Egyszerre csókoltuk meg egymást. Lassan és lágyan. Minden percét ki akartuk élvezni ennek a pillanatnak.
Csak pisilnünk kellett. Aztán meg az történt, hogy eddig volt kocsink, most meg már nincs.
Igazán sokat csókolóztunk ott a bevásárlóközpontban állva. Teljesen elvesztünk egymás ajkaiban.
-Indulnunk kell.-Mondta Cayson mikor nagy nehezen elváltak az ajkaink. Felemelte a kezemet és gyorsan bekötözte a gézzel.-Így most már rendben van.-Halványan rám mosolygott a csillogó szemeivel.
Jól esett, hogy bekötötte a kezemet, de őszintén szólva eléggé össze voltam zavarodva. Nem tudtam, hogy most akkor együtt vagyunk, vagy ez csak egy egyszeri eset volt-e. És ha egy egyszeri eset volt akkor beszéljünk róla vagy inkább ne? Csak ezek a gondolatok cikáztak fejemben miközben haladtunk kifelé.
Mielőtt kimentünk volna, felvettünk két karton ásványvizet, hogy legyen mit innunk, illetve pár nasit is. A legjobban egy jó meleg zuhany hiányzott már. Folyton mocskosnak éreztem magamat, féltem, hogy mennyire lehetek büdös.
Visszaérve a kocsihoz betettük a csomagtartóba az élelmiszereket, majd visszaszálltunk a helyünkre. Megnyugodva nyugtáztam hátra nézve, hogy még mindenki megvan és senki sem halt meg abban a fél órában amíg távol voltunk.
-Mi a bánat tartott ennyi ideig?!-Kérdezett rá Oliver beleverve egyet az ülésbe. Komolyan dühkezelési problémái voltak... Viszont hirtelen gyomoridegem lett a kérdéstől amit követett az, hogy fülig pirultam.
-Átkellett nézni az egész szupermarketet a biztonság kedvéért. És egyébként sem tartott sok ideig.-Felelte Cayson miközben beindította az autót.
Még a szokásosnál is nyugodtabban viselkedett. Mintha semmi nem történt volna odabent.
-Hoztunk vizet illetve nasikat... Majd ha esetleg megállunk vehettek ki belőle.-Mondtam egy sóhajtás kíséretében. Fura volt mert azt hittem, hogy jobb kedvem lesz ha Cayson tényleg megcsókol. De az érdektelen viselkedése borzasztóan rosszul esett.
-Szó sem lehet róla, hogy megálljunk!-Kiáltott ránk Oliver dühösen.
-Mi a faszért nem fogod be végre a pofádat?!-Keltem ki magamból. Muszáj volt valakin levezetnem a feszültségemet.
-Nahát a buzi Kyan Gray-nek kinyílt a csipája!-Oliver elnevette magát jóízűen. Utáltam azt a nevetést. Az iskolámban basztató szemetekre emlékeztetett.
-Ha még egy szólt szólsz Oliver, akkor belerepítek egy golyót az agyadba.-Jelentette ki Cayson a lehető legijesztőbb hangján. Ez volt az a pillanat amikor Oliver befogta a száját és jó ideig utána ki se nyitotta.
Cayson megvédett. Talán ebből jöttem rá, hogy nem is vagyok annyira közömbös számára.
__________________
3 óra vezetés után:
-Pisilneeem kell!-Kezdett el szenvedni Aderyn a hátsó ülésen.-Állj meg Cayson.
-Nem, nem állunk meg.-Jelentette ki Cayson ellentmondást nem tűrően. Persze érdekes volt, hogy nekem azonnal megállt venni kötszert, de egy két perces pisilést már nem engedett meg, mert nem én voltam.
És mivel tudni akartam, hogy Cayson tényleg csak velem kivételezik-e, direkt megszólaltam én is:
-Nekem is kell.-Mondtam ránézve Caysonra. Több nem is kellett, Cayson beletaposott a fékbe ezzel megállítva az autót.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I LOVE ZOMBIES
AventuraMinden olyan gyorsan történt. Egyik pillanatról a másikra elszabadultak és széttéptek szinte mindenkit. Nekem sikerült megmenekülnöm és hozzácsapódnom egy kisebb csapathoz. Ott ismertem meg Caysont. A megmentőmet. *Zombi apokalipszis* Néhol 18+-o...