya már halott volt.
-Ezek nem kutyák.-Jelentette ki miközben megfordult és beindult a konyhába lassú léptekkel.
Sosem felejtem el azt a látványt ami a konyhában fogadott. Az anyám az étkező asztalon feküdt, és mikor beléptünk felüvöltött fájdalmában. A lábát harapta meg, amiből ömlött a vér.
-Hívd a mentőket!-Kiáltottam fel, lélekszakadva odafutva anyámhoz.
Az arcáról izzadság cseppek csorogtak le, kék szemei pedig vérben úsztak. Olyan volt mintha fel sem ismert volna, csak üveges tekintettel bámult rám.
-Már hívtam, de az összes vonal foglalt!-Kiáltott vissza apám kapkodva a levegőt. Nyilván sok volt neki már csak ennyi rohanás is a pufók testével.
Sem anyám, sem pedig apám nem volt valami vékony természet. Ezzel ellentétben nekem még a gerincem is kilátszott világ életemben.
Hamarosan kibontottuk a kötszereket a fertőtlenítő szerekkel együtt, majd elkezdtem lekezelni a sebet. Rohadt nagy harapás volt, még a fognyomok is látszódtak.
YOU ARE READING
I LOVE ZOMBIES
AdventureMinden olyan gyorsan történt. Egyik pillanatról a másikra elszabadultak és széttéptek szinte mindenkit. Nekem sikerült megmenekülnöm és hozzácsapódnom egy kisebb csapathoz. Ott ismertem meg Caysont. A megmentőmet. *Zombi apokalipszis* Néhol 18+-o...