2. His Love

303 27 1
                                    

Falošne som sa na neho usmiala a snažila som sa aby sa všetky moje myšlienky vyparili.

"Tak choď už." jemne som ho strčila dopredu a on sa usmial.

Moje pocity boli zmiešané. Bola som rada keď som mohla byť s Justinom  čo najdlhšie. Nikdy som sa nad tým nejako nezamýšlala no teraz sa nevyznám vo vlastnej hlave. Neviem ako to je s Jacobom a môj žalúdok je v prítomnosti Justina úplne pobláznený. Nie, nie ! Justin je môj najlepsi kamarát a ja mu musím pomôcť. Musí byť šťastný. Ak nie ja nech je aspoň on. Dúfam že je to dievča rozumné a nepoblázni mu hlavu a potom ho opustí.

"Hej Em si v poriadku ?" pozrel sa na mňa zúfalo Justin.

"J-ja... Áno som len trochu unavená." pokrútila som hlavou a rukou som si prešla po tvari.

"Si si istá? Nemám ťa zobrať domov ?"

"Iste! Nie ty musíš ísť na rande." usmiala som sa a objala ho.

"Držím ti palce." zašepkala som a pobozkala som mu líčko.

Vyšla som von a nastúpila som do auta, rozhodnutá ísť domov a trochu si oddýchnuť. Je toho na mňa veľa. Od reštaurácie, cez svadbu až po Justina. Dupla som na plyn a o chvíľu som sa ocitla pred domom. Z auta som si zobrala kabelku z ktorej som si následne vybrala klúče a podišla som k dverám. Vošla som dnu a v dome bolo ticho. Vyšla som schody a vstúpila som do spálne. Otvorila som dvere a pohľad ktorý sa mi naskytol ma zarazil.

Na našej posteli si to rozdával Jacob s nejakou čiernovláskou.

"V mojej posteli?!"zúfalo som skrýkla.

Jacobom ihneď trhlo a pozrel sa na mna.

"Emily..." povedal zúfalo.

"Už aj vzpadni z môjho domu suka!" obrátila som sa k dievčaťu ktorá sa začala obliekať.

"J-ja neviem o čo tu ide ale Jake mi povedal že nikoho nemá." povedala roztrasene a pomaly sa chystala preč.

"To mi je jasné." odfrkla som.

"Emily prosím ťa..." snažil sa ku mne priblizit no ja som ustupovala ďalej.

"Ak si ma nemiloval mal si mi to povedať nie chodiť za kurvami."povedala som trochu tichšie aby sa mi nezlomil hlas.

"Ale ja ťa milujem!" prešiel si rukami po vlasoch

"Nie Jake, podviedol si ma."zvýšila som hlas a do očí sa mi hrnuli slzy.

Síce to medzi nami bolo teraz trochu zložité a pochybovala som o nás no dúfala som ze to bude v poriadku a po tom všetkom čo sme spolu prežili ma to bolelo.

"Vobec si sa mi nevenovala a keď sme spolu aj spali chcela si sa len túliť."pokrútil hlavou.

"Aha takže ja som pre teba nebola dosť dobrá?!" neveriacky som pokrútila hlavou. 

Pozrela som sa na na neho a potom na prsteň. S bolesťou v srdci som ho stiahla a položila na nočný stolík.

"Vieš čo?!  Som rada ze je koniec,  aspoň sa nemusím pretvarovať že s tebou chcem byť."  povedala som cez zaťatú sánky a venovala mu ešte jeden pohľad.

Konečne som si to priznala.  Začali sme sa odcudzovať a teraz viem že to bola pravda no ja som sa to snažila potláčať. Otočila som sa a zišla dole.  Nastúpila som do auta a rútila sa ulicami. Nevedela som kam pôjdem tak som len tak jazdila. Nakoniec som sa rozhodla ze pôjdem do reštaurácie. Zaparkovala som a vnútri sa mihalo par ľudí. Vošla som dnu a sadla si pri pult kde som si hneď vypýtala panáka.  Ellie sa na mňa usmiala a hlavou kyvla smerom k stolu kde sedel Justin. Sedel tam sám s pohárikom whisky.  Vytiahla som mobil a napísala SMS.

Pre Justin: Otoč sa

Justin sa pozrel na mobil a v zápästí sa otočil.  Jemne som sa usmiala a rukou mu naznačila nech príde sem.  Do ruky si zobral pohár a namieril si to ku mne. Postavila som sa a objala ho.

"Tak co sa stalo?" smutne som sa opýtala.

Odtiahol sa o do mňa a sadol si. Rukou si prešiel po tvári a pozrel sa na mňa.  Nie tento pohľad nemám rada.  Je plný smútku a sklamania.  Chytila som mu ruku a jemne ju stačila. 

"Všetko bolo perfektné.  Rozprávali sme sa,  zabávali sme sa.  Všetko išlo tak ako malo.  Keď som jej však chcel povedať čo k nej cítim povedala mi že mi musí oznámiť niečo úžasné.  Nechal som ju nech začne prvá. Povedala mi ze je tehotná a s jej priateľom chystajú svadbu.  Vôbec som to nechápal. Prečo potom súhlasila ze so mnou pôjde na rande?  Nakoniec mi povedala že som super chalan a ze by so mnou chcela byť taká kamarátka ze ma bude brať ako rodinu.  Čiže ma aj pozvala na ich svadbu." odpovedal a šupol do seba pohár s whiskey.

"Ou.  Tak to ma mrzí." kyvla som rukou nech mi dá Jeffrey nový pohár.

"A čo tu vôbec robíš ty?  Nemala by si byť doma a tráviť voľný čas s Jacobom?"

"No on ten svoj trávil so sexy čiernovláskou v našej posteli." prstom som prešla po okraji pohára.

"Čo?!  Ja toho kokota zabijem!" záťal sánku.

"Nie Justin.." rukou som mu prechádzala po chrbte aby sa upokojil.

Chvíľu sme tam sedeli a popíjali a pomaly sme sa dostali do nálady.

"Emily už by sme mali ísť.  Jeffrey o chvíľu zatvára a ty si na mol." povedal celkom zrozumiteľne čo mi po tom všetkom čo vypil pripadalo nemožné. 

Chytil ma okolo pásu a pomohol mi zo stoličky. 

"Ale,  ale ja nemám kam ísť.  K nemu sa nevrátim." povedala som zúfalo.

"Poď ideme ku mne." potiahol ma dopredu a zastavil taxík ktorý nás následne zobral k Justinovi.

Vošli sme dnu a Justin mi pomohol hore schodmi. Zo skrine vytiahol jedno jeho tričko ktoré som si obliekla a on sa vyzliekol len do boxeriek.

"Ja pôjdem do obývačky aby si sa mohla kľudne vyspať." poškriabal sa za krkom.

" Nie..." pošepkala som.  "Ostaň tu so mnou.... Ako za starých čias. Prosím." 

Jemne prikývol a ľahol si do jeho mäkkej postele.  Ľahla som si tiež a pritiahol si ma k sebe.  Pritúlila som sa k nemu a on si okolo mňa obtočil ruky.  Do očí sa mi hrnuli slzy.  Vždy som túžila po chlapcovi ktorý má pochopí,  bude ma objimať a dávať mi lásku.  Že to nebude iba o sexe.  Smutné je že môj najlepší kamarát to pochopil a vie mi pomôcť no môj teraz už bývalí snubenec to nedokázal. Človek s ktorým som chcela ostať navždy mi nevedel dať to najdôležitejšie.  Lásku. 

"Ššš." objal ma silnejšie. 

Hlavu som si zaborila do jeho hrude a pomaly no ťažko som zaspala.

Tak rozhodla som sa trochu písať.  Neviem ci je to dobré a či mám pokračovať ale toto písanie som si celkom užila.  Dosť som premýšľala nad tým ako to bude pokračovať no nakoniec zo mňa vyšlo toto :D

Dúfam že sa páči.  Prosím napíšte mi názor do komentárov a dajte votes ak sa páči.

Ja túto story nebudem nejako zdieľať. Pokračovať budem keď budem mať čas, chuť a hlavne ak tu budú reads a votes.  Nebudem vám dávať podmienky,  keď uvidím nejakú aktivitu pridám ďalšiu časť :))  xoxo

I can'tWhere stories live. Discover now