Užite si časť ! :)
„Bože chýba mi sex.“ povedala som trochu hlasnejšie ako som chcela.
„Mne tiež.“ na jeho tvári bol šibalský úsmev a pozrel sa na mňa.
„Nie. Ani náhodou Justin !“
„Ale no ták. Stačil by blowjob.“ zasmial sa.
Zasmiala som sa a ukázala mu prostredník.
„Idem si ja ľahnúť. Je sobota ak chceš choď sa niekde zabaviť. Neboj sa nezbúram ti to tu.“ zasmiala som sa.
„Dobre. Dobrú noc.“ usmial sa.
„A Justin ?“
„Hm ?“ pozrel sa na mňa.
„Prosím ťa buď taký láskavý a nedones sem žiadne štetky.“ ironicky som sa usmiala.
„Neboj zlato nevydržali by to až sem.“ cmukol na mňa a ja som len pokrútila hlavou a išla do izby.
Vyzliekla som sa do spodného prádla a chystala som sa prezliecť keď ma vyrušilo Justinove vtrhnutie do izby.
„Ou shawty.“ hryzol si do pery a diabolsky sa na mňa usmial.
„Čo chceš ?“ prekrížila som si ruky na hrudi.
„No len že ak by som sa nevracal, zavolaj mi ráno. Poprípade ak by som to dojebal príď pre mňa.“ zasmial sa
Prekrútila som očami a prikývla.
Justin sa ku mne priblížil a jeho dych sa odrážal od mojich pier. Celá som stuhla. Ťažko sa mi dýchalo a moje srdce bilo asi o sto krát rýchlejšie.
„Ak by si zmenila názor na moju ponuku môžem zostať...“ Capol ma po zadku a s tichým smiechom odišiel. Bol tak... sexy ! Nie nie nemohol byť sexy ! Je to Justin. Kamarátim sa s ním až príliš dlho na to aby som ho brala ako sexy chalana. Ja som ho utešovala keď si zlomil ruku. On ma ochraňoval na večierkoch. Spolu sme prvý krát ušli z domu a opili sa. Prežili sme toho až príliš.
Rýchlo som na seba radšej natiahla tričko a ľahla som si.
*
Už asi hodinu sa prevaľujem na posteli a nedokážem zaspať. Pretrela som si tvár a sadla som si na posteľ. Vzdychla som sama nad sebou a do ruky som zobrala mobil. Na obrazovke som mala fotku mňa a Jacoba. (obrázok na boku) Len som sa na ňu pozrela a odfrkla som. Postavila som sa z postele a po celej izbe som začala hľadať Justinov notebook.
„To si snáď robíš srandu ?“ zúfalo som vykríkla keď som prehľadala celú izbu.
Prešla som k jeho stolu a uvidela šuplík. Toto by som nemala. Je to jeho súkromie. Svoje ruky som stiahla do pästí no moja zvedavosť ma premohla. Otvorila som šuplík a tam bola vec čo som nečakala ani vo sne. Bola tam ružová obálka čo som mu dala asi v desiatich. Vtedy som do neho bola zamilovaná. Z obálky som vytiahla papier a začala si ho prezerať. Bol tam obrázok nás dvoch čo som ja nakreslila. Len som sa nad tým pousmiala a otočila ho.
„Mám ťa veľmi rada. S láskou Emily.“ ešte tam bol dokonca odtlačok mojich pier. Pousmiala som sa a utrela si slzu ktorá mi stekala po líci. Musím odísť. Musím odísť skôr než ma tá jeho dokonalosť pohltí a ja sa do neho zamilujem. Ó bože ! Vážne som práve povedala „tá jeho dokonalosť ?“ Pokývala som hlavou a papierik som vložila do obálky a odložila späť do šuplíka.
Zobrala som do ruky mobil a vytočila tak dobre známe číslo.
„Mami ? Prepáč že ti volám tak neskoro, neviem koľko je hodín v Kanade, ja len či by som nemohla na pár dní prísť.“
„Jasné že môžeš. Stalo sa niečo ? Príde aj Jacob ?“
„Nie prídem len ja.“ vydýchla som.
„Emily si v poriadku ?“ v jej hlase bol strach
„Á-ano. Som len trochu unavená. Ešte ti dám vedieť kedy prídem. Ahoj.“ zložila som a vzdychla.
Po chvíli som sa pobrala opäť do postele a snažila sa zaspať. Tento krát sa mi to podarilo.
Zobudila som sa na to že mi niekto dosť intenzívne leží na ruke a ja sa nemôžem hnúť. Jasné ten niekto bol Justin ktorý mi funel do ucha.
„Justin.“ zašepkala som a jemne do neho strčila.
-Nič-
„Justin!“ hlas som trochu zvýšila a rana už bola tvrdšia.
-Nič-
Dobre. Ako chceš. Ruku som si z pod neho bez akejkoľvek zábrany vytrhla a on sa prevalil na bok. Stále spal. Začínala som mať strach. Nahla som sa nad neho a počúvala či dýcha. Jasne že dýcha ty krava ! Veď funí viac než nejaký storočný pes. Nad svojou myšlienkou som sa pousmiala a pozrela sa koľko je hodín. Nedeľa. Osem hodín ráno. Vstala som z postele a išla do sprchy. Spravila som potrebnú rannú hygienu a išla do kuchyne pripraviť raňajky. Zapla som si telku a našla nejakú hudobnú stanicu. Medzitým ako som všetko pripravovala som si pohmkávala melódiu a tancovala.
Jedlo som položila na stôl a do hrnčeka som si naliala kávu. Otočila som sa a tam stál vysmiaty Justin. Prebodla som ho pohľadom a sadla si za stôl. Začali sme jesť a nikto nič nepovedal.
„Prečo si ma nezobudila ?“ prerušil ticho.
„Prosím? Prepáč ale to by tu musel vybuchnúť granát.“ zasmiala som sa.
Prevrátil očami a pokračoval v jedení.
„Tak, ako sa ti včera darilo ?“ povedala som asi trochu ostrejšie ako som chcela.
„Ale, žeby nám tu niekto žiarlil ?“ uchechtol sa.
„Hej a načo ? Ja som ťa už nahého videla a ver mi stačilo mi.“ žmurkla som na neho.
„Kedy keď som mal päť ?“ ironicky sa zasmial.
„Nechajme to tak.“ kývla som rukou a odpila si z kávy.
„O pár dní idem domov.“ zmenila som tému.
„Čo ? Veď tam je ten idiot.“ povedal znechutene.
„Nie, ja myslím domov do Kanady.“ usmiala som sa.
„Prečo ?“ smutne sa pozrel.
„Potrebujem si niečo urovnať. Zmením prostredie zmením myšlienky. Teda aspoň dúfam.“
„A na ako dlho ?“
„Na pár dní. Ešte ani neviem kedy idem.“ mykla som plecom.
„Dobre.“ vydýchol skleslo.
Dojedli sme a ja som pozbierala taniere. Naukladala som ich do umývačky a utrela linku. Zrazu som však bola nedobrovoľne natlačená na stenu. Jeho tvár bola len pár centimetrov od mojej a ja som zase začala sťažka dýchať.
„Budeš mi chýbať. Tak nejako som si už zvykol na ten tvoj sexy zadok tu.“ pošepkal mi do ucha a perami sa ho dotkol. Okamžite mi naskočila husia koža a on sa len uškľabil. Táto hra ma prestáva baviť. Ak si myslí že sa s ním vyspím len preto že je tak neodolateľne sexy a pod jeho dotykmi sa doslova trasiem je na omyle. Bože ako som toto vôbec mohla povedať ? Neodolateľne sexy ? Asi by som si fakt mala oddýchnuť.
Touto časťou by som chcela oznámiť že neviem či v tejto story budem pokračovať. Číta ju dosť málo ľudí a ja ju veľmi nemám kde zverejňovať :) Ďakujem všetkým čo čítajú a ak budem mať chuť, nápad ale hlavne reads a votes časť pridám. Je to hlavne na vás ! Takže čítajte, komentujte a lajkujte ! :) xoxo
YOU ARE READING
I can't
FanfictionČo ak človek s ktorým ste si mysleli že budete navždy nie je vaša pravá láska ? A čo ak vám osud zamieša karty s človekom ktorý tu bol pre vás celý život ako najlepší kamarát ? All rights go to @Ivana_pp